Gå til innhold

Blogger med moderne interiør.


Gjest Elastica

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica

Jeg surfet litt rundt på diverse interiørblogger igår, i håp om å finne noen fine med moderne interiør. Det finnes sikkert der ute, men jeg fant bare blogger med type fransk landstil/shabby chic.

Er det noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne; http://roomservice.blogg.se faller nok ikke inn under kategorien "moderne", men den er i hvert fall ikke så dillete og hvit som veldig, veldig mange andre blogger der ute. Du kan finne link til ganske mange svenske blogger via den siden, og en del er ganske gode. I det hele tatt syntes jeg norske blogger er håpløse, svenskene har litt mer variasjon.

Litt inspirasjon kan man i hvert fall finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
http://www.style-files.com/ har en veldig ålreit blanding mellom shabby chic og moderne, gjerne i sammen posten :P Eneste interiørbloggen jeg gidder å følge med på, og jeg er tross alt utdannet innen interiør :fnise: Så jeg er kresen! Men synes de finner mye fint og forskjellig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.ifi.no

Denne siden har diverse bilder av rom og hele hus som er pusset opp i forskjellige stiler. De har også mange tips og råd om oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare gjest
Jeg surfet litt rundt på diverse interiørblogger igår, i håp om å finne noen fine med moderne interiør. Det finnes sikkert der ute, men jeg fant bare blogger med type fransk landstil/shabby chic.

Er det noen som har tips?

Har du vært innom feks:

decorate.dk

husmusen.blogg.se

mocoloco.com (i menyen til høyre under links finner du linker til flere blogger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Tusen takk for tips alle sammen! Jeg ble veldig nysgjerrig på linken din, Grafica, men fikk den ikke til å virke. :)

Nå skal jeg lese meg opp på annet enn hvitboringfranskfucking landstil. (Og hadde det enda vært skikkelig shabby chic med snert, men det er jo ikke engang det....) *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også nevne Apartment Therapy.

Veldig variert, noe for enhver smak, kanskje unntatt Shabby Chic/ fransk landstil- tilhengerne...

Jeg finner mye inspirasjon der, selv liker jeg en blanding av skandinvisk minimalisme og industriell stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Tusen takk for tips alle sammen! Jeg ble veldig nysgjerrig på linken din, Grafica, men fikk den ikke til å virke. :)

Nå skal jeg lese meg opp på annet enn hvitboringfranskfucking landstil. (Og hadde det enda vært skikkelig shabby chic med snert, men det er jo ikke engang det....) *oppgitt*

Hun har hatt serverproblemer de siste par ukene, tydeligvis problemer igjen idag.

Når hun først presenterer shabby chic så er det gjerne med ordentlig snert, så får håpe hun er tilbake igjen snart. Jeg var inne der tidligere idag, ingen problemer da. Kommer sikkert straks tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...