Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Må til tannlegen, og tror det er mye som må gjøres? Er det noen som har tips hvor det er "billig" i Fredrikstad?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 hei. jeg er fra fredrikstad, nærmere gressvik. jeg bruker gressvik tannklinikk fordi den er ikke privat drevet. den er drevet av staten (skole tannlege) og derfor mye billigere enn egen private tannleger. har aldri byttet til noen andre pågrunn av at de er billigst. er 25, altså ikke bare for skole elever de er flinke der
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 p.s vil legge til at jeg var der nylig, og da har jeg vært der to ganger på samme desember måned. første time var det sjekk og røntgen bilde, pluss at hun borra et hull.. neste time så borra hun to hull til. fikk regning tilsendt nå på 1800 kr for begge tannlege timene. har hørt fra andre som går til private at det hadde blitt mye dyrere hvis jeg hadde gått til en privat tannlege.. skal tilbake for å ta to hull til om noen dager.. aff.. sånn er det når man drøyer alt for lenge for å gå.. da samler det seg opp.. hun sa også at jeg kan velge å dele opp regningen(e) hvis jeg ville. var bare å ta kontakt. veldig hyggelige og behjelpelige med regningene. de skjønner veldig godt at folk ikke kan punge ut store summer med engang.
Gjest L_C Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg var til tannlegen 2 ganger denne uka. Da var det 4 år siden sist. Hadde heldigvis bare 2 hull. Betalte 500 kroner for sjekk og røntgen den første gangen. Den andre gangen borret jeg to hull, slipte ei tann som har vært ekkel i kantene, og tok tannrens på alle tennene. Da betalte jeg 2150 kroner. Hadde jeg vist at det var så billig skulle jeg dratt for lenge siden. Å finne ut at jeg hadde så få hull var omtrent som å vinne i lotto, siden jeg hadde spart meg opp 7000 kroner som var tiltenkt formålet. Nå kan jeg bruke resten av pengene på noe morro istedet. Jeg dro også til tannklinikk drevet av staten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå