Gå til innhold

Telefonsalg


blodstrup

Anbefalte innlegg

Blir så sinnsykt irritert på alle disse telefonselgerne som ringer døgn ut og døgn inn, og prøver å prakke på meg lodd for diverse formål. Greit nok; det går jo som regel til en god sak, men hvor mye av pengene som kommer inn går egentlig til saken? Synes man burde få en slags oppdatering på dette via aviser ellernoe, så man virkelig ser at hjelpen kommer frem. Man hører jo aldri om noen som har vunnet noen av disse FLOTTE premiene som man er garantert å vinne heller...

Selv om man registrerer seg hos telenor eller Brønnøysund (om at man ikke skal ha telefonsalg), så blir man ringt opp allikevel. De burde ihvertfall oppdatere disse listene sine slik at de som ikke vil ha telefonsalg ikke blir oppringt heller!

Jeg hater å komme hjem fra jobb og rett i telefonen å snakke med en skrikende og påtrengene telefonselger som ikke tar nei for et nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ups, litt sløv i dag. Ser du allerede har reservert deg en gang, men det er en fin link da, kanskje andre kan ha bruk for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tre måneder fra du har registrert deg til alle er pliktige å ha oppdatert sine lister, så det kan hende det er årsaken til at du fortsatt får telefonselgere på tråden.

Dersom det er mere enn tre måneder siden dere reserverte dere, så avbryt alle som prøver å selge deg noe på telefon med "Unnskyld, vi har reservert oss mot telefonsalg så jeg er ikke interessert". Dersom du en eneste gang sier ja til noe som heldst fra en telefonselger så har du problemet gående. Si ALDRI ja til telefonselgere, uansett hvilket tilbud de kommer med, så blir du ikke registrert som en villig kunde som er lett å selge til.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonselgere overlater jeg til husbonden icon_smile.gif

I utgangspunktet snakker han veldig bra norsk,til utlending å være,men han vrir fort over til gebrokkent norsk når selgerne er på tråden...har blitt noen morsomme historier av det icon_eek.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg jobbet som telefonselger da jeg gikk på videregående. Jeg sopte inn godt med penger på og selge blader som Se & Hør om kveldene.

Men å reservere seg i Brønnøysund skal fungere fint, det har det hvertfall gjort for meg, jeg blir aldri oppringt.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare legge på røret, eller prøve en annen vri; prøve å selge ham noe tilbake. Den gamle blokkfløyta di, for eksempel.

Hvem må nå legge på røret?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ringte en fra en organisisjon og skulle selge meg skrapelodd. En god sak som jeg støtter ellers.

Jeg spurte om hvor mye av 20 kr. som gikk til org. Han svarte meg at alt gikk dit.

Jeg la på røret etter å ha spurt om han jobbet gratis.

Jeg leste en plass at av 20 kr går 5 til saken igjennom tlf. salg.

Jeg er som regel konsekvent med å legge på når jeg hører det er salg.

Om de ikke presenterer saken hva det gjelder, så spør jeg om de selger noe.

Jeg støtter saker som jeg tror på, men aldri over tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...