Gå til innhold

Elexia St. Olavs


Gjest elexia

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å begynne å trene på Elexia St. Olavs. Noen som har erfaring med aerobic- og spinningtimer og kan fortelle litt om hvordan dere synes det fungerer?

1 Er det vanskelig å få booket timer?

2 Hvordan er ventilasjonen på spinningssalen?

3 Hvordan er instruktørene på spinning og aerobicligende timer?

Trangt på stryrkeavdelingene etter arbeidstid?

Annet?

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Synes det er litt vanskelig å booke timer, ikke pga. at det pleier å være fullt, men bookingen på nett fungerer slik at du ikke kan booke samme dag, eller på kvelden dagen i forveien. Forstår ikke helt hvordan systemet fungerer, men har ringt direkte til senteret for å be dem legge av en plass til meg, og det har forsåvidt funket greit. Bare litt tungvint.

2. Ventilasjonen synes jeg er OK.

3. Noen spinninginstruktører er bra, andre dårlige. Noen spiller altfor høy musikk, og det hater jeg. Ellers er det jevnt over ganske bra. Har ikke prøvd aerobic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere med erfaringer? :)

skal velge treningssenter snart, venter bare på flere tilbakemeldinger her... for å finne ut hvilket senter jeg skal velge! :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Aldri prøvd å booke på nettet, men er som regel ikke fullt. Men det funker jo å ringe ned til senteret hvis du er redd for at det skal være fullt og nettet ikke funker.

2. Ventilasjonen er grei den, har aldri prøvd spinningsalen da!

3. Har som sagt ikke prøvd spinning på elixia st.olav, men går mye på de forskjellige aerobic timene og er meget fornøyd. Flinke instruktører og bra musikk. Mye å velge mellom så jeg blir ikke lei! :)

Etter arbeidstid så er det VELDIG fullt, det er det kjipeste med hele senteret. Svette ekle folk som peser rundt deg overalt. Syns derfor timer er best på kveldstid og trener i senteret på dagtid når jeg har mulighet for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vurderer å begynne å trene på Elexia St. Olavs. Noen som har erfaring med aerobic- og spinningtimer og kan fortelle litt om hvordan dere synes det fungerer?

1 Er det vanskelig å få booket timer?

2 Hvordan er ventilasjonen på spinningssalen?

3 Hvordan er instruktørene på spinning og aerobicligende timer?

Trangt på stryrkeavdelingene etter arbeidstid?

Annet?

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR!!! :)

Spinningtimene har dårlige instruktører, bortsett fra en flink mann.

Instruktørene som ikke er flinke skriker i mikfrofonen (ennå folk er rett framfor...) og roper ut "er dere klare for rock'n roll" når folk er slitne fra jobb.

Musikken som spilles er svært høy i et lite rom, og flere må bruke ørepropper/øreklokker. Synd det må være så mye støy der.

Syklene er ok men de står veldig tett hverandre og rommet har ikke den beste ventilasjonen. Har sagtr opp medlemskapet, fordi apparatene i hele senteret er få og dårlige. Lokalene er altfor små og de ansatte klarer ikke å regulere musikken. Enten er det for lavt så det bare skurrer, eller det er for høyt, eller det er heavy metal time. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...