Gå til innhold

Hvor kjøre bil på bane?


Gjest Wroooom

Anbefalte innlegg

Gjest Wroooom

Samboer har snart bursdag og tenkte å overraske han med å få kjøre en kjapp og fancy bil på bane.

Kan gjerne være i utlandet.

Altså ikke sitte på, men la han kjøre selv.

Noen som kan hjelpe meg med noen tips her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Anderstorp i Sverige kan man kjøre formel 1 bil, min samboer har vært der og var veldig fornøyd. Men, det koster 11000 kr for den billigste pakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

england er det et sted hvor du det koster ca 6000 for en dag med opplæring og kjøring, du får da prøve lotus, ferrari, lamborgini, porsche 911turbo og jaguar trur jeg det var.

bestill i god tid da det er lang venteliste.

husker ikke hva det het menn leste om det i et man(n?) blad i sommer trur jeg det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Harald Huysman Racing på Rudskogen tilbyr ulike arrangement og opplegg, bl.a. racerfører for en dag til 5550.

Vålerbanen kan man bl.a. kjøre Super Seven. Det er en artig banebil selv om den ikke er så glamorøs som Porsche og Ferrari. Den er i Events-lista på nettsidene.

Nürburgring er en populær bane, og det er antageligvis flere som tilbyr opplegg der. Zakspeed er ett.

Fordelen med de norske banene og Nürburgring er at man har forholdsvis gode muligheter til å kjøre der senere på egenhånd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har vært med på en del turer til Ringen, når det har vært Porsche kjøring. Norske/svenske baner blir ikke det samme etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...