Leanne Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 jeg har to barn og har til nå brukt kobberspiral, men den måtte jeg ta ut etter at jeg fikk infeksjon ved eggstokkene og måtte operere.. Så nå vil jeg helst ikke sette inn ny spiral på en stund.... tenkte derfor jeg skulle begynne med p piller.... Men det finnes jo så mange forskjellige... noen som kan anbefalle et merke? Må man forresten ta p pillene til samme tid hver dag?? Er redd jeg kan komme til å glemme de - og ta de noen timer senere.. går det bra? Vil ha noen som ikke inneholder alt for mange hormoner, da vi sannsynligvis vil prøve å få en baby til til høsten, eller til neste år....
Avalon Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei, merket Loette inneholder får hormoner. Du skal ta pillene til samme tid hver dag, så lenge du husker å ta dem innen 12 timer skal det gå fint.
Leanne Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 ok.. da skal jeg høre med fastlegen min når jeg skal dit til uken..... kom gjerne med flere merker, hvis noen har andre erfaringer...
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg mislikte Loette. For lite hormoner. I forhold til mensen og hoppe over den er ikke det mulig, men i tillegg fikk jeg aldri styring på mensen uansett hva jeg gjorde. Bruker nå microgynon, noe mere hormonoer. Veldig fornøyd! Lykke til. P-piller er veeeldig forskjellig fra person til person. Vennina mi er på hennes femte merke, uten at det blir noen suksess.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå