Gå til innhold

Ikea


LilleLavendel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vuderer en tur til IKEA, men kjenner allerede jeg blir daff bare av å tenke på alle de menneske som pleier å være...!!

SÅ når tror dere det er minst folk på IKEA? Jeg jobber på dagene, så jeg kan være på ikea senest tidligst kl 18 på hverdagen, ellers så er det lørdag...!

Jeg tenker at det kanskje ikke er så mye folk på en hverdags kveld?!.. men da tar jeg kanskje feil? Hva vet/tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du være der veldig sent.. sånn i ni tiden kanskje.. Men jeg må si jeg aldri har opplevd få folk på ikea... Selv om jeg er der rett etter åpningstid eller om jeg er der rett før stengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... nei.. kan ikke se for meg at det er få folk på IKEA jeg heller... men tenkte kanskje det var dager eller tidspunkter som kanskje var bedre enn andre...!!

Da jeg var student var jeg på IKEA kl 11 på en hverdag... mener ikke det var så ille da... men nå har jeg jo ikke mulighet til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent på kvelden er det stille, sånn ni-ti og fram til stengetid. Særlig fredag.

Ja, så lenge du går til kassen mer enn ti minutter før det stenger. Ellers blir det litt kø der, for alle oppdager plutselig at det er stengetid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Martine_*

Jeg var på Ikea lillejulaften, da var det meg og tre til der he he.

Litt lenge å vente til da kanskje, så jeg anbefaler tirsdag formiddag klokka elleve. Ikke mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for rett før stenge tid på fredag eller lørdag. Sent på kvelden er småbarnsforeldre hjemme med sovende barn, og festløvene gjør seg klar til vorspiel.

Jeg har opplevd, på en helt vanlig ukedag, at det var kø utenfor inngangen 20 minutter før åpningstid... Ikke noe kampanjer eller tilbud, bare en helt vanlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vurdere å vente et par-tre uker før du går. Nå har semesteret nettopp begynt igjen, og studenter har gjerne fått seg nye hybler... Selv om det ikke er fullt så ille som høstsemesteret, så er det likevel mange studenter på flyttefot nå i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Ikke på lørdag formiddag ihvertfall,- stappfullt!

Ei venninne av meg dro med 2 barn på 1 og 4 år + ei venninne

til ikea en lørdag og skulle kjøpe kjøkken!!

6 timer etter sto de i køen med 5 handlevogner,-

måtte ha vært et mareritt, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten tidlig på hverdager før kl 16, eller etter kl 20 på hverdager, eneste problemet da er at de har det vært oppe i mange timer og er utsolgt for en hel masse. lørdager sier seg selv... så klart det er fullt og mandager og tirsdager er byttedager...da bytter man halvparten av det man plukket med seg i kø på lørdagen....

Endret av DAJMI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevelsestaktikk for IKEA:

1. Dra på et tidspunkt hvor det er litt færre mennesker. Mellom 22 og 23 er det få mennesker (har vært der mange ganger da), og jeg har hørt at lørdag morgen kl. 9 er det også få mennesker der. Styr unna kampanjedager, når katalogen nettopp er distribuert ut eller rundt studiestart! Rundt kl. 20 på en hverdag er det gjerne stappfullt, og noen har til og med med seg småbarn som er kjempeslitne og grinete. :-P

2. Spis og drikk før du drar dit. Kjøp evt. noe å spise og drikke på vei inn, eller la en gå i kiosken mens den andre står i kø og så kan man spise og drikke i køen. Putt jakken din i en oppbevaringsboks, så slipper du å bli så svett på turen gjennom butikken.

3. Vær kjent, vit hva du skal ha og gå kun i de avdelingene du skal i. Benytt snarveier der det er mulig, på "hovedveiene" går det så mange som har så utroooolig god tid.

4. Bli enig med den/de du drar dit med om dere bare skal handle det dere skal, eller om dere skal bruke god tid og gå og titte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...