Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har tittet på et hus som er til salgs, og det står at det er opplegg for vaskesøyle på badet. Innebærer det at man MÅ kjøpe vaskemaskin og tørketrommel og koble til? Jeg har nemlig bare vaskemaskin og trenger ikke tørketrommel. Og er det bare spesielle maskiner som passer til en slik søyle?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Stort sett når det er snakk om vaskesøyle så betyr det at det er plass til vaskemaskin og tørketrommel oppå hverandre. Du er selvsagt ikke nødt til å ha begge deler. Det er vaskesøyle på badet vårt (sto i prospektet) og vi har bare vaskemaskin. En helt vanlig en, ikke noe spesielt med størrelsen.
Susan Sto Helit Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 En vaskesøyle er en vaskemaskin og en tørketrommel oppå hverandre, ja. (Altså, det er plass til begge deler, det er også opplegg til begge deler, men det er kun plass hvis de stables i høyden. ) Laget plass til vaskesøyle da jeg pusset opp bad, men endte opp med å ha en liten toppmatet maskin på den plassen. Er jo ikke noe problem at det er en stikkontakt som ikke er i bruk.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Glemte helt å svare dere, jeg. Takk for hjelpen! Det ble ikke det huset allikevel, men det er uansett greit å vite hva en vaskesøyle er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå