Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke alle ting jeg er like trofast mot, men har noe:

*Omo vaskepulver

*Libresse bind

*Norvegia hvitost

*Diplom is

*Maarud potetgull

tror det er dette. Sikkert noe mer og, men det kan jeg ikke komme på i farta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eneste koblinga jeg fant mellom Gilde og Coop er at Gildes produkter har erstattet Gomans produkter i Coop-butikkene.  

Sorry at jeg pirker, men jeg syntes bare dette hørtes veldig merkelig ut. Bare MÅTTE sjekke :)

Hehe, var jo jeg som starta med å prike da, så det er greit ;) Er det mulig at det ikke er Spis men et annet merke jeg tenker på? For det ER et annet merke som er det samme som Gilde. Helt sikkert. Men jeg skal sjekke mine kilder, også eventuelt komme tilbake med oppklaring!

Skrevet

Hehe, var jo jeg som starta med å prike da, så det er greit ;) Er det mulig at det ikke er Spis men et annet merke jeg tenker på? For det ER et annet merke som er det samme som Gilde. Helt sikkert. Men jeg skal sjekke mine kilder, også eventuelt komme tilbake med oppklaring!

Spennende dette. Å pirke borti kjøttbransjen. Eventuelt har vi lite å gjøre ;)

Men altså, kan det være NNS du tenker på? Tidligere kjøpte vi i alle fall alltid pølser fra NNS (Nord-Norges Salgslag). De er kjempegode, akkurat som Gildes. Og disse tror jeg faktisk ER Gildes. Sjekk her http://norskkjott.gilde.no/category.php?categoryID=34

Gleder meg til oppklaring :)

Skrevet

Til diskusjonen Gilde / Coop: Koblingen er at Gilde produserer / produserte Goman-produktene til Coop (og i hvert fall noen av XP-produktene).

Skrevet
Til diskusjonen Gilde / Coop: Koblingen er at Gilde produserer / produserte Goman-produktene til Coop (og i hvert fall noen av XP-produktene).

Det er mulig du har rett.

Skrevet

Jeg er ikke så nøye på ting, men det må være Idun Ketchup!!!!!

Skrevet

Heinz ketchup :D

Kellogs Corn Flakes

Tine Melk og meieriprodukter

Meierienes juice

Sopps spaghetti og makaroni

Blenda sensitive vaskepulver Hvitt og farger

Milo

Lano for liten og stor

Santa Maria taco ting

Norvegia

Tine Gudbrandsdalsost G35 (IKKE den lette varianten)

Og sikkert en del andre ting også

Gjest gurimalla
Skrevet

He, he er merkefrik selv jeg, men har helt forskjellig smak enn flertallet her....

Norvegia må vel være verdens kjedligste ost? Det smaker jo ingenting, vellagret kan til nød gå.

Heinz ketchup.

Dijon sennep + amerikansk pølsesennep.

Geitost, ikke fløtemysost.

Yoplait yogurt bortsett fra Naturell som bare tine har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...