Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 hei, jeg får svifgermor over til middag i morra og er fulstendig tom for idere om hva jeg skal lage.. hun fikk kylling, ris og salat forje gang så det kan jeg ikke lage.. noen som er litt mer kreativ enn meg? er ingen mesterkokk akkurat så må ikke være vansklig hehe..
angeleyes Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hva med lasagne og salat? Eller en gryterett?
Gjest Grafica Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Kjempe-enkel spaghettisaus! Du trenger: 1pk kjøttdeig 1 glass hakkete tomater litt tomatpurè Salt Pepper (tørket) oregano, timian, basilikum Hvitløk (hvor mye avhenger av hvor mye dere liker, jeg bruker gjerne 2-3 fedd, men det holder med ett) 1 halv løk Putt kjøttdeig, løk og hvitløk i en stekepanne, og brun kjøttdeigen. Når kjøttdeigen er gjennomstekt heller du over tomatene, et par ss tomatpurè og krydder. Start med små mengder, og smak deg frem. Den skal ikke smake salt, salten er med for å fremheve sødmen i tomatene. La det stå 10-15 minutter og putre på medium varme. Server med spaghetti og brød eller salat ved siden. Revet parmesanost er godt over.
Pingting Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Lasagne er en god ide, ja! Eller hva med en god suppe? Pasta? Salat? Hjemmelaget pizza? (om hun er typen som liker sånt) Wok? Indisk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå