LekeHusmor Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 8. mai 2009 liker beige godt, men føler jeg blekner sånn i det.. ikke enkelt. samtidig så var den beige jakken kuulere liksom, og den var på 30%! den mørkeblå var litt mer søt, men samtidig satt det enda finere. og til fullpris da, 999,-.. ikke lett! trenger en olajakke også.. og hudpleiee.. og skoo.. og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2009 #302 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg vil også shoppe...vil ha sko, kjole osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. mai 2009 #303 Del Skrevet 8. mai 2009 Synes mørkeblå er finere enn beige jeg altså, men det er nå meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mai 2009 #304 Del Skrevet 9. mai 2009 Synes mørkeblå er finere enn beige jeg altså, men det er nå meg Enig med Grafica der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. mai 2009 #305 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvor er jakkene fra? Mnjaa.. er det mørk beige eller lyys beige forresten? Jeg vil også ha en beige/nude jakke, angrer på at jeg ikke kjøpte blazeren fra zara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 9. mai 2009 beigen er litt sånn ja.. gyllen nesten :klø: den er fra Selected. den mørkeblå er fra Oasis.. saken er at jeg både liker og kler mørkeblått bedre, men jeg ville så gjerne ha en lys vårjakke men jeg har også kommet på at jeg har en pudderfarget bikerjakke, i stoff da, som jeg kjøpte i fjor.. og den kan jeg jo like gjerne bruke i år, dont u think? må gå over og se hva jeg har før jeg kjøper noe mer. og jeg måå kjøpe meg hudpleie! hva skal jeg kjøpe?! for kombinert hud.. tror jeg skal satse på Cliniderm fra apoteket. likte flaskene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 10. mai 2009 Etter å ha lest inne hos dalieo, så har jeg sjekket ut H&Ms Divided Exclusive kolleksjon.. fant litt jeg likte! finfin jakke dødskult kjole, for de som har kropp til det.. digget dette kjedet H&M shop online hadde også fått inn noen nyheter, bl.a en paljettbolero i naturhvitt og en sort jumpsuit jeg kunne tenke meg. sendte de forøvrig en mail ang skoene, og de vil ikke komme inn igjen de finnes på Karl Johan, Bogstadveien og i Stavanger.. så er bare å gi opp drømmen om de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. mai 2009 #308 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det ingen i Oslo som kan kjøpe de for deg da? Jeg kunne sikkert gjort det jeg når vi skal til Oslo! Hvis de fortsatt har de inne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2009 #309 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan sikkert ordne det for deg jeg altså... om jeg finner riktig størrelse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. mai 2009 #310 Del Skrevet 10. mai 2009 Pudderfarget bikerjakke hørtes kult ut! Her er forresten et bilde av en blondine i en beige jakke, synes det så veldig bra ut jeg! Men kanskje "trikset" er å prøve å skape mest mulig fargeforskjell mellom beigefargen i jakken og den blonde hårfargen, så det ikke blekner så veldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 10. mai 2009 den jakken så grå ut syns jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. mai 2009 #312 Del Skrevet 10. mai 2009 Hm, har sett et bilde før av samme jente i samme jakke og da var den mye mer beige, kanskje det er dagslyset, men poenget mitt var jo uansett at blondiner kan kle beige. Så go for it om du vil ha den jakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 10. mai 2009 ja. men den satt ikke like fint som den mørkeblå heller :klø: jeg blir ikke klok på meg selv.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mai 2009 #314 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes du da skal gå for den mørkeblå jeg, virker jo som om du liker den bedre enn den beige faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. mai 2009 #315 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes du da skal gå for den mørkeblå jeg, virker jo som om du liker den bedre enn den beige faktisk. Må si meg enig med Nótt! Høres som du egentlig har bestemt deg for mørkeblå, så hvorfor ikke bare go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 11. mai 2009 fordi den er dyrere, og det er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #317 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) hadde aldri trodd jeg skulle like det, men nå går jeg altså i dongeriskjorte! gravde frem en kul, lys oversize en fra mammas skap i påsken, og dette er første gangen jeg bruker den.. med sorte tights, slangeskinnssneakersene mine og en sort skinnjakke. hurra! jeg ser ut som jeg er hentet inn fra 80 tallet, and i love it! hadde tenkt å ha mintfargede "drops" som øredobber, men det ble litttt mye. så ble nagler isteden Endret 11. mai 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 11. mai 2009 vel det ble olajakke faktisk! fra H&M. den og du Nòtt, tusen takk for å tilby deg å lete etter skoene! det var veldig koselig gjort men jeg tror ikke det er noen vits, de er nok long gone.. men takk hvertfall ellers har jeg shoppet litt i dag; usikker på hva som skal i retur enda. Carine dress, "tubekjole" fra bikbok, i litt sånn lyseblått aktig stoff, rart å forklare.. med litt kul tulipan form. høø. for en beksrivelse rosarødt ballongskjørt i "silke" fra bikbok, utrolig kult olajakke fra H&M, litt kort modell i ganske lys vask sorte lave "pumps" uten tå fra dinsko. veldig kjekt å ha noen lave sko som allikevel er pene, til de dagene jeg ikke orker høye heler. bikini ,med bukse til, men fant ikke bilde. digget denne! hårbøyle, i naturhvit sateng med stor hvit blomst på. litt usikker om jeg tør å gå med den, føler meg litt som Mette Marit :klø: et armbånd med forskjellig fargede pastell-steiner to t-skjorter fra H&M, sånn basis, en i hvit og en i pudderfarge puh. har gått litt penger, men samtidig så føler jeg at jeg har "lov" til det-har jobbet 60 timer denne uken her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mai 2009 #319 Del Skrevet 11. mai 2009 Høres ut som du har fått tak i litt i dag. Hadde tenkt å se om jeg kunne få tak i ting i morgen jeg, men så måtte jeg bytte vakt og da datt morgendagens planer sammen. Og da blir det ingen shopping på meg før om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mai 2009 #320 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg må visst ha noe nytt til 17 mai! Æsj, jeg hater å lete etter klær når jeg må ha noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå