Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så har jeg kjøpt meg enda en kjole! :fnise:

den er veldig fin, men er liiitt usikker på den. den er pudderfarget, med "underkjole" inni og så chiffon utenpå.. stroppene går i sånn kryss foran og har masse sånn ja.. glææm på seg :fnise: men jeg leste på Elle at en penkjole i pudderfarget chiffon med paljetter og dill var en perfekt festkjole i sommer så håper jeg har klart å treffe spikeren på hodet :fnise:

lurer fælt på hva jeg skal ha til, spes av sko da. har tenkt å ha skinnjakken min hvertfall, men vet ikke om jeg skal gå for kremhvite Steve Madden pumps eller de mørke kilehælene.. hmm.

jeg blir litt frustrert i blant faktisk av sånne moteting, for jeg klarer liksom ikke helt få til den stilen jeg vil iblant.. det står jo mye på penger selvfølgelig. og iblant går jeg rundt med klær som jeg faktisk føler meg teit i :klø: jeg har blitt mye mer motebevisst og interessert det siste året ca, og det merker jeg veldig.. jeg vil gjerne fremstå som litt "trendy" og ha ting før andre og jeg er ikke så glad i å kle meg slik alle andre kommer til å gjøre liksom. allikevel så bryr jeg meg om hva folk kommer til å si og iblant toner jeg ned ting eller velger andre kombinasjoner fordi jeg er redd jeg bare skal se dum ut. det er liksom som å balansere på en fin linje hele tiden! det er iblant temmelig frustrerende! noen fler som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sainttropez.com/ss09/_content/0...ackstage09.html

kjolen er forresten den som er på det bildet hvor modellen sitter skrått på en krakk og det står en fyr og fikser på henne :)

http://www.sainttropez.com/ss09/_content/0...n/spring09.html

og den som er på det bilde hvor modellen sitter på stolen med ene kneet opp og korallrøde ballerina sko..

bare at den er ikke hvit da, den er pudderfarget.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiiiin... jeg vil også ha!

Jeg skjønner godt hvordan du har det med tanke på mote! Jeg har også blitt mer bevisst på hvordan jeg ønsker å kle meg og framstå de siste årene, men det er søren ikke lett alltid. Jeg kan ofte kjøpe et trendy plagg eks. en kjole, men så mangler jeg plutselig jakken, skoene og vesken som gjør at antrekket blir knall. Om jeg kombinerer det med noe jeg har fra før så føler jeg at det blir feil og at "alle" tenker at hun ikke kan kle seg og har misforstått alt. Jeg er superparanoid når det gjelder å gå ute blant folk i klær jeg ikke er superkomfortabel i, føler alle ser på meg og gransker meg. Men alle andre er så damn gjennomførte og får det til.

Og som du sier det blir jo fort mye penger! Jeg bruker noen tusenlapper i måneden på klær, sko og tilbehør - og likevel så føler jeg at jeg ikke har alle de antrekkene jeg ønsker å ha og oppnå..

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Heeeei :)

Tror ikke jeg har vært her inne enda. Ajaj. Jeg begynner å få orden på økonomien og om våren blir jeg alltid så inspirert til å kjøpe nye klær. Derfor skal så klart boken din inn på listen min :jepp: Skulle gjerne hatt en selv også, men det har jeg ikke tid til akkurat nå.. tror jeg..

:strix:

Jeg elsker Saint Tropez!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil ha disse skoene! men de er utsolgt :(

hvis noen ser de i en H&M butikk, pleeease si fra!! må vel ha str 36 eller 37.. åååh de er så fine og de hadde vært perfekte til kjolen min :sukk:

alle lignende sko i hvit/lys farge er også aktuelle.. ååå jeg må ha de!!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Kjenner meg veldig igjen i det du skrev rett der oppe!

Jeg tenker hele tiden "hvis jeg bare kjøper dét og dét plagget, blir det endelig bra", på en måte. Men jeg er uansett aldri helt fornøyd med hvordan jeg ser ut.. Ofte tør jeg ikke være så modig som jeg vil være, for jeg tror ikke alle andre "forstår" det, eller at jeg ser dum ut. Og føler aldri at jeg får et skikkelig bra antrekk, med perfekte kombinasjoner og kontraster ogsånn. Føler bestandig at jeg ser litt kjedelig ut, på en måte.. Også ser jeg andre som ser amazing ut og tenker "jeg vil ooooog" :fnise:

Kan si fra om jeg kommer over h&m-skoene i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skrev rett der oppe!

Jeg tenker hele tiden "hvis jeg bare kjøper dét og dét plagget, blir det endelig bra", på en måte. Men jeg er uansett aldri helt fornøyd med hvordan jeg ser ut.. Ofte tør jeg ikke være så modig som jeg vil være, for jeg tror ikke alle andre "forstår" det, eller at jeg ser dum ut. Og føler aldri at jeg får et skikkelig bra antrekk, med perfekte kombinasjoner og kontraster ogsånn. Føler bestandig at jeg ser litt kjedelig ut, på en måte.. Også ser jeg andre som ser amazing ut og tenker "jeg vil ooooog" :fnise:

Kan si fra om jeg kommer over h&m-skoene i Oslo :)

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Såååå enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg fått lønn og shoppet litt da.

ikke så mye spenennde enda gitt..

har bestilt meg The Tudors på dvd, og så har jeg kjøpt meg to flasker vin; en italiensk valpolicella og en italiensk Prosecco.. nam nam.

har vært ute og sondert terrenget litt, og begynner å danne meg ganske klare bilder over hva jeg ønsker meg og trenger.

fant en veldig fin jakke på Selected Femme i dag, men den var i beige, og jeg er usikker på om jeg som blondine egentlig kler det.. :klø: ellers så hadde den igrunn passet ganske bra til alt annet jeg har, bortsett fra leopardvesken min. men jeg har ikke lyst å kjøpe meg en sort vårjakke, for jeg har jo to skinnjakker nå (en litt sånn biker-aktig og en "vanlig") som begge er sorte.. hmm.

jeg trenger også:

- beige eller offwhite boyfriend blazer

- nye hudprodukter (Skal bruke kvelden til å sondere nettet og se hva jeg burde kjøpe. har kombinert hud. alle tips tas i mot med takk!)

- noen kule sko til å gå ut i, trenger ikke være så dyre og fancy

- bh til å jobbe i

- vårjakke

- shampo

- hårspenner

- sort en-skulders kjole på Cubus

- olajakke

- hvite opprevne jeans.. ?

- skjørt !!

- hårbøyler med dilldall

kommer nok mer på her ;)

og et spm til: skinntights/leggings.. er det "over" føler dere?

må bare legge til at mine er ordentlige, dyre Kova&T skinnleggings. ikke sånne halvglinsede fra cubus ;)

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha disse skoene! men de er utsolgt :(

hvis noen ser de i en H&M butikk, pleeease si fra!! må vel ha str 36 eller 37.. åååh de er så fine og de hadde vært perfekte til kjolen min :sukk:

alle lignende sko i hvit/lys farge er også aktuelle.. ååå jeg må ha de!!

Ja, de er kjempefine på! Har dem (snart) i sort, men har ikke sett de hvite i butikk enda! Keep checking the internet. :)

og et spm til: skinntights/leggings.. er det "over" føler dere?

må bare legge til at mine er ordentlige, dyre Kova&T skinnleggings. ikke sånne halvglinsede fra cubus ;)

Synes det er kult jeg, hvis man virkelig kjører stilen fullt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh jeg må ha de hvite skoene! søren!!

de var på nettshoppen til H&M, men så ble de utsolgt og nå er de vekk :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh jeg må ha de hvite skoene! søren!!

de var på nettshoppen til H&M, men så ble de utsolgt og nå er de vekk :grine:

De kan komme tilbake igjen! Jeg er ofte på H&M om morgenen de dagene jeg skal på jobb, så jeg kan holde utkikk og ev. "holde dem av" til deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh gjør de!

håper håper håper de kommer tilbake fort!

men jeg tror egentlig ikke det, for da hadde de vel ikke fjernet de..

nå er søren meg de brune borte også.

jeg får saumfare alle H&M i Bergen i morgen..

fins alle varene som er på nettet i butikk også?

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh gjør de!

håper håper håper de kommer tilbake fort!

men jeg tror egentlig ikke det, for da hadde de vel ikke fjernet de..

nå er søren meg de brune borte også.

jeg får saumfare alle H&M i Bergen i morgen..

fins alle varene som er på nettet i butikk også?

Jeg tror alle varene på nett finnes i butikk også. Men det at de fjerner varen fra nettet betyr ikke at den ikke kommer tilbake igjen. :) Skjer ganske ofte egentlig, når folk leverer tilbake etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

humm.. de som leverer tilbake skoene er dumme :gjeiper:

får følge med. har sendt mail og spurt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på å kjøpe hudpleie fra Dermalogica. hvertfall et sånt prøvekit fra LF.. så får vi se. men det er sure penger syns jeg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hvorfor er det sure penger? Gode produkter til huden er jo investering!

Forresten, sånn apropos det med beige... Jeg synes ingen kler beige :sjenert: Verre farge tror jeg ikke det finnes. De fleste ender opp med å se utvaska ut, uansett hvor brune og freshe de egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Da får jeg være motparten, for jeg liker beige kjempegodt ;) Men synes det er lettere å kle for de med varmt brunt hår, egentlig.

Prøvde en beige blazer på zara som var så fiiin :hjerter_rundt: Men boyfriendblazer, det er en sånn litt lengre og mer baggy modell eller? Til det i boken min; jeg har ikke sett det noen plass jeg heller :forvirret: Desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...