Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Pffft det er nesten vanskeligere når man har masse nytt, for man vil ha på seg alt men finner ingen kombinasjoner, for alt er så nytt at man vet ikke hva som går bra sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En lys skinny jeans med de svarte wedgene og den toppen! Kjøpte ikke du en lys skinny i barcelona?

jo gjorde det! men blir ikke kanskje den sorte toppen og det sorte stoffet på wedgene litt harry/hardt mot den lyse jeansen?? :klø: jeg har ikke prøvd, så i dont know. må prøve det på og se!

jeg har mange vrangforestillinger inni hodet mitt ser du :fnise: f.eks det med sorte sko. har vondt for å bruke de, føler liksom det ikke er noe fint til jeans, selvom jeg syns alle andre er fine med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ang. wedges så tror jeg at mitt syn på dem er forskjellig fra ditt; Jeg synes wedges er litt mer rocka, ikke romantisk. Derfor passer de til så utrolig mye! :jepp:

Åååh, nå gleder jeg meg til enda mer vår, så jeg kan ta frem Blink-wedgesene mine...

Edit: Og jeg tror bare det blir en kul kontrast med helt lys bukse og mørk topp og sko. Du er rar på det med sorte sko altså :fnise:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft det er nesten vanskeligere når man har masse nytt, for man vil ha på seg alt men finner ingen kombinasjoner, for alt er så nytt at man vet ikke hva som går bra sammen ;)

godt poeng :jepp:

jeg må nesten bare komme meg ut av sofaen og prøve ting på. har lyst å føle meg vel i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå :fnise: dere er vanskelige!

men toppen er litt sånn koksgrå-aktig, jeg er så usikker på hvor fint det blir til lys, altså helt sånn 80tallshvitsteinvasket farge. men jeg har jo faktisk alltid andre jeans også.. :lur:

komme meg ut av sofaen og begynne å prøve nå!

(jeg skal nemlig gå kl 5. er ikke helt nazi heller :gjeiper:)

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du nok komme deg opp av sofan og prøve litt. :fnise: Jeg er også alltid treig med å komme igang med klesprøving før vi skal noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du jeg endte faktisk opp med den kjolen jeg la ut bilde av, med åpen rygg, som topp.. og jeans, i en halvmørk/lys farge, smale.. og sorte kilehæler. og så blazer utenpå det. fin sminke med smokey eyes og fint hår, syns jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjenner at jeg måå ha en offwhite boyfriend blazer snart!! :fnise: gleder meg til å få lønn ja.

og så er jeg så fornøyd, jeg tok en av E sine gamle jeans og klippet de av til shorts. så nå har jeg favorittplagget mitt for sommeren klart; en løs olashorts med litt opprullet nederst og så er den finfin og slitt etter at jeg ga den en omgang med rivjernet igår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Neimen så kreativ du er ;) Hørtes veldig stilig ut. Opprullede plagg er superhot, jeg skal rulle alt jeg eier nå mot våren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg sumet meg til å ta litt bilder av noen av tingene jeg kjøpte i Barca, så skal se om jeg får lagt de ut! :jepp:

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig.. jeg får ikke lov å legge ut fler bilder jo? får man bare legge ut et visst antall vedlegg i hver tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...