Gjest Grafica Skrevet 2. april 2009 #241 Del Skrevet 2. april 2009 Du kan bruke AKKURAT de fargene du vil på øyenskygge med grønne øyne! Lucky you :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. april 2009 #242 Del Skrevet 2. april 2009 Grattis med ny skinnjakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. april 2009 #243 Del Skrevet 2. april 2009 Heldiggrisen som skal til Barcelona!!!! Jeg skal bare slite asfalten i Oslo, men men deilig med fri uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. april 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 2. april 2009 takk! kom med tips til meg da, hva er deres favorittprodukter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. april 2009 #245 Del Skrevet 2. april 2009 Alt fra MAC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. april 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 2. april 2009 jeg undrer veldig på om jeg skal kjøpe mac sitt mineralpudder. og ikke minst fantastiske strobe cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. april 2009 #247 Del Skrevet 2. april 2009 Og MAC Paints, i fargen Bare Canvas. Beste øyeskyggeunderlaget i verden! Jeg har gått med øyenskygge som har sett fab ut i over et døgn, inkludert reising og timer med dansing og svetting Den redder til og med øyenskygger av dårlig kvalitet. http://img.timeinc.net/instyle/images/2006..._bbbg_mac03.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. april 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 14. april 2009 ja så var jeg tilbake. et tosifret antall tusenlapper fattigere nesten da. fysj jeg blir flau av å si det har kjøpt ganske så mye, og orker ikke liste opp alt men tenkte å bare fortelle om noe av det jeg er mest fornøyd med! vi var på El Corte Ingles, jeg mamma og søs. og så var vi bortom Benefit disken, jeg har jo (som dere vet) latt meg sjarmere av deres artige utforming. en utrolig hyggelig dame tok i mot oss, og spurte hva vi så etter osv. så fikk vi full overhaling alle tre og det var så deilig! deilig å snakke med en proff som visste hvilke farger osv jeg burde ha, og hun var heller ikke sånn som prakket på meg alt mulig ræl. jeg endte opp med foundation, poise tint, high beam (), bad gal masacara i plommefarge (høres syko ut, men den ser helt sort ut, bare at den grønne øyefargen min forstrekes veldig. helt utrolig! ), erase paste concealer som jeg også er superfornøyd med og hudkremen Dear John mamma kjøpte ca dobbelt så mye som meg, hun ble helt frelst. hehe. tror også hun ble veldig glad for å få litt ordentlig hjelp til å finne farger og produkter som passet henne, og ikke minst bli vist hvordan hun kan sminke seg selv. mamma fikk bl.a et serum som var helt utrolig bra mot rynker og fine linjer, så skikkelig forskjell! det koseligste av alt var at mamma syns det var så hyggelig at vi liksom gjorde dette sammen, vi tre, at hun spanderte alt så hun la igjen nærmere 5000 kr der.. tror hun sminkedamen var riimelig fornøyd vi fikk med en haug med ekstrating, sminkefjerning, mascarabørster osv. gøy! jeg er utrolig fornøyd med produktene, spesielt concealeren, high beam og poise tint. og mascaraen.. og ja.. alt har også kjøpt meg parfyme, det ble Versace Signature er veldig fornøyd, den er frisk og god uten å være fjortis, fortsatt litt damete liksom. kjøpte også div plukk på Sephora, men ble egentlig litt skuffet.. de hadde ikke så mye kule merker som jeg hadde trodd, og merket Too Faced som jeg hadde gledet meg til å teste hadde farger som var helt grusomme til min hud. ikke hadde de MAC heller så jeg kjøpte mest ting fra Sephoras egne linje, bl.a pinsetter, hvit neglelakk og neglebuffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. april 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 14. april 2009 har kjøpt meg to par veldig kule sko, kileheler begge to. har alltid vært så skeptisk til det, men de var utrolig kule på! de ene er i sånn klassisk espadrilloform, med 10 cm hel og hel av tre. selve skoen var i sort stoff, og de var veldig gode å ha på! de andre er litt røffere, enda litt høyere og i mørkt tre, og bare med sandalstropper på toppen. følte meg veldig fin i de, og tror de blir dødsfine til en romantisk kjole og olajakke har også kjøpt meg en par kule "sneakers" i slangeskinn, sånn typisk fra Zara liksom. Ellers slet jeg litt med sko, for jeg følte alt var så grådig høyt.. og da blir det bare til at jeg ikke bruker det. av andre klassiske ting har jeg kjøpt meg en utrolig fin sort blazer fra Zara, alltid kjekt å ha. En kjempefin kjole, uten ermer og med åpen rygg, fra River Island også en kjempekul leopard-shopper bag fra River Island. Har kjøpt meg 5 par jeans, to av dem i litt sånn tightsvariant, men ikke helt. den ene er jeg strålende fornøyd med, den ser ut som den er tatt rett ut av Balmains kolleksjon. hvitbleket, rufsete, skjev knepping med uniformsinspirerte knapper og den satt som et skudd har også kjøpt meg to kuule kjoler, den ene litt sånn Twiggy inspirert. Den er kongeblå, og i tykt stoff.. v på ryggen og ja litt utringet foran. vanskelig å forklare, får ta bilde den andre er rosa, med stropper, og litt sånn tulipan form. den er knallrosa, og på ryggen er det en veldig markert glidelås i sort og sølv. kuuult! kjøpt meg et par cardiganer, og en finfin oversized grå tskjorte som det står I My Boy på. syns selv jeg blir veldig 80tallsfancy når jeg bruker den til de slitte, blekede jeansene har også kjøpt meg et lite utvalg av tunikaer, litt enkle, fra Bershka. de satt så fint på! og noen fine singleter i bomull, men med sånn sateng foran. innmari kule til sløve jeans for å lage et litt finere uttrykk på en veldig fin smykkebutikk la jeg igjen 60 euro, så nå skal jeg ikke klage over at jeg ikke har smykker mer! veldig fornøyd, var masse kult, bl.a noen herlige mint-pastellfargede øredobber som ser ut som noen drops. so 80s and i luuuv it! ble generelt litt skuffet, var veldig mye likt i alle kjedebutikkene. TopShop var heller ikke helt WOOOW i forhold til hva det er i england. men jeg klare jo å svi av en god del likevel får se om jeg får til å legge ut bilder osv av de kuleste tingene etterhvert! for å summere opp så er jeg veldig fornøyd med min nye leoparshopperbag, mine nye sneakers med slangeskinn, den sorte blazeren, de lyse 80talls jeansene, og all sminken fra Benefit og parfymen min! Jeg fant desverre ingen vårjakke som jeg likte, det syns jeg var leit. jeg er veldig på utkikk etter en med litt uniformsaktig preg, mens alle jeg fant følte jeg var veldig romantiske av seg. får fortsette å lete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. april 2009 #250 Del Skrevet 14. april 2009 Å herreguud så misunnelig jeg blir Twiggy-inspirert kjole høres dødskul ut, digger Twiggy. Hadde frivillig prosjekt om henne på skolen en gang, hehe. Og Bershka, ååh jeg savner den butikken. Du er heldig heldig heldig! Vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. april 2009 #251 Del Skrevet 14. april 2009 :dåne: *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. april 2009 #252 Del Skrevet 14. april 2009 Wow så mye du har shoppet! Synes det høres ut som utvalget i Barcelona er veldig bra jeg Benefit har masse morsom og bra sminke ja Morsomt at mamman din også ble frelst Tror du kommer til å ha en veldig kul stil den våren her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. april 2009 #253 Del Skrevet 14. april 2009 Åh shopping! Jeg er misunnelig! Og så har jeg notert meg tipset om bad gal i plommefarge. Har blågrønne øyne og jeg vil gjerne hatt frem det grønne, så det er stor sannsynlighet for at jeg må bestille den når jeg går tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 18. april 2009 #254 Del Skrevet 18. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. april 2009 #255 Del Skrevet 19. april 2009 høres knallbra ut all den shoppingen der.. har forresten veldig lyst å dra til Barcelona aldri vært der, men hørt veldig mye bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. april 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) så gjelder det å anvende alt man har kjøpt da.. skal ut og spise med jobben i dag, og aner ikke helt hva jeg skal ha på meg. er så vanskelig med skille mellom vinter/vår, for det er jo kjølig enda, men er jo sol så man vil gjerne ha på seg noe friskt også. jeg har kjøpt nye kileheler som jeg gjerne vil bruke, men føler jeg må kle meg så romantisk for at det skal være fint.. og to av kjolene mine er for sommerlige, jeg er heller ikke brun nok. har en svart som er veldig fin, men føler den kanskje blir liiitt stiv og ja.. svart. sånn ser den ut: blir det rart med kileheler til den? dere kan se de på bildene under her, bare det ene paret har jeg ikke i blått, men i sort. kanskje jeg finner bilder av de.. kanskje jeg kan bruke den som topp.. hmm. Endret 27. april 2009 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. april 2009 #257 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg synes at kilehæler gjør kjolen mindre pyntet, så da funker det jo fint Kilehæler ser mer laidback ut enn pumps i samme høyde. Kjempefin kjole, du kan jo prøve å "pynte den ned" med en cardigan eller jakke med lys farge, eller litt avslappa smykker om du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. april 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 19. april 2009 hm ja.. men det er jo ryggen som er fin på den kjipt å skjule den med en jakke. hehe. men den er sånn bubble-hem, så jeg tenkte jeg kanskje kunne gjøre den litt kortere og kanskje bruke den som topp.. men vet ikke hva for bukse jeg skulle hatt til eventuelt. har også en fin topp fra H&M, finner den ikke, i sort gjsiktig silke, sånn ruffle topp uten ermer og med sånn viktoria-sløyfe i halsen.. lurer litt på å ha sorte jeans og den.. men da er det skoproblem igjen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. april 2009 #259 Del Skrevet 19. april 2009 En lys skinny jeans med de svarte wedgene og den toppen! Kjøpte ikke du en lys skinny i barcelona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. april 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 19. april 2009 det er utrolig irriterende at jeg har svidd av nesten 10 000 kr på shopping og allikevel ikke føler at jeg har noe å ha på meg når jeg skal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå