Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

Jeg vil også ha en kul blazer! En sånn, bare litt kortere kanskje. Man får så fine skuldre, litt sånn classy businessaktig ;)

Kos deg ute! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det ble den hvite rysjetoppen, smale jeans og noen mørkegrå støvletter. hørres litt rart ut, men var stilig.

nå har jeg altså fått 30 000 kr på inn på konto. har VELDIG lyst å bruke de opp på masse tull :ler:

men jeg skal være fornuftig, og 1. bruke de på regninger og 2. heller spare meg til barcelona.

men allikevel er det et par ting jeg må kjøpe; som shampoo og balsam, blyantspisser, neglefil, leppepomade + fylle opp skap og fryser med mat. er så lei av å handle hver bidige dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 000 :sjokk:

Nice!

Sett av penger med en gang på en sparekonto :Nikke:

Det er det beste rådet jeg har, ellers blir de borte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

det skulle jeg gjerne gjort, men lindorff har noen søte regninger med mitt navn på.. så det går nok rett dit.

jeg har vært helt håpløs med penger tidligere, og det får jeg svi for nå ja! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 000. Wow.

For en luksus å ha sånne summer på konto, spesielt før du skal ut reise :lur:

Det er vel best å bruke de på regninger, evnt lån først ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er rett og slett luksus. jeg er veldig heldig, snill mamma :engel:

skal faktisk bruke alt på regninger, og så skal jeg heller bruke av lønnen som jeg får dagen før vi reiser i Barcelona.. får en ganske solid lønning :lur: skulle bare mangle, så mye som jeg jobber!

men det rister litt i shoppefoten, jeg har lyst å gå ut å feire og kjøpe noe fint siden jeg har fått penger :ler:

nå skal det sies at jeg faktisk skal kjøpe noe i dag også, nemlig den korallfargede kjolen fra Coast som jeg har linket til tidligere her. snill mamma igjen, som syns jeg var nydelig i den og vil kjøpe den til meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Foreldre er gull verdt :hjertesmil:

Har også fått økonomisk støtte hos de, spesielt pappa, skylder han 10 000 nå :sjenert: Husleier og flybillett. Har klønet litt med økonomi tidligere, så nå må jeg betale. Vet hvor surt det er når man får masse penger inn på konto, så går nesten alt til regninger :jolie:

Den kjolen var forresten helt fantastisk. Heldiggris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er kjolen kjøpt. og den er fiiin. meeen litt trang :ler:

det høres jo helt håpløst ut at jeg ahr kjøpt meg en kjole jeg skal slanke meg inn i, MEN jeg har begynt å trene nå i begynnelsen av måneden og har virkelig fått sansen for det så jeg har null problemer med å komme inn i den kjolen til sommeren. får den igjen og alt nå, men den blir helt klart enda finere når jeg går ned et par-5 kg :fnise:

heller det enn å kjøpe en som passer nå, og som er for stor til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

bare vent til jeg kommer hjem fra påsken du. da kommer det ikke til å være mulig å si nei til meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant butikk :)

Me like!

Drømte om deg i natt jeg :fnise: Du inviterte til vorspiel, men pga. dårlig plass skulle du ha det i sengen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

haha! så morsomt!

så du har fått med deg at jeg bor i en liiiten leilighet altså :ler:

idag er det sånne inspektører i leiligheten faktisk, skal finne ut hvordan det er med fukt+sopp osv.. skal bli godt å endelig få et svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enkelte ting har festet tydeligvis festet seg hos meg :fnise:

Interessant å finne ut om det er fukt og sopp, jeg lurer fælt på hvordan det står til i vår leilighet :klø:

Kanskje jeg egentlig ikke vil vite det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. prøver å begrense pengebruken litt så innkjøpene i det siste har begrenset seg til det aller nødvendigste.. nesten da :ler:

har kjøpt meg neglefil, ansiktsmaske og noen turkis øredobber på H&M.

og et par sokker til å trene i :ler:

gleder meg til barcelona!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte du de øredobbene som var store ringer med turkise perler på? Så på dem i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!

de var litt av et mysterie å få på seg, jeg brukte nesten 20 min på å forstå hvordan jeg skulle få de inn i øret og feste de! :ler:

mulig det er jeg som er dum men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

De var fine! Hadde kjøpt de jeg også, hvis det hadde vært sølvfarge på metallet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjøpt meg ny skinnjakke!

ekte lammeskinn, til 839 kr! :danse: det er et kupp!

den er kul, kort.. ja.. litt ja. fra mexx, jeg skal sy på to nagler på den så den får litt mer krage og ikke ser så damete ut :ler:

skal legge inn bilde etterpå!

og nå hører jeg nesten butikkene i barcelona rooope på meg :fnise:

jeg må huske å notere kjøpelisten min herfra også.

jeg trenger all slags sminke, og hudpleie. så kom gjerne med tips og råd om deres favorittprodukter! trenger hudrens, concealer, solpudder, øyeskygger, rouge osv osv.. det meste :ler:

og forresten.. turkis/azurblå øyeskygge til grønne øyne.. er det noe særlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...