Gå til innhold

Brownies tilbehør

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svigermor kommer på besøk i helga og jeg skal lage eneste kaka jeg kan, altså pose brownies. :fnise:

Men tenkte jeg skulle ha noe tilbehør, så det ble litt mer fancy.. SÅ ser det ut som jeg faktisk kan dette.. Hehe. Sier selvfølgelig ikke at det er posekake.

Men hva blir godt til brownies? Har hørt jordbær er godt, men hva annet? Hva slags frukter kan kombineres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en fruktsalat med jordbær, blåbær, kiwi, appelsin.. gjerne marinert i en lake med kanelstang, anis, vaniljestang + krem :sikle:

Gjest Gjest__
Skrevet

Vaniljeis er kjempegodt til! spesielt hvis kaken enda er varm....

Vaniljekesam funker også til...

Skrevet

Fersk ananas eller så syns jeg at iskrem og skogsbærblanding(den frosne, som man varmer opp)

Skrevet

Jeg pleier så spise brownies varm med vanlijeis og krem.. Eneste gangen jeg har hatt med frukt er når det er sånne små rundt frukter med rare blader.

Skrevet

Syns physalis er veldig godt til sjokoladekaker! (Og så ser de jo litt fancy ut.... ;))

Skrevet

Eller bringebærsorbet. Bringebær og mørk sjokolade er veldig godt sammen.

Skrevet
Syns physalis er veldig godt til sjokoladekaker! (Og så ser de jo litt fancy ut.... ;))

Sånne mente jeg. Brownies, vaniljeis, krem og slike frukter.

Skrevet
Eller bringebærsorbet. Bringebær og mørk sjokolade er veldig godt sammen.

sitrussorbet er også ganske godt til...

Skrevet

Jeg er ikke så glad i frukt til kaker. Ville gått for vaniljekesam eller vaniljeis.

Skrevet

Vi liker godt mangosorbet til, så ville jeg hatt oppskåret mango og litt bringebær til. Ville også tilsatt hvite sjokoladebiter og nøtter i brownies'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...