Gå til innhold

Gravid og magesmerter.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Hei.

Er gravid i 10 uke, har hatt litt moderate smerter i underlivet før i graviditeten. Regner med at det er livmoren som utvider seg eller noe?

Nå har jeg vondere, nett så mensen smerter. Ikke sånn at jeg ikke klarer å gå, eller noe. Bare vondere en jeg har hatt. Er dette normalt? Redd det er noe galt jeg da.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt smerter i magen, torsdag i forrige uke så ille at jeg dro på legevakta. Ble sendt videre til UL på sykehuset, men verken legevakt elelr sykehus fant noe galt, ikke på meg og ikke på barnet. Konklusjonen ble "voksesmerter" og mulige arrdannelser innvendig etter en særs stygg betennelse for mange år siden. det arrvevet kan visst forårsake smerter når det nå strekkes når livmoren vokser. Går ut fra at det er noe sånt med deg og, men blir smertene veldig sterke, eller gjør deg veldig urolig, så kontakt fastlege/legevakta. Legen min sier alltid at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

BTW; jeg er nå i uke 11.

Lykke til!

*trøsteklem*

Skrevet

Når jeg egentlig skulle hatt mensen, får jeg somregel mens-smerter og da kjenner jeg det i magen og korsryggen. Så gjerne det bare er det du også kjenner?

Har også hatt masse smerter i underlivet, men jordmor sa at dette bare var pga at livmoren presste nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...