Gjest Gjest-Åse* Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har aldri likt smilet mitt.. det er ikke hvordan jeg smiler, men hvordan tennene mine blir vist fram Jeg har rette tenner, men et STORT problem, de er så gule, jeg ikke tørr å smile.. Folk er høflige og sier at jeg har pent smil, vet selv at det gule i tennene mine synes, har selv sett det på mange bilder.. Det er så dyrt å bleke tenner , har ikke råd... Huff.. noen andre som har det slik? Mitt største ønske akkurat nå, er å smile uten å skamme meg...
Fat Sally Lee Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Det er da ikke så dyrt å bleke tennene? Hvis du blir deprimert av at de er gule, synes jeg du skal ta deg råd
Gjest pasta Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Det er da ikke så dyrt å bleke tennene? Hvis du blir deprimert av at de er gule, synes jeg du skal ta deg råd Hvor mye kan det koste da? Jeg sliter også med akkurat det samme! Og er det ikke bedre å bleke hos tannlege enn med sånne greier man kjøper på apoteket eller vita? Og tannlegebleking er vel dyrt..?
Fat Sally Lee Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Det blir sikkert noen tusenlapper første gang med bleking hos tannlegen pga. at du må ha spesialtilpassede skinner som du har blekegel i. Selve blekingen kan man velge å gjøre hjemme. Skinnene kan brukes om igjen, så hvis du må gjenta blekingen kjøper du kun gel neste gang, og da blir det jo betydelig billigere gang nr. 2. Eksakt pris vet jeg ikke, men ring tannlegekontoret ditt og spør. Evt. så finnes det en masse hjemmeblekingssett å få kjøpt, noe som er betydelig billigere, men kanskje mindre effektivt og du er mer utsatt for irritasjoner som ising og tannkjøttproblemer. Hvilket merke som er bra aner jeg ikke, men det er det sikkert noen andre her inne som vet
Titti72 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Blekeskinner koster rundt 3-4.ooo. Har du det så jævlig, så løp og kjøp. Det er jo ingen formue!
Darkannie Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jeg kjøper på eBay, koster meg rundt 200 lappen med lys og blekemiddel, inkl shipping! Og det er ikke sånn billige TV Shop greier, men ekte saker, samme som man bruker hos tannlegen!!! Får resultat etter første gangs bruk, og kritthvite tenner etter ca 4 ganger!! Bare pass på at man ikke kjøper de billige greiene som ikke funker, for det er MYE å velge i på eBay! Lykke til!
inga:) Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har aldri likt smilet mitt.. det er ikke hvordan jeg smiler, men hvordan tennene mine blir vist fram Jeg har rette tenner, men et STORT problem, de er så gule, jeg ikke tørr å smile.. Folk er høflige og sier at jeg har pent smil, vet selv at det gule i tennene mine synes, har selv sett det på mange bilder.. Det er så dyrt å bleke tenner , har ikke råd... Huff.. noen andre som har det slik? Mitt største ønske akkurat nå, er å smile uten å skamme meg... jeg hadde gule tenner, men for 800 kr så pusset tannlegen dem med noe som heter air-brush (pussa av plakk og belegg) og det var en extreeme make over som gjorde at jeg smilte bredt i flere mnd og siden har jeg tatt en air-brush en gang i halvåret - det skader ikke tennene slik bleking gjør
Gjest helenen Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Jeg kjøper på eBay, koster meg rundt 200 lappen med lys og blekemiddel, inkl shipping! Og det er ikke sånn billige TV Shop greier, men ekte saker, samme som man bruker hos tannlegen!!! Får resultat etter første gangs bruk, og kritthvite tenner etter ca 4 ganger!! Bare pass på at man ikke kjøper de billige greiene som ikke funker, for det er MYE å velge i på eBay! Lykke til! Hva søker du på for å finne dette her? Sikker på at det ikke er skadelig? Hva heter selgeren?
Gjest Ingrid-84 Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har hørt om noe som heter Air-flow, det skal koste rundt 250 kr og fås utført av tannlege/pleier. Det fjerner bare belegg, så den holder ikke i månedsvis tror jeg. Jeg har vertfall tenkt å prøve den http://www.tannlege-andreassen.no/Tjenester.aspx?docid=19
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Du kan få kjøpt tannblekingspenn og andre ting som ikke er så dyrt på feks. Vita !
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #11 Skrevet 18. januar 2009 Hvis det er det eneste problemet du har og det påvirker deg så mye, så synes jeg du skal ta deg råd. Et par ekstravakter på jobb, spar litt osv. For å 'trøste' deg litt så kan jeg bidra med at jeg er veldig fornøyd med tennene mine, men at selve ansiktet mitt når jeg smiler og ler ser helt mongis ut. Øyne, kinn, munn, alt ser faktisk helt rar og most ut. Det er det ikke mye å gjøre noe med, det! (..men jeg overlever såklart)
Rødtoppen86 Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg bare hatt gule tenner så skulle jeg vært lykkelig og bleket dem. Mitt problem er skjeve fortenner som ikke kan fikses med regulering fordi røttene er så tynne. Tror jeg skal investere i skallfasetter en gang i fremtiden når jeg blir rik.
Fat Sally Lee Skrevet 18. januar 2009 #13 Skrevet 18. januar 2009 Rødtoppen: Har du sjekket med tannlegen om det går an å fikse problemet på en annen måte? Jeg trodde også jeg måtte ha skallfasetter (mot mellomrom mellom fortennene), men det viser seg at jeg slipper mye enklere og billigere unna med en annen type behandling, hvor de støper på der det trengs. Kanskje noe for deg?
Rødtoppen86 Skrevet 18. januar 2009 #14 Skrevet 18. januar 2009 Rødtoppen: Har du sjekket med tannlegen om det går an å fikse problemet på en annen måte? Jeg trodde også jeg måtte ha skallfasetter (mot mellomrom mellom fortennene), men det viser seg at jeg slipper mye enklere og billigere unna med en annen type behandling, hvor de støper på der det trengs. Kanskje noe for deg? Oi, det høres jo veldig bra ut =) Tror jeg skal ta meg en tur til tannlegen snart og høre. Er jo så altfor dyrt med skallfasetter :/ Tusen takk for tipset!
Fat Sally Lee Skrevet 18. januar 2009 #15 Skrevet 18. januar 2009 Bare hyggelig Jeg skal bestille time til mellomromtetting i morgen, kan nesten ikke vente! Håper det løser seg for deg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå