Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er snart 38 år har fått de barna jeg skal ha, og er i et fast forhold. Jeg har gjennom tidene brukt p-piller, men blir kvalm og dårlig av de, dessuten begynner jeg å bli for gammel for pillen. Jeg har hatt kobberspiral, den fungerte en stund, men så fikk jeg blødninger, å det kunne jeg ha i nesten en mnd i et strekk, slitsomt så jeg fjernet den. Nå har jeg hormonspiral, den har fungert fint til for inntil et år siden (har den på fjerde året nå), nå har jeg mensen i ca 14 dager, så 14 dager av så 14 dager med mensen osv, ja slik går nå dagene. Har lave jernlagre fra før av, så dette blir litt slitsomt. Misunner de som mister mensen med hormonspiralen, men det gjorde ikke jeg. Jeg blir dårlig av for mye hormoner, så nå vet jeg ikke hva jeg skal bruke.
Gjest gjestegjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Det virker jo nesten som hormon baserte prevensjonsmidler har en uheldig virkning på din kropp så kanskje det ville lønne seg å unngå dem. kan kondombruk være en ide kanskje? det avhenger jo og ltt av hvor ofte dere har sex i forholdet og sånn da, det er faktisk ikke alle som takler kondom like greit heller
Hinata Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Eller hva med sterilisering? Dersom dere er ferdige med barn..
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg ble så sinna og sur og fikk humørsvingninger, vondt i magen, vondt i hodet og nedsatt sex-lyst av p-piller, så vi har brukt kondom i halvannet år nå. Det er mye lettere å bruke kondom når man kjenner hverandre godt enn i starten av et forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå