Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Så flott at du har rundet 12 uker !! :hoppe: Nå er det bare å tenke fremover for fullt :jepp: Det kommer til å bli kjempe spennende. Det er vel kanskje ultralyd du ser frem til nå ? eller har du kanskje vert allerede også ?

Har dere tenkt å få vite kjønn ?? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

: hoppe: : strix: 12 uker : duskedame: 12 uker : duskedame: : strix: : hoppe:

Tenk det! :) : hjerte:

12 UKER : hoppe: : hoppe: : hoppe:

: hoppe: Endelig det magiske tallet 12 ;) : hoppe:

Håper du har fått sovet litt mer da : klemmer:

Spretter litt for 12 uker : hoppe:

Innom med en : klem: må også;

: hoppe: : duskedame: 12 uker : duskedame: : hoppe:

Tusen takk for 12-ukersfeiringen alle sammen!! :klemmer:

: hoppe: Så flott at du har rundet 12 uker !! : hoppe: Nå er det bare å tenke fremover for fullt : jepp: Det kommer til å bli kjempe spennende. Det er vel kanskje ultralyd du ser frem til nå ? eller har du kanskje vert allerede også ?

Har dere tenkt å få vite kjønn ?? :)

: klem:

Var på tidlig UL i uke 7, men blir jo veldig spennende med ordinær da - mye mer å se. :)

Vi vil nok gjerne vite kjønnet ja, så sant det er mulig!

:klem:

: hoppe: 12 uker! : hoppe:

Tenk at vi er der allerede!

Ja, det er helt utrolig! November føles leeeenge til, men på en annen måte går jo ukene fort da. :)

: hakeslepp: 12 uker ALT NÅ???!!! Hvor blir tiden av?! : danse: for det!

Ja! :danse:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt nysjerrig jeg, hvordan var ultralyden i uke 7 ??

Jeg er i uke 7 nå, straksi uke 8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig å passere 12 uker! Er kjempeglad for det, men gleder meg også til neste livstegn (enten det blir hjertelyd eller spark eller hva som helst). Kjenner at jeg innimellom er urolig for om alt er som det skal der inne. Det er jo normalt det, men hadde vært så godt hvis jeg kunne sjekke når jeg ville. :fnise: Sannsynligvis er jo alt bra da, og jeg tenker stort sett veldig positivt rundt dette. Følelsen er egentlig bra altså, disse tankene kommer heldigvis ikke så ofte. :)

Hytteturen i går utgikk, da været plutselig ble både kaldt og grått. Det tok seg opp utpå kvelden, så da grillet vi for første gang i år, det er alltid veldig godt!

Har hatt mange fine timer i hagen i dag også, og er ganske sliten igjen, men det føles godt da. :)

Teite Voffe har stukket av en tur både i går og i dag, og i tillegg snek hun seg inn til leieboerne (de var ute på gaten og hadde ikke lukket døren) og kom ut igjen og slikket seg rundt munnen. Flaut! Håper ikke hun har stjålet noe mat eller noe. :klaske::sjenert: Hun er vanligvis veldig grei og veloppdragen altså, må være våryrhet eller noe...

Dagens matinntak:

2 knekkebrød med brunost, melk

2 knekkebrød med magerost og tomat

Noen lakrisbåter

2 glass Cola

Stekt laks med potet, agurksalat og rømme

1 Stratos (Snoppen stakk ut i sted kom tilbake med sjokkis "til babyen" :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt nysjerrig jeg, hvordan var ultralyden i uke 7 ??

Jeg er i uke 7 nå, straksi uke 8 :)

Det var veldig deilig og spesielt å se hjertet banke. :) Ellers var det jo ikke allverdens å se da, den var jo så liten! Så hodet, kroppskonturen og plommesekken. Småtten målte 16,3 mm da, som tilsvarte 8+1 (jeg var 7+4).

Hadde det vært 3D hadde det muligens vært mer tydeligere bilder og mer å se, men hovedsaken var jo å se liv. Og det så vi heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker og 1 dag! Klokka er jo over 12 nå :)

Så flink du er som ordner og styrer i hagen. Det høres ut som det blir flott!

Deilig å gjøre hagen klar til resten av våren og sommeren :)

Vi hadde vår første grilling sist helg. :spise: Det var fantastisk. Fikk til og med spist et par jordbær fra Spania, riktignok ikke like gode som norske, men likevel... :kul:

Hehe, Voffe er nok litt våryr ja :) Vi har også hund. Han er nok våryr hele året, for han er ikke helt veloppdradt dessverre. Jager syklister og joggere. Litt slitsomt, men han er jo veldig søt sånn ellers da!

Jaja, lykke til med ny uke! Håper den blir bra!

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Wow! 12 uker allerede! :strix:

1 Stratos (Snoppen stakk ut i sted kom tilbake med sjokkis "til babyen" :fnise: )

Haha! Mannen her bruker å komme hjem med sånne sjokolade-terapi-kjeks. Men det er mest til mor da (eller mest til far, for han spiser mye fortere enn meg :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker og 1 dag! Klokka er jo over 12 nå :)

Så flink du er som ordner og styrer i hagen. Det høres ut som det blir flott!

Deilig å gjøre hagen klar til resten av våren og sommeren :)

Vi hadde vår første grilling sist helg. :spise: Det var fantastisk. Fikk til og med spist et par jordbær fra Spania, riktignok ikke like gode som norske, men likevel... :kul:

Hehe, Voffe er nok litt våryr ja :) Vi har også hund. Han er nok våryr hele året, for han er ikke helt veloppdradt dessverre. Jager syklister og joggere. Litt slitsomt, men han er jo veldig søt sånn ellers da!

Jaja, lykke til med ny uke! Håper den blir bra!

Takk for det!

Deilig med både jordbær og grilling ja. :) Var portugisiske jordbær her, og de var faktisk veldig gode!

Uka er bra så langt. Hektisk, men bra. :)

Hurra for 12 uker! : hoppe:

Ja! :hoppe:

Hurra for 12 uker Kirin

: duskedame: : duskedame: : duskedame:

Du flytter vel snart du??? :)

Har flyttet nå tror jeg... :)

Heisann :v inke:

hvordan står det til med deg idag? : klem: håper du får en kjempefin tirsdag :klemmer:

Tusen takk, tirsdagen er fin den! :klemmer:

Wow! 12 uker allerede! :strix:

Haha! Mannen her bruker å komme hjem med sånne sjokolade-terapi-kjeks. Men det er mest til mor da (eller mest til far, for han spiser mye fortere enn meg : fnise:)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten! Har vært utrolig effektiv i dag! Har skiftet dekk på bilen (på verksted da), hentet nytt spisebord, ryddet på loftet og pakket en varebil full med skrot som skal på dynga i morgen. Føler at det er litt på kanten å sjaue sånn, men Snoppen har tatt de tyngste løftene, og en venninne skal hjelpe meg på dynga i morgen.

Har fått oppussingskick, her skal alt være klart til høsten ja. :fnise: Planen er nesten komplett, og jeg har bestilt tapetprøver fra Tyskland. Og altså kjøpt spisebord. Foreløpig ser det helt j*****g ut her - helt hummer og kanari, og ting står på de rareste steder. Gleder meg til prosessen kommer litt lenger. :)

Ellers har jeg hatt urovekkende få graviditetssymptomer de siste dagen. Selv puppene gjør nesten ikke vondt. Fikk litt noia av det i går, men det går bedre i dag.

Tror jeg skal legge meg nedpå litt nå.

God tirsdagskveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så har jeg ikke hatt ømme pupper på ukesvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...