Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

:duskedame: for 10 uker!

Tenk, et lite foster som snart blir en stoooor baby! :sjokk: Er jo helt rart å tenke på egentlig!

Gleder meg til du flytter over i gravid-dagbøkene! Føler meg tryggere når det er folk jeg "kjenner" der! :ler:

Håper du får en flott flott søndag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å oppdatere meg litt her... Så flott at det går så bra med deg, grattis med 10 uker! :) Syns det er så lenge siden jeg leste her inne at du var gravid, så jeg ville trodd det var lenger. Morsom idé med caps med "tante" på, kanskje jeg lar meg inspirere... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for 10 uker!

Tenk, et lite foster som snart blir en stoooor baby! :sjokk: Er jo helt rart å tenke på egentlig!

Gleder meg til du flytter over i gravid-dagbøkene! Føler meg tryggere når det er folk jeg "kjenner" der! :ler:

Håper du får en flott flott søndag!

:klemmer:

Flytter nok snart etter ja. :) Enn så lenge litt tryggere her inne, men nærmer meg jo den magiske grensen.

:klemmer:

Åh, det høres så bra ut hos deg om dagen!!! Vil også ha det sånn!!! Send støv i massevis, Kirin!! :klem:

Forsyn deg! :strix:

Prøver å oppdatere meg litt her... Så flott at det går så bra med deg, grattis med 10 uker! :) Syns det er så lenge siden jeg leste her inne at du var gravid, så jeg ville trodd det var lenger. Morsom idé med caps med "tante" på, kanskje jeg lar meg inspirere... :lur:

Ja, det går fort og sakte på en gang dette. Er jo syv uker siden positiv test i dag, og det er jo nesten to måneder det. Oi! :jepp:

10 uker :duskedame:

Ja! :duskedame:

Heisann Kirin, innom med en liten :klem:

:hoppe: for 10 uker :hoppe:

håper du har hatt en flott søndag :)

:klem: tilbake!

Søndagen har vært kjempefin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var Snoppen og jeg på shopping, før det var vorspiel med middag hos en venninne og burdagsfest på byen til slutt. Ble en lang dag, men hadde det helt knall! Traff masse folk jeg ikke har sett på årevis, og det var stas!

Endelig vet fire av mine beste venninner om det (har en igjen som jeg ikke har truffet på en stund og som ikke vet), og vi fortalte det også til eksen min, som ble far for noen måneder siden og ble overlykkelig på våre vegne. Veldig koselig! Og venninnene mine ble så imponert over Snoppen fordi han er så engasjert, leser bøker om svangerskap, spør om råd osv. :fnise:

:)

I dag har det vært hagedag her. Det er noe av det beste jeg vet, å komme i gang ute etter en lang og mørk vinter. Har samlet og kuttet kvist fra hekken, raket masse løv, snudd komposten (med Snoppens hjelp, tungt arbeid), plukket mer hundelort og raket og feid plattingen. Kjempedeilig, men så ble jeg sliten også. Merker godt at jeg har vært lite aktiv en stund. Alt i alt har jeg vært ute i over syv timer i dag. Snoppen hang vel med i ca. fem av dem.

Fornøyd! :hoppe:

Mormor har delt nyheten med tante og onkel, og da jeg traff dem i dag vanket det flere lykkeønskninger. Det er så utrolig hyggelig at alle blir så glade, og vil oss vel. Det varmer skikkelig! :)

Har sett en film på TV også, Homegrown tror jeg det var, og en episode av Greys anatomy. Nå nærmer det seg leggetid.

Dagens matinntak:

1 knekkebrød med brunost (bombe) og melk

1 eple

1 knekkebrød med brunost

Stor burger med ost og bacon + litt pommes frites (takeout)

Noen lakrisbåter

1 stort glass cola (tomt for juice)

Stor kremklatt med sjokopulver på (ja, ekkelt jeg vet)

Tipper det blir enten sen kveldsmat snart, eller nattmat om et par timer.

Føler meg sånn semisunn. Frokost, lunsj osv. er ganske brukbare. Middagene blir gjerne litt tunge og fete, og så er det jo ikke nødvendig med noe søtt hver dag. :sjenert:

God ny uke til alle KG-sneller! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ti uker! :hoppe: Så koselig å lese at du har det så fint for tiden. Og veldig hyggelig at du har fått fortalt det til mormor. Blir helt rørt jeg. :rødme:

Hagearbeid er koselig! :Nikke: Vi har bygget hus og hagen har liksom vært siste prosjekt, så det var først i fjor vi fikk ordentlig hage. Trodde jeg kom til å synes at hagearbeid var kjedelig, men jeg likte så godt å sulle rundt i hagen i fjor, så gleder meg til at vi også kan ta fatt. Hagearbeid er en av de tingene jeg har sett fram til i vinter. Forløpig er det litt for mye snø her, men det smelter jo fort nå. :)

Ønsker deg en fin uke, Kirin. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 10 uker og en liten tomat i magen! :strix:

Det høres ut som om du har hatt en super helg. Koselig at mormor fikk vite det og ble kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere koser dere om dagen ja :jepp:

Moro og fortelle nyheten til venner og familie!

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

god mandag morgen :hoppe: sniker innom for å ønske deg en kjempefin dag og en strålende uke :hoppe:

:klemmer:

Takk! :klemmer:

Hurra for ti uker! :hoppe: Så koselig å lese at du har det så fint for tiden. Og veldig hyggelig at du har fått fortalt det til mormor. Blir helt rørt jeg. :rødme:

Hagearbeid er koselig! :Nikke: Vi har bygget hus og hagen har liksom vært siste prosjekt, så det var først i fjor vi fikk ordentlig hage. Trodde jeg kom til å synes at hagearbeid var kjedelig, men jeg likte så godt å sulle rundt i hagen i fjor, så gleder meg til at vi også kan ta fatt. Hagearbeid er en av de tingene jeg har sett fram til i vinter. Forløpig er det litt for mye snø her, men det smelter jo fort nå. :)

Ønsker deg en fin uke, Kirin. :klemmer:

Mormor holdt til og med på å svelge gebisset i befippelsen. :fnise:

:klemmer:

:hoppe: for 10 uker og en liten tomat i magen! :strix:

Det høres ut som om du har hatt en super helg. Koselig at mormor fikk vite det og ble kjempeglad!

Ja, har virkelig hatt en fin helg. Er så glad om dagen, føles fantastisk. :strix:

Høres ut som dere koser dere om dagen ja :jepp:

Moro og fortelle nyheten til venner og familie!

Håper du får en fin dag :klem:

Ja, er stas! :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig dårlig på å oppdatere meg her inne om dagen. Merker at jeg ikke sitter så mye foran pc'en nå som jeg orker mer. Skal prøve å få tatt en skikkelig runde snart.

I mellomtiden: :blomst: til alle!

Vært ganske trøtt igjen i dag, men ikke sånn at det er plagsomt. Typisk mandag. Kvelden har jeg brukt som sjåfør for mine foreldre. :)

I løpet av uken er planen å klippe mer hekk, pluss å freshe opp litt inne i huset, da svigermor kommer på overnattingsbesøk på lørdag. Det blir hyggelig. :)

Dagens matinntak:

1 rundstykke med gulost

1 eple

10 havreflarn

1 rundstykke med gulost

1 eple

1/2 calzone med skinke og champignon

1 liter blåbær- og bringebærjuice

Litt vingummi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkt 10 uker allerede ja! Tiden går fort. Følte nettopp jeg leste her at du var gravid :) Så gøy å fortelle det til familie og venner. Gleder meg til jeg skal gjøre det! Forhåpentligvis i nærmeste framtid...

Hørtes skikkelig deilig ut å få ordnet opp i hagen. Tror jeg må gjøre noe jeg også snart. Når jeg har fått plantet blomster i kassene da er liksom våren og sommeren i gang. Deilig følelse. Og så er det jo så fint å se på :)

Jeg har egentlig ikke så god peiling på hager og blomster, så da spør jeg deg; vet du når og hvor langt ned jeg skal klippe rosebuskene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt 10 uker allerede ja! Tiden går fort. Følte nettopp jeg leste her at du var gravid :) Så gøy å fortelle det til familie og venner. Gleder meg til jeg skal gjøre det! Forhåpentligvis i nærmeste framtid...

Hørtes skikkelig deilig ut å få ordnet opp i hagen. Tror jeg må gjøre noe jeg også snart. Når jeg har fått plantet blomster i kassene da er liksom våren og sommeren i gang. Deilig følelse. Og så er det jo så fint å se på :)

Jeg har egentlig ikke så god peiling på hager og blomster, så da spør jeg deg; vet du når og hvor langt ned jeg skal klippe rosebuskene mine?

Buskroser? Jeg er ingen ekspert, men pleier å klippe bort det som er frosset i løpet av vinteren, og lange, litt strantete skudd, for å få den tettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trøtt på jobb i dag, men har fått gjort litt forskjellig etterpå. Har satt på en vask (må huske å henge opp), støvsuget, ryddet og bakt boller. Dvs. de står til siste heving nå. Så på Unge mødre DK mens jeg trillet dem ut.

Dagens matinntak (så langt, tipper det blir bollefest senere):

2 knekkebrød med brunost

1/2 sjokolademuffin

1/2 rundstykke med egg og tomat

1 rundstykke med kokt egg

Bolledeig :sjenert:

4 boller med og uten pålegg

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...det er ikke mye mat du får i deg i løpet av en dag :( Får håpe det kommer seg snart ;)

Deilig at du har energi til å gjøre husarbeid når du kommer hjem fra jobben da og ikke minst bake boller :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lucky at du ikke får i deg nok mat. *irettesette litt* Håper du kommer deg snart! :klem:

Så flink du er til å rydde og bake boller. *misunnelig* :hoppe:

Ha en strålende onsdag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... boller!!! Det skal jeg også lage en dag! :) Det er jo kjempekoselig å rote rundt i hagen (unntatt den biten med plukking av hundebæsj). Må huske å klippe epletreet snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...