Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, så heldig med 30 000 igjen! Jeg fikk 2500 kr igjen, men er fornøyd med det jeg :) Så lenge det ikke blir en baksmell så er det greit for meg :)

Håper dere finner en løsning på romløsningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, gratulerer meg mye penger igjen på skatten! :hoppe: Mars er en herlig tid for de som er heldige. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :vinke: Hurra for penger ja! :skya:

Drittdag på jobb - ble noen litt for tunge løft - verst for ryggen, som ikke er god i det hele tatt, men kjente faktisk noen tak i magen også. Frustrerende. Litt tidlig å si fra på jobb også, da jeg jobber sammen med noen i familien min. Får prøve å snike meg unna det verste en stund, før det er på tide å si noe.

På tirsdag skal jeg på første kontroll. Spennende! Vurderer faktisk å bestille meg en tidlig UL en av de siste dagene før påske, da er jeg nesten 8 uker.

Hvis jeg får se hjertet banke vil det føles mye tryggere å dele nyheten med familie og venner i påsken. Hm...

Hadde egentlig ikke tenkt å ta tidlig UL, da jeg synes det er litt småhysterisk å gjøre det uten grunn, men samtidig er det jo ekstremt lenge til ordinær UL (juni). Det er dessuten så lett tilgjengelig, så terskelen blir jo lav. Man blir sprø av å lese på nettet. :sjenert: Får tenke litt på det, det er fortsatt ledige timer på Volvat til uken, så kanskje bestemme meg til i morgen eller noe sånt.

Hatt restemat til middag, kjøttpudding. :) Kjenner det blir tidlig kveld på meg, ut en liten rusletur i kulda med Voffe først.

Lurer på om kvalmen er på vei til å snike seg over meg? Har ikke vært kvalm, men føler meg uvanlig uggen og rar innimellom, særlig når jeg er sulten (og det er jeg ofte, selv om jeg ikke orker å spise stort). Håper jeg slipper, kvalme er vel noe av det verste jeg vet.

Nok et klageinnlegg ser jeg. :fnise: Det er ikke så ille med meg altså, har det i grunnen veldig bra, men strikken er ikke så lang om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:hoppe:

Tenke seg til, over 6 uker på vei!!

Håper dere finner en løsning på garderobeproblem, et velkjent fenomen forresten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: for Kirin!! Det er vel lov å klage litt her på KG! Hvor ellers?? Skjønner godt at du tenker på tidlig UL, man kan jo bli sprø av å vente helt til uke 18!! Juni virker ufattelig langt unna om dagen! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk og Mayami! :) Takk for :hoppe: og :duskedame:;)

Sliten i dag også jeg - bombe liksom. :roll: Nå begynner humøret mitt å gå ut over enda flere enn Snoppen, blir bra å komme dithen at det er offisielt, da har jeg en unnskyldning. :fnise:

Sent hjemme fra jobb i dag, ikke før ni. Heldigvis hadde snoppen handlet, og lagde middag til meg (fiskesuppe, nam!) og nå er han ute og går med Voffe. Han takler humøret mitt utrolig bra og får meg til å le av meg selv, det er gull!

Har tenkt så mye på Dreia i dag. Håper hun og mannen slipper med dette, nok er nok kan man vel si. Det er så galt at jeg bare får lyst til å grine (og gjør det også). Naturen er virkelig fæl til tider.

Nok tanker og tull for i dag, nå er det kvelden. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor helge- :klem: til deg. Håper at alt går fint og :duskedame: for Snoppen som er så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God helg tilbake! :)

Endelig fått meg middag - fleskepannekaker med sirup, nam nam! :sikle: Håper det hjelper på humøret. Utrolig hvor sur og sint man blir av å være sur og sint. Hvis pannekaker ikke er nok, så har jeg kjøpt M også. :fnise:

Tenker det blir TV på meg nå, og så må jeg innom her og sjekke hvordan det har gått med Klematis på UL. Er fryktelig spent og håper virkelig at dette har gått og fortsatt går bra. *kryssekrysse*

Har heller ikke bestemt meg for om jeg vil ha UL selv. Tror jeg heller mot å bestille timen, da helst torsdag eller fredag om en uke, det blir 7+4/5. Da bør det jo etter alle solemerker være mulig å se liv? Hvis legen min på tirsdag har motforestillinger av en eller annen grunn, så kan jeg jo alltids avbestille igjen.

Synspunkter?

Ønsker alle andre også en god helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...