Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Innom og sier :vinke: !

Så herlig å faktisk se en diger strek på testen da! Du er gravid Kirin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg visst ikke vært på et par dager...

Innom og hilser på flere som har meldt seg inn i november/desember-klubben :hallo:

Kjedelig med så sterke smerter i eggstokken, da. Håper det blir bedre! Ha en fin onsdag, Kirin!

Hei Redlady! :vinke: Har ikke du dagbok? :klø:

Innom å oppdaterer meg litt :)

Ha en fin fin dag :klemmer:

:klem:

Sniker litt jeg....

:ler: Hahaha! Jeg tisser på EL-testene mine jeg da, bare for å se streken! Hadde noen til overs nemlig... Litt drøyere å kjøpe test for se streken en gang til, men what the hell? Vi kan skylde på hormonene! I love it! :strix:

:fnise: Ja, testetøseriet vil ikke gi slipp så lett...

Innom og sier :vinke: !

Så herlig å faktisk se en diger strek på testen da! Du er gravid Kirin! :hoppe:

Jaggu! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt lite KG-tid de siste dagene, men nå har jeg tatt meg en oppdateringsrunde, og det tok sin tid gitt! :)

Ikke mensvondter i noen særlig grad lenger, bare syyykt ømme pupper. Kan ikke klø når jeg klør en gang. :roll: Og er såååå trøtt. Merker energinivået er veldig lavt, det kan jo også ha en sammenheng med at jeg knapt klarer å spise om dagen. Ellers har jeg det i grunn temmelig bra. :)

Skal dessverre jobbe i morgen, så ikke helt helg her enda, men nå skal jeg se film med Snoppen før jeg finner senga.

God helg jenter! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper og supertrøtt er jo deilige tegn for å vite at alt står bra til da ;) Ta det med ro og slapp av når du føler du trenger det, det er viktig :)

God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky, Hildegard og cuba! :hallo:

Gratulerer:D!!!!!!!

Takk! :klemmer:

La meg for lenge siden, men får ikke sove, så nå prøver jeg melk-og-honning-trikset. Vanskelig å sove når nesen er potte tett. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Innom å oppdaterer meg litt :vinke:

Håper alt står bra til, og at du ikkje har meir vondt i eggstokken! :)

Ha ei fin (og avslappande) helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: håper melk og honning trikset hjalp så du har fått sovet litt i natt :)

Det gjorde faktisk det. :)

Innom å oppdaterer meg litt :vinke:

Håper alt står bra til, og at du ikkje har meir vondt i eggstokken! :)

Ha ei fin (og avslappande) helg :klemmer:

Eggstokken er ganske grei om dagen den. :fnise:

God helg! :)

God helg til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært alene på jobb, det var rimelig hektisk. Fikk vært innom apoteket etterpå, og innom malebutikken for å hente fargeprøver.

Har hatt en ganske klar plan for oppussing av kjøkken og stue en stund nå, men plutselig ser jeg for meg at det ikke kommer til å bli noe fint i det hele tatt. :klaske: Klarer ikke å "flette sammen" de to rommene med de fargene/elementene jeg hadde tenkt, og nå er jeg skikkelig i tvil om hele greia. Hadde tenkt å kose meg med planleggingen i helgen, men nå har jeg ikke lyst i det hele tatt. Bah! :kjefte:

Ellers er det strålende vær ute, og jeg burde vært ute på tur med Voffe, men jeg er så trøtt at jeg nesten ikke kan holde øynene åpne. Tror jeg MÅ legge meg nedpå litt først, og da blir det mørkt før vi kommer ut. :sur:

Hmm... Er jeg hormonell og prinsesse-vil-ikke nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redlady! :vinke: Har ikke du dagbok? :klø:

Joda, har dagbok. Men jeg har ikke fått lagt den inn under tickeren min enda... :sjenert:

I dag har jeg vært alene på jobb, det var rimelig hektisk. Fikk vært innom apoteket etterpå, og innom malebutikken for å hente fargeprøver.

Har hatt en ganske klar plan for oppussing av kjøkken og stue en stund nå, men plutselig ser jeg for meg at det ikke kommer til å bli noe fint i det hele tatt. :klaske: Klarer ikke å "flette sammen" de to rommene med de fargene/elementene jeg hadde tenkt, og nå er jeg skikkelig i tvil om hele greia. Hadde tenkt å kose meg med planleggingen i helgen, men nå har jeg ikke lyst i det hele tatt. Bah! :kjefte:

Ellers er det strålende vær ute, og jeg burde vært ute på tur med Voffe, men jeg er så trøtt at jeg nesten ikke kan holde øynene åpne. Tror jeg MÅ legge meg nedpå litt først, og da blir det mørkt før vi kommer ut. :sur:

Hmm... Er jeg hormonell og prinsesse-vil-ikke nå? :klø:

Det er ikke lett å skulle pusse opp. husker eg brukte en evighet da vi skulle pusse opp soverommet. Fant en tapet jeg bare elsket på internett, men det var selvfølglig ikke noe fin i virkeligheten. Fant til slutt en annen. Når det gjelder to rom som skal flettes sammen, kan det kanskje være lurt å finne to gardiner som passer sammen, men gjerne ikke er helt like. Og så finne farger ut i fra de. Men det er sundt å bruke litt tid på opppussing. Det skal jo liksom vare noen år, og at du ikke blir lei etter bare noen måneder :)

Sove er en god ting. Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb.... Bare 3 timer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redlady! :goodbye: Ja, skal jo helst vare en stund. Nå som jeg var på god vei til å tenke at jaja, det er jo bare å male over igjen. :fnise:

Har vegetert en stund på sofaen og sett en del søppel på TV (du verden så mye søppel det er å velge i). Og så klarte jeg endelig å dra meg ut på en alt for kort tur samt innom butikken. Det blir en sen middag i dag, reker med loff+++. Helt alene, Snoppen er på jobbtur. Like greit, er ikke mye selskap i meg.

Blir sprø av å ha så lite energi, får jo ikke gjort en dritt. :dåne: Har tusen ting jeg burde gjort, og som jeg hadde gjort med glede hvis jeg bare hadde orket. Ja ja, lytte til kroppen og bla bla... :rivesegihåret:

Neida, ikke grinete i dag jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme "flette sammen"-problem her med kjøkken/stue. Vår løsning ble å ha samme tapet på begge rom, og matchende gardiner. Har røde liftgardiner på kjøkken-delen og vanlige hvite gardiner med rødt blomstermønster i stue-delen. Men det er jo veldig lurt å bruke litt tid og tenke på forskjellige løsninger når det okmmer til oppussing! Ha en fin søndag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppusning og fargevalg er ikke lett... har du fått noe hjelp i malebutikken eller?

Høres ut som om du hadde en stille og rolig og avslappende kveld i går, viktig å lytte til kroppen vet du :fnise:

Ha en super søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag!

Du er nå transformert fra kvinne til hotell - regn med forandringer, og en mulig kravstor gjest! At han eller hun forlanget at du tar det litt kuli, er helt på sin plass! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin søndag, Kirin!

Fin søndag til deg også! :)

Vi hadde samme "flette sammen"-problem her med kjøkken/stue. Vår løsning ble å ha samme tapet på begge rom, og matchende gardiner. Har røde liftgardiner på kjøkken-delen og vanlige hvite gardiner med rødt blomstermønster i stue-delen. Men det er jo veldig lurt å bruke litt tid og tenke på forskjellige løsninger når det okmmer til oppussing! Ha en fin søndag!! :klem:

Ja, jeg må nok i en runde til i tenkeboksen... God søndag Mayami! :klem:

Oppusning og fargevalg er ikke lett... har du fått noe hjelp i malebutikken eller?

Høres ut som om du hadde en stille og rolig og avslappende kveld i går, viktig å lytte til kroppen vet du :fnise:

Ha en super søndag :klemmer:

Ja, var rimelig stille og rolig her. :ler: Gidder ikke be om råd i malebutikken, jeg har så sær smak så det nytter ikke likevel. ;)

God søndag! :klem:

Håper at søndagen din er deilig og gravidhormonell.

:klem:

Takk det samme. :fnise:

God søndag!

Du er nå transformert fra kvinne til hotell - regn med forandringer, og en mulig kravstor gjest! At han eller hun forlanget at du tar det litt kuli, er helt på sin plass! :skratte:

Ja, der har vi det visst. *kapitulerer* :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...