Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Ja, nå i begynnelsen er jo alt av symtomer egentlig kos, langt verre når de plutselig ikke er der.

:hoppe: for ømme pupper, selv om :hoppe: ikke var det deiligste når man er øm :fnise:

Ønsker dere en fin helg. Snart på tide å oppdatere på en ny ukesoversikt. Nå er vi jo 5/4+4/5 dager i dag, så til helga bytter vi uke:) Stas:)

(Jeg er nok noen dager lengre bak, men orker ikke å skifte ticker før jeg har vært på UL)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det jeg leser? Du er smelt på tjukka!!! Har jo gått glipp av en del ting her inne skjønner jeg.

Gratulerer så masse :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå i begynnelsen er jo alt av symtomer egentlig kos, langt verre når de plutselig ikke er der.

:hoppe: for ømme pupper, selv om :hoppe: ikke var det deiligste når man er øm :fnise:

Ønsker dere en fin helg. Snart på tide å oppdatere på en ny ukesoversikt. Nå er vi jo 5/4+4/5 dager i dag, så til helga bytter vi uke:) Stas:)

(Jeg er nok noen dager lengre bak, men orker ikke å skifte ticker før jeg har vært på UL)

:klemmer:

He he, ja, hurra for ømme pupper! ;) Har ikke snev av kvalme da, og bekymrer meg så klart for det, selv om jeg vet ikke alle er kvalme så tidlig. :klaske:

Hva er det jeg leser? Du er smelt på tjukka!!! Har jo gått glipp av en del ting her inne skjønner jeg.

Gratulerer så masse :hoppe:

Takk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei dag, er litt mindre sliten enn i går. Puppene er grusomme, gjør vondt selv når jeg ikke er borti dem. :dåne: Ellers tør jeg knapt å røre meg av frykt for å begynne å blø. Reiser meg sakte, går sakte, bøyer meg forsiktig osv. Tror jeg må ta meg kraftig sammen her... :sjenert:

Leser i På vei, snart ferdig, og den er bedre enn jeg fikk inntrykk av først. Men er jo mye der også da, om alle disse tingene som kan gå galt. :sukk:

:scorpis:

I morgen drar vi til fjells, Snoppen, Voffe og jeg. Og frøet da. Gleder meg til å ta det helt med ro, lese, spise god mat og bare hvile. Slapper så utrolig godt av der oppe, tror det blir helt knall. :)

Skriver opp litt symptomer her, går sikkert snart i glemmeboken ellers.

Uke 3:

Murringer, strekkinger og stikk

Trøtt!

Antydning til øm pupp mot slutten av uken

Fyllesyk om morgenen

Uke 4:

Murringer, strekkinger og stikk

Litt mindre trøtt

Veldig ømme pupper fra 4+3

Svimler lett, særlig hvis jeg reiser meg fort

Fyllesyk om morgenen

Stiv i ryggen, særlig korsryggen

Utrolig dårlig matlyst, føler nesten ikke sult heller

Oppblåst og forstoppet :sjenert:

Ubehagelig med trykk nederst på magen, har utvidet linningen på jeansen ved å lukke de to øverste knappene med gummistrikk. :fnise:

Ilinger nedover fra lysken

Var mer enn jeg trodde når jeg først skrev det ned, men alt sammen er jo ganske vage saker, utenom puppevondten (au!).

Nå får jeg komme meg i seng, orker ikke full dagbokrunde, kommer sterkere tilbake.

God fredag og god helg alle! :vinke:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en fin fredag og en god tur til fjells. Kos deg masse! :)

Hehe, brukte gummestrikker jeg også da jeg var gravid. :fnise: Det åpnet seg en ny verden for meg da jeg fant ut at jeg kunne gjøre det sånn. Var som å få helt nye bukser. :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ønsker deg en fin fredag og en god tur til fjells. Kos deg masse! :)

Hehe, brukte gummestrikker jeg også da jeg var gravid. :fnise: Det åpnet seg en ny verden for meg da jeg fant ut at jeg kunne gjøre det sånn. Var som å få helt nye bukser. :ler:

:klemmer:

Føler jeg hadde slitt litt uten de strikkene om dagen, ja. :ler:

Ha en strålende tur :)

Kos dere på turen! :)

:hjerte:

Go tur på fjellet Kirin :)

:klem:

Takk, turen ble super. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra fjellet, har hatt det så deilig, med sol og mildvær på dagen, og peiskos inne om kvelden. Eneste aberet er at rygg, skuldre og nakke nesten tar livet av meg. Fikk heldigvis massasje av Snoppen, det hjelp litt. Har stort sett bare sløvet på sofaen og lest (gravidbok og navnebok) og sovet og kost med Snoppen og Voffe, akkurat det jeg trengte. :)

En liten bekymring er at det stikker/sprenger noe så innmari i høyre eggstokk. Den pleier jo å krangle litt, men nå er det til tider nesten så ille som da jeg hadde en cyste på den. Litt engstelig for ex.u. :sjenert: Får vente og se om det gir seg etter hvert. Skummelt.

Trøttheten har slått til for fullt, og jeg vurderte å legge meg klokka åtte allerede. :fnise: Tenker det blir ganske snart.

God uke til alle. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og oppdaterer meg!

Så ''koselig'' å høre om alle symptomene dine. :fnise: Det er litt rart det der, at du irriterer deg ihjel når de er der, men når de forsvinner er det like galt. :klaske:

Ha en fin mandag Kirin! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og oppdaterer meg!

Så ''koselig'' å høre om alle symptomene dine. :fnise: Det er litt rart det der, at du irriterer deg ihjel når de er der, men når de forsvinner er det like galt. :klaske:

Ha en fin mandag Kirin! :kose:

Ja, symptomer har jammen flere sider. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges gjorde det så vondt i eggstokken at jeg måtte ta Pinex for å komme meg på jobb. Etter at den gikk ut av kroppen har jeg heldigvis ikke merket så mye til den, men tror uansett jeg skal ringe legen i morgen for å få en mening. Hvis det ikke er en Ex.u. så er jeg helt sikker på at jeg har en cyste, og da er spørsmålet hva slags cyste og om det er farlig. Hvis det er corpus luteum som har blåst seg opp er det jo ensbetydende med abort hvis den sprekker (slik jeg har forstått av det jeg har lest). Er det bare en vanlig cyste er det visst ufarlig. Men jeg får vel ikke svar på dette uten en UL. Spørsmålet er om jeg får det på bakgrunn av de symptomene jeg har? Hvis det (huff) skulle være en Ex.u så vil jeg heltst vite det før den sprenger egglederen eller noe... men kjennes mer ut som eggstokken. Kjenner det utenpå også, veldig vondt å trykke der.

Nok om det. :)

Deilig å komme hjem til luftet Voffe og ferdig Lasagne. :hoppe: Tenker det blir litt sofa med bok etterpå, for ryggen er fortsatt vond.

I morgen får vi TV! :skya:

God aften alle. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det hørtes slett ikke bra ut me vondt da. :troest: Håper at det ikke er noe spesielt. :Nikke:

:hoppe: for TV. Har dere ikke hatt det før? Er liksom så merkelig å ''møte'' noen uten TV siden det er så veldig vanlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...hørtes ikke noe godt ut med de smertene nei :( Håper du har fått snakket med legen din i dag?

Håper ryggen din er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes slett ikke bra ut me vondt da. :troest: Håper at det ikke er noe spesielt. :Nikke:

:hoppe: for TV. Har dere ikke hatt det før? Er liksom så merkelig å ''møte'' noen uten TV siden det er så veldig vanlig. :fnise:

Har ikke hatt TV siden mai eller noe sånt. :)

Uff...hørtes ikke noe godt ut med de smertene nei :( Håper du har fått snakket med legen din i dag?

Håper ryggen din er bedre :klemmer:

Takk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TV med maaange kanaler på plass. Blir helt overveldet jeg. :dåne: Rakk bare slutten på unge mødre, men fikk med meg Fruene. :fnise: Nettet er blitt lynkjapt også, er veldig fornøyd. :Nikke:

OK dag, ikke merket noe til eggstokken heller. :) Venter med legekontakt og krisemaksimering til jeg evt. får det verre enn det var. :) Ryggen er kjip, men hjelper å ligge, så da gjør jeg det innimellom.

Har kjøpt og tisset på en QR i dag, bare for å se en fet strek. :hoppe: Er jo en god stund siden sist jeg testet, og da var strekene like (15 DPO). Hvis jeg regner litt er jeg 24 DPO i dag.

Spiser nesten bekymringsverdig lite om dagen. Alt jeg fikk i meg på jobb var en liten yoghurt og en appelsin. :klaske: Og da hadde jeg ikke spist frokost heller. Hjalp på med en ferdigpai til middag da, men er jo ikke sunt å spise så lite. Ja ja, regner med at jeg tar det igjen senere...

Nå er det kosttilskudd her, så er det sengen.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på flere som har meldt seg inn i november/desember-klubben :hallo:

Kjedelig med så sterke smerter i eggstokken, da. Håper det blir bedre! Ha en fin onsdag, Kirin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt og tisset på en QR i dag, bare for å se en fet strek. :hoppe: Er jo en god stund siden sist jeg testet, og da var strekene like (15 DPO). Hvis jeg regner litt er jeg 24 DPO i dag.

Natta!

Sniker litt jeg....

:ler: Hahaha! Jeg tisser på EL-testene mine jeg da, bare for å se streken! Hadde noen til overs nemlig... Litt drøyere å kjøpe test for se streken en gang til, men what the hell? Vi kan skylde på hormonene! I love it! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...