Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Et utvalg av mine gullfunn i dag:

Bilde012_2-1.jpg

Bilde011_2-1.jpg

Favorittene:

Bilde013_2-1.jpg

:hoppe:

Ble visst ikke leggetid klokka ti i dag likevel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var det mye fint Kirin :jepp: Digger den orange og brunstripete sparkebuksen og settene på det nederste bildet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! :rødme: Utrolig mye stilig! Jeg digger sånne 70-tallssparkebukser! Jeg likte spesielt godt den hvite med røde stjerner! :jepp:

Skulle ønske at foreldrene mine hadde tatt vare på mine klær... Men søsteren var gjennom det lille som var igjen når hun fikk barn. Og alt var så utslitt... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mye fint Kirin :jepp: Digger den orange og brunstripete sparkebuksen og settene på det nederste bildet :nigo:

Enig! :)

Åååå! :rødme: Utrolig mye stilig! Jeg digger sånne 70-tallssparkebukser! Jeg likte spesielt godt den hvite med røde stjerner! :jepp:

Skulle ønske at foreldrene mine hadde tatt vare på mine klær... Men søsteren var gjennom det lille som var igjen når hun fikk barn. Og alt var så utslitt... :sukk:

Jepp, de mønstrete er finest. :) Liker også den helt grønne og den grønne og hvite (mønster med små hunder) ved siden av, de er str. bitteliten. :rødme: Den rød- og blåstripete helt til ventsre brukte jeg mye har jeg sett på bilder. :)

Mamma har standhaftig tatt vare på dette og mye mye mer i påvente av sine fremtidige barnebarn, til pappas stooore ergrelse og fortvilelse. :ler: Heia mamma! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg shoppet! :hoppe:

Urtete (må jo erstatte kaffen med noe)

Lue (til meg selv)

Kjøkkenhåndklær

Hårfarge

Selvbruning til ansiktet

Tulipaner :)

Bøker:

Rocky tegneseriebok - den første, mammutsalg

Madame Bovary - mammutsalg

Mamma for første gang

Navnebok med 3000 navn - kjempegøy å bla i sånne!

Lette etter flate vintersko, men fant ingen jeg likte.

Har også bestilt På vei og Verdens beste pappa på nett, men de har ikke kommet enda.

Ellers har jeg kjøpt meg alkoholfri øl, det er jo lørdag. :ler:

Har dog ikke fått gjort noe mer på listen min. :sjenert:

God lørdagskveld jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde besøk i går, på middag og spillaften - veldig koselig! Jeg drakk alkoholfri øl, og ingen merket noe til det tror jeg. Det er bra. :) Ble mye tidligere trøtt enn alle andre da, men holdt nå ganske lenge likevel.

La meg før de fleste, og leste litt i mammaboken jeg kjøpte i går. Var så koselig å lese om den nyfødte jenta som ble lagt på mors bryst rett etter fødselen! :rødme: Ble helt rørt jeg.

Deilig med søndag, har en hektisk jobbuke foran meg, og merker at jeg gruer meg litt til det. Er ikke akkurat noen energibombe om dagen.

Nå har jeg nettopp drukket dagens tilmålte kaffekopp, og burde jobbe litt, men det er virkelig så urkjedelig. Angrer i morgen hvis jeg ikke gjør det, men likevel har jeg så lyst på en ordentlig frisøndag i dag. Får diskutere litt mer med meg selv. :fnise:

Ute laver det ned (igjen!) og det er så kos å sitte inne i varmen. Tulipaner på bordet har jeg også, stemmer ikke helt med vinteren ute, men gir litt vårfølelse likevel.

Puppene er blitt ømme begge to, det er litt moro! Rart hva slags ting jeg anser som moro for tiden. :fnise:

Ellers har menssmertene avtatt gradvis, kjenner stramming og press på sidene fortsatt, det kommer i tak, men ikke så ofte lenger. Fortsatt utflod. Og en litt snål ting: Hele denne uken har jeg følt meg skikkelig fyllesyk når jeg våkner. Ikke kvalm eller vondt i hodet, men sånn skikkelig bakfull-uggen. det er litt rart. :klø:

Ellers er jeg vel temmelig symptomfri tror jeg. Bortsett fra trøttheten da, den henger over meg konstant føler jeg - litt som å være under vann, hehe.

I dag er jeg 4 uker! :hoppe:

Fra babyverden:

Lengde: 0,5-1 mm. Embryoet er i begynnelsen av denne uken to uker gammelt. Det dannes en strek langs nesten hele ”ryggplaten”, og embryoet blir mer avlangt. Denne streken danner barnets akse. Cellene fra ”ryggplaten” begynner å bli spesialiserte og beveger seg mot plasseringen til de organene de skal danne. Blant annet vandrer celler fra rygglaget gjennom streken og danner et nytt cellelag mellom de to allerede eksisterende lagene i embryoet. Mot slutten av uken har dermed embryoet tre lag med forskjellige oppgaver. Ett skal danne respirasjonsorganene (pusteorganene) og fordøyelsessystemet. Det andre vil danne bein, muskler, vev, kjønnsorganer, nyrer og blodomløp. Og det tredje vil danne hud, hår, hjerne og ryggmarg.

Det kaller jeg frø! :rødme:

Nå skal jeg fyre opp i peisen og finne ut hva jeg helst vil gjøre de neste par timene! :)

God søndag til alle som titter innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn fyllesyk om morgenen følte jeg meg også helt i begynnelsen, etterhvert gikk det over til småkvalme, men nå er jeg mest sulten når jeg våkner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund siden jeg har vært her på KG nå. Jeg har hatt så mye besøk i det siste. Så gleden var stor da jeg endelig fikk logget meg på her og leste at du er gravid!

GRATULERER SÅ MYE!

Så flott at det klaffet for dere!

Gleder meg til å følge deg videre! Alltid spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har hatt en kjempekoselig helg! :Nikke: Så gøy med gamle - men fremdeles utrolig kuuule - babyklær! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

næmmen !!!! Jeg er visst litt for mye borte om dagen jeg :sjenert: 2 blå og en liten :babysmokk: i magen :rødme: Å gurimalla altså !!!

:strix: :strix: Gratulerer så masse :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Fine klærne!!

Jeg har mistet alt fra jeg var lita, så jeg har ingenting som vi kan arve fra meg, sett bort fra en skikkelig utvaska t-skjorte med navnet mitt på.

Men kanskje mannen har noe?

....men først må vi jo bli gravide da..... :fnise:

Ha en suuuuper mandag!!!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse fine klær du har funnet frem da :) Moro å kunne bruke det du har brukt når du var liten da :rødme:

Den vugga er kjempefin, så den på skaperen og tenkte at en sånn vil jeg ha når den tid kommer :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja sånn fyllesyk om morgenen følte jeg meg også helt i begynnelsen, etterhvert gikk det over til småkvalme, men nå er jeg mest sulten når jeg våkner :ler:

Jasså... Er det det som venter meg snart. :sjenert: Takk for advarsel. :fnise:

Er en stund siden jeg har vært her på KG nå. Jeg har hatt så mye besøk i det siste. Så gleden var stor da jeg endelig fikk logget meg på her og leste at du er gravid!

GRATULERER SÅ MYE!

Så flott at det klaffet for dere!

Gleder meg til å følge deg videre! Alltid spennende!

Tusen takk! :)

Det høres ut som om du har hatt en kjempekoselig helg! :Nikke: Så gøy med gamle - men fremdeles utrolig kuuule - babyklær! :hoppe:

Koselig helg ja! :) Digger klærne! Gleder meg til å gå skikkelig igjennom resten også. Og så er det litt mer der det kommer fra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen !!!! Jeg er visst litt for mye borte om dagen jeg :sjenert: 2 blå og en liten :babysmokk: i magen :rødme: Å gurimalla altså !!!

:strix: :strix: Gratulerer så masse :strix: :strix:

Tusen takk, Sunny! :klemmer:

Fine klærne!!

Jeg har mistet alt fra jeg var lita, så jeg har ingenting som vi kan arve fra meg, sett bort fra en skikkelig utvaska t-skjorte med navnet mitt på.

Men kanskje mannen har noe?

....men først må vi jo bli gravide da..... :fnise:

Ha en suuuuper mandag!!!!

:hug:

Ja, du får høre med svigermor. ;)

Drysser litt støv på dere hele gjengen jeg. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...