Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Gratulere så mye Kirin :hoppe:

Utrolig gla for at de klaffet for dere.... :klem:

:danser: litt jeg mens jeg stjeler litt *babystøv* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cuba og AnneBerit! :klemmer:

Gudbedre jeg er så nervøs! Flyr på do og sjekker trusa i ett sett. Fortsatt lyseblå... :scorpis:

:ler:

Akkurat sånn har jeg også det... Og jeg er snart to uker på overtid! Bare å bli vant til det tror det! :fnise:

:hoppe: mer for Kirin! Hurra hurra! Blir så gøy å følge hverandre! :rødme:

Og du er så flink til å lage lister, og til å følge de!!! Jeg er jo hjemme på ferie, men tror jeg skal kopiere lista di, redigere den pittelitt og sende den på mail til Sambo som er alene hjemme! :fnise: Men er kanskje litt tidlig å bruke "jeg bærer på barnet ditt" som unnskyldning for å slippe husarbeid? :ler:

:bolledeig: for flinke, GRAVIDE Kirin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye Kirin :hoppe:

Utrolig gla for at de klaffet for dere.... :klem:

:danser: litt jeg mens jeg stjeler litt *babystøv* :hoppe:

Hahaha... Tror rett og slett jeg har alzheimers gitt :sjenert:

jaja... skader vel ikke med dobbel lykkeønskninger :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye man går glipp av når man er disconnected i Eventyrland, skjønner jeg! Hurra for Kirin!!!!!! :duskedame: Håper det går bra og at alt er som det skal i ca 250 dager til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye Kirin :hoppe:

Utrolig gla for at de klaffet for dere.... :klem:

:danser: litt jeg mens jeg stjeler litt *babystøv* :hoppe:

Tusen takk! Ta så mye støv du vil. :strix:

Hahaha... Tror rett og slett jeg har alzheimers gitt :sjenert:

jaja... skader vel ikke med dobbel lykkeønskninger :fnise::klem:

:fnise: Nei, bare hyggelig det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Det er så flott!!

Tenke seg til, en liten en! Gratulerer!!!!

Tusen takk! :)

:ler:

Akkurat sånn har jeg også det... Og jeg er snart to uker på overtid! Bare å bli vant til det tror det! :fnise:

:hoppe: mer for Kirin! Hurra hurra! Blir så gøy å følge hverandre! :rødme:

Og du er så flink til å lage lister, og til å følge de!!! Jeg er jo hjemme på ferie, men tror jeg skal kopiere lista di, redigere den pittelitt og sende den på mail til Sambo som er alene hjemme! :fnise: Men er kanskje litt tidlig å bruke "jeg bærer på barnet ditt" som unnskyldning for å slippe husarbeid? :ler:

:bolledeig: for flinke, GRAVIDE Kirin!

Du er søt vel! :klemmer: Blir gøy å slå følge ja! :hoppe:

Det med listene varier litt gitt. Er skikkelig skippertaksperson, og da må jeg ha lister for å få gjennomført skippertakene. :sjenert: Men nå bør jeg kanskje bli litt flinkere til å innføre rutiner, tror ikke det fuker å være så ustrukturert når man har en liten en. :) (Tenk, jeg skal ha en liten en! :hakeslepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :) Godt dere klarte det fort, så slapp dere all ventinga :) :)

Ja, kan ikke fatte at vi skal være så heldige! :rødme: Det hadde jeg ærlig talt aldri trodd. I hodet mitt har jeg sett for meg hele karusellen med aborter, prøverør og ja - alt sammen. Har jo ingen garanti nå heller da, men føler meg utrolig priviligert enn så lenge! Håper inderlig dette går bra! Takk for gratulasjonen! :klem:

Ja, det er mye man går glipp av når man er disconnected i Eventyrland, skjønner jeg! Hurra for Kirin!!!!!! :duskedame: Håper det går bra og at alt er som det skal i ca 250 dager til! :klem:

Takk!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke lite i hodet for tiden altså! :ler: Tenker på så utrolig mye rart, og det er virkelig vanskelig å konsentrere seg på jobb. :fnise:

Ingen spesielle symptomer enda, utenom murringer i eggstokkene og litt i livmoren, økt utflod (vann/hvit) og at jeg er trøtt og litt ør.

Følgende er ikke ment som klaging, bare min forvirring:

Tok en titt på matportalens matråd til gravide og det er jo litt man skal holde styr på da. Ikke nok med at jeg selvfølgelig har sluttet å røyke, men så kan jeg ikke drikke mer enn to - 2 - kopper kaffe hver dag! Det er nesten verre enn røykeslutten altså. Og kjøttpålegget som må i fryseren først og slikt, det er virkelig noe for organiserte meg. :fnise: Kjøper jo skinke fordi jeg vil ha skinke i dag. :ler:

Nei da, det skal nok gå så bra så, men blir bare litt engstelig for å rekke å gjøre for mye galt før jeg får oversikten. Har jo bl.a. drukket bøtter med kaffe hele denne uken. Og angrer på at jeg ikke har lest mer om dette tidligere, men jeg hadde jo virkelig ikke trodd det skulle klaffe såpass raskt.

I samme gate: Jeg vet jo ingenting om hva jeg må gjøre fremover. Lege når? Ok, den skal jeg vel fikse, men: Jordmor? Når? Hvor finner man en slik? Svangerskapskurs - er det vanlig, og hvor finner jeg det? :klø: Hva med papirer, permisjon og slikt? Osv. :klaske:

Bla bla... Finner nok ut av alt, men føler meg litt dum, siden det virker som om alle andre vet alt om slikt. Gi meg et par dager, så begynner jeg vel å få litt oversikt. :ler:

I dag har jeg laget meg dadler med bacon stekt i ovnen. Nam! Og så har jeg sett litt Futurama med Snoppen. :)

Flinke Snoppen har måket resten av taket i dag og fikk en pils i belønning.

Nå er jeg trøtt som en strømpe, men tror ikke jeg kommer meg i seng riktig enda. Når jeg legger meg blir jeg bare liggende våken og tenke uansett. :)

Hjelpes! Jeg er så glaaaad! :strix::bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke lite i hodet for tiden altså! :ler: Tenker på så utrolig mye rart, og det er virkelig vanskelig å konsentrere seg på jobb. :fnise:

Ingen spesielle symptomer enda, utenom murringer i eggstokkene og litt i livmoren, økt utflod (vann/hvit) og at jeg er trøtt og litt ør.

Følgende er ikke ment som klaging, bare min forvirring:

Tok en titt på matportalens matråd til gravide og det er jo litt man skal holde styr på da. Ikke nok med at jeg selvfølgelig har sluttet å røyke, men så kan jeg ikke drikke mer enn to - 2 - kopper kaffe hver dag! Det er nesten verre enn røykeslutten altså. Og kjøttpålegget som må i fryseren først og slikt, det er virkelig noe for organiserte meg. :fnise: Kjøper jo skinke fordi jeg vil ha skinke i dag. :ler:

Nei da, det skal nok gå så bra så, men blir bare litt engstelig for å rekke å gjøre for mye galt før jeg får oversikten. Har jo bl.a. drukket bøtter med kaffe hele denne uken. Og angrer på at jeg ikke har lest mer om dette tidligere, men jeg hadde jo virkelig ikke trodd det skulle klaffe såpass raskt.

I samme gate: Jeg vet jo ingenting om hva jeg må gjøre fremover. Lege når? Ok, den skal jeg vel fikse, men: Jordmor? Når? Hvor finner man en slik? Svangerskapskurs - er det vanlig, og hvor finner jeg det? :klø: Hva med papirer, permisjon og slikt? Osv. :klaske:

Bla bla... Finner nok ut av alt, men føler meg litt dum, siden det virker som om alle andre vet alt om slikt. Gi meg et par dager, så begynner jeg vel å få litt oversikt. :ler:

I dag har jeg laget meg dadler med bacon stekt i ovnen. Nam! Og så har jeg sett litt Futurama med Snoppen. :)

Flinke Snoppen har måket resten av taket i dag og fikk en pils i belønning.

Nå er jeg trøtt som en strømpe, men tror ikke jeg kommer meg i seng riktig enda. Når jeg legger meg blir jeg bare liggende våken og tenke uansett. :)

Hjelpes! Jeg er så glaaaad! :strix::bolledeig::strix:

Må kjøttpålegget i frysen??? :sjokkert: Vanlig, kokt kjøttpålegg? Det kommer jeg ikke til å gjennomføre, altså. Men skal prøve å holde meg unna 'rå' ting som spekeskinke, salami og roastbiff.

Jeg vet heller ingen ting om alt som må ordnes. Og jeg er alltid supertreg med å finne utav slikt... Vi får hjelpe hverandre litt! :jepp:

Dadler med bacon! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøttpålegget i frysen??? :sjokkert: Vanlig, kokt kjøttpålegg? Det kommer jeg ikke til å gjennomføre, altså. Men skal prøve å holde meg unna 'rå' ting som spekeskinke, salami og roastbiff.

Jeg vet heller ingen ting om alt som må ordnes. Og jeg er alltid supertreg med å finne utav slikt... Vi får hjelpe hverandre litt! :jepp:

Dadler med bacon! :sikle:

Nei, ikke det kokte tror jeg. Men jeg er veldig glad i salami og fårepølse og slikt. :) Og spekeskinke. Har forresten kjøpt meg servelat i dag - antar det er greit.

Jepp, vi får nok dreisen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei av de gravide på jobben spiser bare spekemat for tiden, har så lyst å påpeke det til henne :sjenert:

Ha en fantastisk gravid natt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei av de gravide på jobben spiser bare spekemat for tiden, har så lyst å påpeke det til henne :sjenert:

Ha en fantastisk gravid natt :hug:

Jeg kommer til å fryse og spise det jeg da. Og skal få sjekket om jeg er immun mot sånn toxo-ting (eh, hva het det nå igjen?) - for hvis man er det så er det visst greit med spekemat. :) Kanskje hun er det? :klø:

Tusen takk søte pusilus! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare spekematen som trenger å blir fryst ned litt tror jeg :sjenert: Er mye man ikke vet ja... Sånn som kaffe... To kopper er jo ingenting i løpet av en hel dag :sukk: Jeg drakk halve kopper jeg da, da kunne jeg jo drikke fire :fnise:

Lenge siden du sluttet å røyke eller?

Tror det er vanlig å ringe legen først og så får du time hos h*n når det er tid for første kontroll ;)

Ha en fin dag og nyt spiren i magen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :vinke: til gravide Kirin! :hoppe:

Så flink du er som har sluttet å røyke. :Nikke: Og med all maten du må fryse først. Og kaffen selvsagt. :fnise:

Må bare :hoppe: litt til for deg. Tenk, du er GRAVID! :gravid: Gleder meg til å følge med på hvordan det går fremover.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stikker innom på "morrakvisten" (jeg har jo ferie, så dette er tidlig) og :hoppe: litt for :gravid: !!

Du skal ha en liten en, og da er det viktig med struktur ja! Hihi, men skippertak fungerer det også, bare ikke i lengda! :fnise:

Jeg jobber som lærer, og i 1. trinn er organisering og struktur VELDIG viktig. Men på hjemmebane er jeg så ustrukturert at det nesten er flaut.. :fnise: Må vel skjerpe meg nå som Sneipen er på vei. Heldigvis er jeg ganske god på å organisere, jeg mangler bare tiltaket til å holde det organisert! :ler:

Vi kommer nok til å bli supre mammaer! :rødme:

Ha en flott torsdag, Kirin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å fryse og spise det jeg da. Og skal få sjekket om jeg er immun mot sånn toxo-ting (eh, hva het det nå igjen?) - for hvis man er det så er det visst greit med spekemat. :) Kanskje hun er det? :klø:

Tusen takk søte pusilus! :klemmer:

Parasitten heter Toxoplasma gondii :sjenert: Tenkte ikke på at det er greit hvis man fryser det først :klaske: Ja, ja... Hun har sikkert full kontroll da regner jeg med ;)

*****

Nå må jeg se å få i meg mat og legge regninger til betaling før vi skal dra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn og :bolledeig: litt. :tommelsmil: for ei :gravid: Kirin. :nigo:

Gratulerer! :skya:

Eg tør forresten ikkje eta noko kjøttpålegg, eg. Verken vanlig eller frossen. Men så er eg blitt passe hysterisk også. :tunge1: I det siste har eg drømt om himmelsksmakande kalkunpålegg. :dåne: Men sjølv om eg har kjempelyst på det, håpar eg samtidig at det er leeeenge til eg kan eta det igjen. ;) Kaffi og te er eg også ytterst forsiktig med. :sjenert: Men eg skal bli betre litt uti andre semester, når faren for spontanabort har avtatt. :jepp:

Legen kan du godt ringa med ein gong, men det er ikkje sikkert h*n vil ha deg inn før om fleire veker. Det normale er første kontroll rundt 8-12 veker. Jordmor kan du også ringa med ein gong, enkelte stader er det jordmormangel, eller timane må bestillast i god tid i forvegen, så det skadar ikkje å vera tidlig ute. ;) Info om jordmor fann eg på kommunen sine heimesider. :jepp:

Ha ein flott :gravid: kveld. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig surret meg inn i boka di. Også god timing da. Gratulerer så mye med en liten spire i magen, ei spennende tid du har foran deg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...