Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Hurra! Endelig kom jeg meg inn slik at jeg også kunne se strekene! For de er der! Jeg ser dem! :hoppe::strix::bolledeig::duskedame:

Oioi... Kom deg avgårde og få tak i en digitaltest da Kirin! Da er det liksom ingen tvil lengre! :hoppe:

Er så GLAD på dine vegne! Dette er akkurat som med meg det altså.. Var så sur på syklusen min og det at det ikke var noe tegn til EL. Men der satt spiren gitt....

:bolledeig: for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Lucky, Estrella, Svipa, Klematis og Naerin! :klemmer:

Jeg kan fortsatt ikke tro at dette er sant, det er helt vanvittig! Jeg som skulle være flink i dag og gjøre resten av listen, min og så sitter jeg bare her og er helt lost i hodet og klarer ikke summe meg i det hele tatt. :dåne: Tror jammen det tar litt tid før det virkelig går opp for meg! Tenk om jeg faktisk får lov til å bli mamma i november? Åh! :hjerter_rundt: Håpe, håpe, håpe!

Nå må jeg komme meg ut med Voffe, kanske litt frisk luft klarer opp i hodet...

Må bare dåne litt til først... :dåne: :dåne: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Åh, herre gud - så fantastisk!! :hoppe:

Jeg kjenner nakkehårene reiser seg og tårene spretter fram. Nei og nei, nå ble jeg vanvittig glad! :strix:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey, you're preggers!

Gratulerer! Wow - det var moro! Jeg synes ikke det er grunn til å tvile på det krysset der, altså - det er helt og holdent til stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Happy Feet og Exhale! :klemmer:

Preggers! :fnise:

Dere er så søte alle sammen, er jammen godt jeg kan lire av meg her inne! :blomst: til dere hele bunten!

Har noen vage mensmurringer innimellom i dag, og litt vondt i korsryggen, og hvis jeg ikke hadde testet kunne jeg veddet på at tanta var i anmarsj. Tviler litt mer på det nå, men er neimen ikke sikker før etter IKM og vel så det.

Ingen antydninger til symptomer i hvert fall.

Tror jeg skal finne listen min igjen og få tatt minst et par punkter der. Må gjøre noe ellers blir jeg tullete her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Takk for hilsen i dagboka mi :)

Ser at det er litt mer action her! :duskedame::hoppe:

Moro å lese! Tenker nok at det blir et novemberbarn på deg,ja :babysmokk::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen!! Hva er det jeg kommer hjem til!? Så sinnsykt morro å se :hoppe:

Ser ut til at du blir mamma i november ja ;) Åååhh.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skya::hoppe::skya:

Eg har ingen erfaring med å tolka CB-strekar, men positive billigtestar har eg sett fleire av, og nå har eg sett endå ein! :nigo:

:hoppe: Gratulerer!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pusilus, Baillie, Hildegard, Cuba, Linnah, Fisken, Lucky, dreia og Svipa! Tusen takk for alt det fine besøket her inne! :klemmer:

Kan noen klype meg i armen eller noe? :dåne:

Tusen takk for alle gratulasjonene i dag, det er virkelig hyggelig!!! Jeg håååper frøet klorer seg fast, og at jeg kan bestøve alle som trenger det om en stund. Må jo si jeg er litt betenkt siden det er så tidlig enda, men det vil jo vise seg om alt går bra.

Har tusen tanker, orker ikke prøve å sortere dem akkurat nå, dessuten er jeg supertrøtt, så tror jeg tar kvelden. Spørs vel om jeg får sove uansett nå da. :fnise:

God natt folkens, jeg håper dere alle får en fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Én helg uten internett og jeg kommer tilbake til gravid Kirin? :hoppe::strix::skya:

Gratulerer så mye! :klem::hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE Kirin :)

Utroli kosli å lese dagboken din i dag....

:danser: litt for deg mens jeg stjeler litt babystøv :hoppe:

Tenk at du er :gravid::danser: litt til jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiik, Kirin, så morsomt! :danser: Gratulerer kjempemasse. :klemmer: Jeg har EL til helga og trenger litt babystøv... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...