Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært i dag! *imponert* Deilig med sånne dager man får unna masse. Da er det ekstra deilig å slappe av etterpå! :)

Ønsker deg en fortsatt fin helg. :klemmer:

Takk! :klemmer:

Føler meg litt flink, men skal ta et par punkter til før jeg gir meg for dagen. Blant annet rydde ferdig. Støvsuging og gulvvask utsetter jeg til i morgen, og skylder på at det er best å gjøre midt på dagen når det er skikkelig lys. :lur:

Er ikke så fryktelig støvete på gulvet egentlig, men det trengs en vask. Har oljet parkett, og den burde nok ha vært oljet på nytt for en god stund siden :sjenert: så da blir det fort skittent. Satser på å rense og olje gulvet til sommeren, for da kan noen av møblene stå ute mens det pågår. :)

Vaskemaskin og tørketrommel kan ikke gå samtidig her, for da går strømmen, så da går det heller sent med vasking av ditt og datt. Alt av håndklær og sengetøy må tromles (på grunn av hunden som sover i fotenden av senga) for å få vekk hår. Tipper jeg får tatt en del i løpet av kvelden og i morgen.

:husarbeid:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*flytte listen til ny side + sortere etter utført*

Kommer visst stadig på noe nytt som må tilføyes. :dåne:

Utført:

Tur - Snoppen

Poste brev - Snoppen

Generell rydding

Vaske en maskin eller to med klær

Henge opp klær

Vaske kluter og oppvaskhåndklær

Brette sengetøy

Rydde badet

Vaske badet

Vaske stuevinduer innvendig Nå kan vi se både ut og inn :strix:

Vanne blomster

Dusje kaktusene

Rydde på verandaen

Skifte trekk på Voffes dyne

Bytte gardiner på det ene soveromsvinduet

Bytte lampeskjerm på en lampe i stuen

Reboote oppvaskmaskinen

Rydde kjøkkenet

Ble meg som tok oppvask og kjøkkenrydding - Snoppen stilte opp som sjåfør for foreldrene mine i kveld. :)

Gjenstår:

Tørke støv

Støvsuge inkl. kjelleren

Vaske gulvet

Vaske håndklær - 1 vask i gang

Vaske doen - Snoppen

Tromle og brette håndklær/sengetøy - flere omganger

Rydde rommet mitt

Vaske lampen over kjøkkenbordet

Flytte lampen over kjøkkenbordet??? Litt prosjekt, får se på det.

Stuevinduene utenpå utgår. Er ikke så mildt som jeg trodde...

:)

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! JEg er imponert! Ha en fin kveld:)

:klemmer:

*flytte listen til ny side + sortere etter utført*

Kommer visst stadig på noe nytt som må tilføyes. :dåne:

Utført:

Tur - Snoppen

Poste brev - Snoppen

Generell rydding

Vaske en maskin eller to med klær

Henge opp klær

Vaske kluter og oppvaskhåndklær

Brette sengetøy

Rydde badet

Vaske badet

Vaske stuevinduer innvendig Nå kan vi se både ut og inn :strix:

Vanne blomster

Dusje kaktusene

Rydde på verandaen

Skifte trekk på Voffes dyne

Bytte gardiner på det ene soveromsvinduet

Bytte lampeskjerm på en lampe i stuen

Gjenstår:

Tørke støv

Støvsuge inkl. kjelleren

Vaske gulvet

Vaske håndklær - 1 vask i gang

Vaske doen - Snoppen

Tromle og brette håndklær/sengetøy - flere omganger

Reboote oppvaskmaskinen - Snoppen!

Rydde kjøkkenet - Snoppen

Rydde rommet mitt

Vaske lampen over kjøkkenbordet

Flytte lampen over kjøkkenbordet??? Litt prosjekt, får se på det.

Stuevinduene utenpå utgår. Er ikke så mildt som jeg trodde...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør virkelig vaske vinduer oftere! Det får hele huset til å se så mye renere ut. :sjenert:

Nå har jeg gitt meg for kvelden, og det er offisielt lørdag her. Har tent masse lys og lar roen senke seg.

Har nesten glemt at dette er en prøverdagbok i det siste. Kanskje fordi jeg merker så utrolig lite til mine reproduksjonsorganer. :fnise:

Tror virkelig at det må være på grunn av Vitex'en - jeg kan ikke huske å ha hatt så lite smerter gjennom en syklus noensinne - ikke engang da jeg gikk på pillen. Har merket eggstokkene såvidt i går og i dag, men det er nesten umerkelig, omtrent som om noen klemmer lett på fingeren min. Veldig uvant fortsatt, og veldig rart, men deilig likevel, har pleid å ha mye vondt.

Lurer på når jeg får resultatene fra blodprøvene fra legen - hun er litt svimmel av seg (selv om hun er gullegod), så jeg håper hun ikke glemmer at hun skal sende dem til meg. Håper jo alt er OK, men hvis jeg mangler noe eller har rare verdier så kan jo noe gjøres med det. :) Litt spent. :Nikke:

Ellers er det gørrkjedelig å være 7 DPO! :dåne: Ikke noen symptomjakt, ikke noen EL-jakt... Rett og slett ingenting. Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en effektiv dag du hadde i går, helt imponert jeg ;) Deilig å kunne ta kvelden med så god samvittighet tenker jeg ;)

Merkelig syklus du har denne gangen ja, er det slik at vitexen skal ha en slik virkning på kroppen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har du hatt en effektiv helg så langt! Jeg har ikke vært så værst jeg heller - har vasket bådet, kjøkkenet, laget sjokoladekake, løpt 6. km på tredemøllen, vasket klær, strikket og sett flere episoder av Sopranos (hæ? teller ikke det siste?).. Må se å komme meg ut av pleddet og bort fra PC og tekanne og gjøre noe nå, tenker jeg..

Vi er to uten symptomer denne måneden - jeg kjenner meg akkurat som jeg pleier i lutealfaser (småirritert (PMS), stikninger i magen, fryser (temp. på 0,5 høyere enn i follikelfasen, så det er ikke så rart) og en smule oppblåst/stinn nederst i magen).. alt ved det normale, altså. Når er din IKM? Min KM/IKM er søndag 8. mars, tror jeg. Kvinnedagen, gett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :vinke:

Hei Pysepus! :goodbye:

For en effektiv dag du hadde i går, helt imponert jeg ;) Deilig å kunne ta kvelden med så god samvittighet tenker jeg ;)

Merkelig syklus du har denne gangen ja, er det slik at vitexen skal ha en slik virkning på kroppen?

:klemmer:

Ja, rimelig fornøyd med innsatsen i går. ;)

Vitexen skal jo rydde opp i hormonene, men om det er vanlig at den har sånn virkning aner jeg ikke. :vetikke: Den virker jo mot alt mulig av syklusproblemer, men skal visst være langtidsvirkende, så uansett litt merkelig hvis den ordner opp allerede første syklusen jeg tar den. :klø:

Jammen har du hatt en effektiv helg så langt! Jeg har ikke vært så værst jeg heller - har vasket bådet, kjøkkenet, laget sjokoladekake, løpt 6. km på tredemøllen, vasket klær, strikket og sett flere episoder av Sopranos (hæ? teller ikke det siste?).. Må se å komme meg ut av pleddet og bort fra PC og tekanne og gjøre noe nå, tenker jeg..

Vi er to uten symptomer denne måneden - jeg kjenner meg akkurat som jeg pleier i lutealfaser (småirritert (PMS), stikninger i magen, fryser (temp. på 0,5 høyere enn i follikelfasen, så det er ikke så rart) og en smule oppblåst/stinn nederst i magen).. alt ved det normale, altså. Når er din IKM? Min KM/IKM er søndag 8. mars, tror jeg. Kvinnedagen, gett!

Flink du og da! :duskedame:

IKM er en gang mellom tirsdag og fredag. Er veldig usikker, siden jeg hadde så kort LF sist, bare 10-11 dager, men er jo mulig jeg regnet feil da.

Spennende dager er det i hvert fall, skal følge med på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nesten ikke om jeg tør å skrive det her, men jeg har fått min aller første svaaaaake rosa strek på BT. :dåne: Den er så svak at jeg ikke tør tro den er der en gang. :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: En strek er en strek ;) Hvis ikm er ca tirsdag er det jo fullt mulig med positiv test allerede ;)

*håpehåpehåpe* Dette fortjener du virkelig nå :klemmer: Nå ble jeg glad :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

En strek ER en strek! Mine streker var så vidt der, stolte ikke på dem før digitaltesten sa "Gravid". Og jeg hadde heller ingen tegn til EL, fordi jeg var gravid!

ÅÅÅÅÅ! Er så spennende altså!!!!!! Krysser alt jeg har her, pappa syns jeg sitter litt rart! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å, hva er det jeg leser! :strix:

Som sagt, en strek er en strek. Så lenge den har farge!

Kan du ikke legge ut et bilde...? Jeg har sittet hele dagen i går og i dag og kikket på bilder av tester på FF, så jeg er blitt skikkelig ekspert på å se svaaake linjer... :sjenert:

Håper virkelig dette er 'the real thing'! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt i sjokk:

Bilde002-1.jpg

Bilde0022-1.jpg

Edit: gjorde bildene mindre, så det ikke skal tulle med folks nettlesere. ;)

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen takk, jenter - er dette virkelig mulig? Er vi så heldige, så fort? Klump i halsen og bomull i hodet. :dåne:

Må samle meg litt, kommer sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::duskedame::hoppe::duskedame::hoppe::duskedame::hoppe:

Absolutt ingen tvil der, Kirin! Gratulerer så mye! Blir helt rørt her, jeg... :grine:

Og suger til meg litt babystøv med det samme ;)

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...