Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

:vinke: Innom å ser til deg!

:hallo:

Skal bli deilig med litt lysere dager fremover nå ja :) *lengter etter våren*

Mye papir til innsamling ja...uff...det fyller seg opp med en gang :( Får håpe dere finner et sted å sette det ;)

Ja, vi fikk det til - ble akurat plass. ;)

Ang. lysere tider så blir dagen halvannen time lengre om ca. 32 dager fant jeg ut i dag. :hoppe: Gjelder her jeg bor da, og på grunn av sommertid. Gleeeder meg! :)

Hurra:)

Og, som noen skrev i stad, gjør spiren seg klar for den store ferden :duskedame:

Ønsker deg en fin kveld:)

:klem:

Takk. Håper det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bar med en god lege, det betyr alt :)

Ja. Er helt supert! :Nikke: Gruer meg til hun går av med pensjon om noen år...

Så bra du har en så god og forståelsesfull lege da :) Veldig fint å få sjekket at alt er bra før du blir gravid ja :)

Jepp. :)

Høres ut som en super lege! :hoppe:

Min er ikke fullt så oppdatert på disse tingene, og det er jeg som må foreslå tester og han nikker og sier hvis jeg tror det vil være til hjelp... :roll: Den siste gangen hadde han glemt å teste for den ene tingen jeg ba om (FSH, det var litt høyt første gang) men hadde kjørt på med en del andre tester som var fine sist...

Vet ikke om hun er såå oppdatert alltid - hormonbalanse inkl. stoffskifte er jo en vitenskap som ikke engang er helt kartlagt. Men hun er veldig velvillig, og innrømmer når hun ikke vet ting. Det beste er at da har hun gjerne lest seg opp på det emnet neste gang jeg kommer. :) Vet om en del leger som har en ganske annen innfallsvinkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Naerin er på vei! :strix:

:Gjesp: En trøtt :gravid: stikker innom for å strø masse babystøv hos deg. Ikke at spiren trenger det, for den sitter nok denne gangen. Men man kan jo aldri være for sikker! :)

Tusen takk for gratulasjoner. Og jeg klarte det uten grapefruktjuice! Jeg hadde vært villig til å prøve det ene og andre, men der måtte JEG nok satt ned foten... Er ikke så tøff som dere... :sjenert:

Høres bra ut med legen din altså! Er nesten litt misunnelig.... Selv om jeg faktisk ( :sjokk: ) har en kronisk sykdom som krever jevnlig oppfølging, er det minst en mnd ventetid på time... :sukk: Ikke lett alltid, helsevesenet i Norge...

:klemmer: på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: En trøtt :gravid: stikker innom for å strø masse babystøv hos deg. Ikke at spiren trenger det, for den sitter nok denne gangen. Men man kan jo aldri være for sikker! :)

Tusen takk for gratulasjoner. Og jeg klarte det uten grapefruktjuice! Jeg hadde vært villig til å prøve det ene og andre, men der måtte JEG nok satt ned foten... Er ikke så tøff som dere... :sjenert:

Høres bra ut med legen din altså! Er nesten litt misunnelig.... Selv om jeg faktisk ( :sjokk: ) har en kronisk sykdom som krever jevnlig oppfølging, er det minst en mnd ventetid på time... :sukk: Ikke lett alltid, helsevesenet i Norge...

:klemmer: på deg!!!

Mange takk for støvet! :blomst: Ruller meg i sukkerlake før jeg ruller meg i støv, og håper det sitter som pokker da. :strix:

Kan trenge det, med historiens mest symptomløse syklus. Har ikke merket EL en gang... :sjenert:

Ja, legen min burde vært forgylt altså! Men det ER lang ventetid hos henne også, selv om hun er min vanlige fastlege. Helt vanlig å måtte vente to uker minst. Denne gangen ventet jeg over to uker...

Og jeg savner juicen jeg, her i DPO-land. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg savner juicen jeg, her i DPO-land. :sjenert:

Jeg også :fnise: Den halve kartongen står og lokker på meg i kjøleskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med dagen. :) Den mye omtalte legen har mye av æren for det. Ellers har jeg gjort lite av interesse; Spaghettirestemiddag, tur med Voffe og slarving med Snoppen.

Virkelig glad for å ha tatt blodprøver - både fordi jeg da får en indikasjon på om det enten er noe spesifikt i veien, eller at alt er i strålende orden. :)

Prøving:

Regner meg som 3 DPO i dag, da jeg tror EL var lørdag.

Tre - fire stikk i en eggstokk i dag (den høyre som alltid), ellers ingenting. Føler meg nesten som en kastrert hund uten hormonelle variasjoner. :ler: Kjøpte Pyridoksin (Vit D6) på apoteket i dag, og startet på dem. Tok ca. 100 mg, får se om jeg øker litt de neste dagene. Selv om det er et B-vitamin og dermed vannløselig har det visst skadelige effekter over tid (f.eks. manglende følelse i armer og ben :haar:). Her lærer man stadig noe nytt. Det det er godt for er at det skal kunne forlenge korte lutealfaser. Ellers venter jeg på resultatene av blodprøvene for å se om noe mangler. Lite notat til meg selv: Økt utflod i dag, dog ingen overflod akkurat.

Trøtt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig da, med disse pillene dine, det er ikke noe gøy å miste følelse i armer og/eller bein. :fnise:

Huff, jeg kjenner til symptomløse sykluser altså, det er ikke noe gøy. :riste:

Ellers ønsker jeg deg en god onsdag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for støvet! :blomst: Ruller meg i sukkerlake før jeg ruller meg i støv, og håper det sitter som pokker da. :strix:

Kan trenge det, med historiens mest symptomløse syklus. Har ikke merket EL en gang... :sjenert:

Ja, legen min burde vært forgylt altså! Men det ER lang ventetid hos henne også, selv om hun er min vanlige fastlege. Helt vanlig å måtte vente to uker minst. Denne gangen ventet jeg over to uker...

Og jeg savner juicen jeg, her i DPO-land. :sjenert:

Vær forsiktig da, med disse pillene dine, det er ikke noe gøy å miste følelse i armer og/eller bein. :fnise:

Huff, jeg kjenner til symptomløse sykluser altså, det er ikke noe gøy. :riste:

Ellers ønsker jeg deg en god onsdag. :klemmer:

Hadde ingen tegn på El jeg heller denne perioden... Så jeg skjønner ikke helt når spiren satt! :fnise: Kanskje den bare lå der og ventet fra sist mnd? I en krok liksom? :ler:

Kjente litt på frustrasjonen jeg også da, siden det var intet å merke... Kan jo hende det blir sånn for dere også? Plutselig så sitter dere der, og ikke skjønner noen ting? Vi krysser fingre for det! :strix:

:strix:Godt midtuke til deg Kirin!:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig da, med disse pillene dine, det er ikke noe gøy å miste følelse i armer og/eller bein. :fnise:

Huff, jeg kjenner til symptomløse sykluser altså, det er ikke noe gøy. :riste:

Ellers ønsker jeg deg en god onsdag. :klemmer:

Takk. :klem:

Hadde ingen tegn på El jeg heller denne perioden... Så jeg skjønner ikke helt når spiren satt! :fnise: Kanskje den bare lå der og ventet fra sist mnd? I en krok liksom? :ler:

Kjente litt på frustrasjonen jeg også da, siden det var intet å merke... Kan jo hende det blir sånn for dere også? Plutselig så sitter dere der, og ikke skjønner noen ting? Vi krysser fingre for det! :strix:

:strix:Godt midtuke til deg Kirin!:strix:

Takk og det samme tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått gjennom prøverdagbøker i kveld, og er ikke ferdig før nå! :hakeslepp: Litt på grunn av Snoppen som stadig avbryter meg da. ;)

Dritt dag på jobben, men Snoppen er snill i dag. Han har laget pizza til meg (les: stekt big one, toppet med alt jeg liker - utenom ananas, for det liker ikke han, så da kan han ikke servere det til meg heller :fnise: ), han har gått tur med Voffe, og han har skiftet på sengen. :):hjerter_rundt: Gleder meg til å legge meg i rent sengetøy! :hoppe:

Ellers har jeg klart å bestille meg TV-kanaler i dag (siden Snoppen ikke har klart det siden november) og det var vel det hele. Blir sliten av absolutt ingenting for tiden, men det er visst vanlig for meg denne vinteren. :dåne:

Prøving:

Nada. Er 4 DPO, og ikke noenting annet enn to små kramper i eggstokkene, begge to. Superhypernegativ EL-test (siste dagen jeg tester denne PP).

God natt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Rent sengetøy er deilig!! :jepp: Får prøve å få skiftet på senga hjemme i dag også :gjeiper:

Hmm.. Har ikke helt fått med meg - har du fått positiv EL-test? :)

Jeg tror jeg hadde EL på søndag, så da ligger vi ganske likt! Når har du planer om å teste da? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba! :goodbye:

Hadde EL lørdag hvis jeg ikke husker feil. IKM blir vel ca. 4-7 mars da - er ikke sikker på LF. :klø:

Skal prøve å drøye testingen så lenge som mulig, men har jo maaange tester i skuffen da, så vi får se. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sier :vinke: !

Ikke noe gøy når det er kjipt på jobb, men Snoppen er jo snill da. :Nikke:

God torsdag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink snoppen var i går :)

Ingen symptomer på gang? Blir spennende å se om en ukes tid hvordan det står til da :) Ikke lett å la være å teste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin avatar du har fått deg! Ved første øyekast trodde jeg det var en hest, :fnise: men ser nå at det er jo langt ifra en hest. :klaske::ler: Tittet litt på linkene du har lagt ut av dyret og de ser utrolig søte ut. :rødme:

Ha en fin kveld, Kirin. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og sier :vinke: !

Ikke noe gøy når det er kjipt på jobb, men Snoppen er jo snill da. :Nikke:

God torsdag til deg! :klemmer:

Hei Belle! :hallo: Snoppen kan være veldig søt ja. Ekstragodt på sånne litt dumme dager.

Så flink snoppen var i går :)

Ingen symptomer på gang? Blir spennende å se om en ukes tid hvordan det står til da :) Ikke lett å la være å teste :sjenert:

Ikke fnugg av symptomer. :vetikke: Kjenner jeg er litt lugnere nå enn forrige PP. Får ikke gjort stort annet enn å :humpe: ofte, og det skulle jo være dekket. :)

Så fin avatar du har fått deg! Ved første øyekast trodde jeg det var en hest, :fnise: men ser nå at det er jo langt ifra en hest. :klaske::ler: Tittet litt på linkene du har lagt ut av dyret og de ser utrolig søte ut. :rødme:

Ha en fin kveld, Kirin. :klemmer:

Søte Capybara! :rødme: Hest! :ler: Fin kveld tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sliten etter jobb i dag, men har hatt en fin dag altså. Vi holder på å pusse opp der, og jeg har båret, løftet, ryddet, flyttet på ting og malt. Deilig å gjøre masse praktiske ting og få brukt kroppen til noe fornuftig. :)

Snoppen er søt i dag også, han har varmet pizza til meg (rester fra i går), ordnet med sengetøyvask :hakeslepp: og nå er han ute og går med Voffe igjen. :rødme:

I dag kom det enda en av bøkene jeg har bestilt i posten. Denne gangen Catcher in the Rye. Prøver å få med meg en og annen klassiker eller på andre måter kjent bok med jevne mellomrom, selv om jeg oftest leser litt nyere ting. Noen av klassikerne fortjener sin status, andre ikke. Gleder meg til å se om denne er slik jeg tror den er (sikkert ikke).

En gammel venninne har kanskje fått kjøpt seg leilighet her og kommer "hjem til bygda" igjen. Det var en koselig beskjed. Håper det går i orden med kjøpet. Nesten ingen av mine "originale" venner bor her enda, hele gjengen utenom to har flyttet ut. Topp hvis noen flere kommer tilbake. :)

Jeg kjente at jeg har en livmor i ca. tre sekunder i dag. Puh! Da er jeg ikke blitt kjønnsløs likevel (føles nesten sånn for tiden). :hoppe:

Har funnet ut at jeg skravler fælt her inne. Sååå mange innlegg på så kort tid. :sjenert:

God kveld til alle som fortsatt er våkne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg for et par uker siden lurte på hva det koster å ringe til engelsk mobiltelefon. Nå vet jeg. Tre samtaler på totalt en time (helt nøyaktig) koster fem hundre blanke norske kroner. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg for et par uker siden lurte på hva det koster å ringe til engelsk mobiltelefon. Nå vet jeg. Tre samtaler på totalt en time (helt nøyaktig) koster fem hundre blanke norske kroner. :dåne:

oi, såpass ja :sjokkert: Det var ikke akkurat billig nei... Husker jeg ringte en venninne som var på ferie i thailand for noen år siden. Hun hadde et thailandsk nummer jeg ringte til...tror jeg betalte 800 for en time ca.... :fnise: Men var veldig deilig å høre stemmen hennes da. Hun var der i tre mnd nemlig :)

Godt du har kjent tegn til at du har en livmor da ;) Får håpe den gir deg fler tegn snart ;)

Koselig å få hjem gamle venninner igjen da :)

Ha en super da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...