Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
kutt ned på de feile karbohydratene men ikke pøs på med proteiner om ikke muskler er ett av målene dine. du må finne en fin balanse.

jeg sier ikke at hun kommer til å få masse muskler, men et vanlig probelm er at folk kutter ut karbo og bytter de ut med protainer. og det er ikke riktig det heller... ikke legg ord i munnen på meg takk!! :frustrert:

Jeg leser det du har skrevet, og jeg tolker det slik at spiser en for mye protein får en muskler. Det er feil, spiser en for mye legger en på seg... Jenter får aldri masse store muskler hvis de ikke trener styrketrening i flere år, noe mer markerte muskler ja. For øvrig skal det godt gjøres å få i seg så mye proteiner at det blir for mye.

ja det er et tall jeg bare slenger ut. det har ingenting med å gøre at jeg er i samme situasjon som ts. pøh!

Er du like høy, tung og gammel som TS? TS har et kaloribehov på 2500-2700 kcal daglig utfra det hun har oppgitt, å legge seg på 1800 da vil øke sannsynligheten for at musklene forsvinner, ikke fett som du sier er målet.

For øvrig er det lureste å ha en sakte vektnedgang for å bevare mest mulig muskler, og holde seg på den nye vekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...