Gå til innhold

winkaboos dagbok


tinky_winky

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle begynne å skrive dagbok, sånn som veldig mange andre har! :)

I dag har jeg sovet kjempelenge (12..oops), fikk ikke sove noe særlig i natt, men kunne heldigvis sove litt lenger i dag...Men nå er hele døgnet mitt snudd opp ned, så det å sove i mangfoldige timer på dagen er kanskje noe jeg kommer til å angre på når jeg skal legge meg i kveld.. Huff... Men var ganske stressende dag på jobbe, så var ganske sliten da jeg kom hjem, så kanskje jeg sovner like vel! Har fri fra både jobb og skole i morgen, så kan ta en rolig dag i morgen! :D Skal trene da, og snakke litt med kjæresten igjen, det gleder jeg meg veldig masse til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovnet i går, i rimelig tid! Ikke sånn 3-halv 4 som det har vært de andre dagene ;) hurra!

Nå skal jeg og lillevov til dyrlegen.. hun skal få vaksine og klippe neglene :) Heldigvis har hun ikke legeskrekk, så det kommer til å gå kjempebra! :) Og så, etter det ringer forhåpentligvis kjæresten! Gleder meg til vår daglige samtale :) Blir ikke så mye snakking med han for tiden, pga det teite militæret... årr... jaja... :) Bare et halvt år igjen! :) og bare 4 uker til han kommer hjem på perm... For en lykke!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på skolen igjen i dag, var egentlig helt greit! :) tenkte jeg skulle dra på trening om en liten stund, siden jeg har blitt flink å trene i det siste! Har holdt det gående en heeel uke, hehe... ;) Men har faktisk begynt å synes det er litt gøy, så er blitt lettere å komme seg avgårde til treningssenteret! :)

Dagens trening:

15 min løping (oppvarming)

45-60 min styrketrening (mage, rygg, bryst, biceps og "grevinnehenget", pluss litt styrketrening av beina)

Kanskje svømming (men får se litt på den..)

Men tror jeg tar meg en tur på shopping først,mulig jeg må oppdatere garderoben og hvertfall treningsgarderoben litt :)

Endret av tinky_winky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt stolt av meg selv, har klart å holde treningen gående, so far so good! :D Får ta meg en tur på trening i morgen og, tenker jeg ;) Kanskje sette meg ned og lage et ordentlig treningsopplegg til meg selv, som ikke bare inneholder øvelser jeg har snappet opp fra egentreningsprogrammet jeg laget til gymtimene på skolen.. :P

Får vel kanskje komme igang med litt skolearbeid også, så jeg ikke blir hengende etter.. Har endelig fått tak i boken nå, så nå kan jeg jo faktisk gjøre noe også! :) Nei, får se hvordan det går ;) Nå tror jeg kanskje at jeg skal hoppe til køys, er stuptrøtt etter en lang og, slitsom er feil ord å bruke.. drøy dag på jobb er kanskje mer treffende.. Var overbemmanet til de grader på jobb i dag, hvertfall på min avdeling, og iom at vi hadde folk på opplæring kunne jeg ikke bare gå hjem heller.. Så det endte med at jeg surret rundt omkring, ryddet litt her og der (har aldri vært så ryddig på jobb på lenge :P ) og sorterte papp, papir (som viste seg at man ikke trengte å sortere likevel) og boss.. Jaja,blir penger av det, og det er greit å ha siden jeg er blitt så flink å spare :P

men da kryper jeg til køys, jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...