Gå til innhold

Vaskegulv med jiff mopp?


Gjest vetikke

Anbefalte innlegg

Gjest vetikke

Hei,jeg kjøpte jif mopp system idag, men skjønner ikke hvordan jeg skal vaske gulvet med den, så jeg tenkte jeg kunne spørre her hehe.

har montert moppen og sånt det var 0 prob, men jeg fikk med sånne "jif tørrmopp" som jeg tydeligvis skal feste under moppen.

er det bare å starte å vaske gulvet nå eller må jeg helle sånn "crystal" på gulvet først?

jeg har også sånn jif blå spray.

takk på forhånd hilsen ung mann 20 som vil desperat vasket gulvet sitt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,ja først burde du støvsuge eller gå over med de engansmoppene du hiver så du får vekk støv og subb.Jeg pleier når moppen er tørr og holde den under springen så den blir blaut,vrir den opp så henger jeg den på..Så har jeg bare ett glass med vann stående i nærheten og heller ut en skvett innimellom på gulvet når det beg å bli tørt..Du kan au spraye jifmoppespray rett på filla men må jo ha vann au.Jeg bruker grønnsåpe innimellom og salmiakk ellers bare vann.Sjønnte du det..lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,ja først burde du støvsuge eller gå over med de engansmoppene du hiver så du får vekk støv og subb.Jeg pleier når moppen er tørr og holde den under springen så den blir blaut,vrir den opp så henger jeg den på..Så har jeg bare ett glass med vann stående i nærheten og heller ut en skvett innimellom på gulvet når det beg å bli tørt..Du kan au spraye jifmoppespray rett på filla men må jo ha vann au.Jeg bruker grønnsåpe innimellom og salmiakk ellers bare vann.Sjønnte du det..lykke til.

Takk for kjapt svar Hufsa!

Gjorde alt du sa og det funket veldig bra!

Hva hadde jeg gjort uten deg!? takk igjen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar Hufsa!

Gjorde alt du sa og det funket veldig bra!

Hva hadde jeg gjort uten deg!? takk igjen hehe

He he det var bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...