Gå til innhold

Vaginitt (bakteriell) og utflod.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var hos gynekolog idag og fikk konstatert bakteriell vaginitt, fordi jeg har en del hvit utflod og hoven/oppsvulmet nedentil. Er dette symptomer på det? Trodde man måtte ha klumpete hvit, grå illeluktende eller gulgrønn utflod for å ha det?

Min er bare hvit lotionaktig som jeg kan ha iblant i syklusen og lukter ingenting.

Noen som har hatt dette som veet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hatt skjedekatarr altså? Er det bare meg? hehe

Skrevet

Utfloden endrer seg mye i loepet av syklusen. Denne siden viser bilder av en kvinnes skjede gjennom en hel syklus (ikke aapne linken om du ikke taaler aa se blod, den inkluderer nemlig mensen).

Bildene er uten noen form for infeksjon/sopp, altsaa et sunt og normalt underliv.

Skrevet
Utfloden endrer seg mye i loepet av syklusen. Denne siden viser bilder av en kvinnes skjede gjennom en hel syklus (ikke aapne linken om du ikke taaler aa se blod, den inkluderer nemlig mensen).

Bildene er uten noen form for infeksjon/sopp, altsaa et sunt og normalt underliv.

WOW! Det der var imponerende bilder!

Skrevet

Jo, jeg har sånn hvit utflod som på de bildene.... Men kan ha infeksjon betennelse av skjeden for det? siden den er oppsvulmet? Må det være klumper i det for at deet skal være sopp feks? Har hatt sopp før tror jeg, og da var det hvite klumper og klødde. Men nå er det bare oppsvulmet, røde slimhinner med hvit utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...