Gå til innhold

rødming

Gjest Gjest_gjesten_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Hei.

sliter utrolig mye med rødming og har gjort dette siden tenåringsalderen,er nå 24 år så tror ikke dette hos meg er noe jeg bare "vokser av meg". Mange tror at vi som rødmer er sjenerte,opprinnelig er jeg absolutt ikke dette,men etter et par år med kraftig rødming begynner man jo å bli preget av dette,noe som jeg er redd for etthvert skal gi sosial angst. Det er jo så at når man vet man skal bort i bursdag elr noe at man tenker å håper at"værsåsnill la meg slippe å rødme i dag",om man etterhvert nesten bare har lyst å dropp enkelte sosiale sammenkomster for man er så redd for å rødme.

Lurer på om noen har noe positivt å si om alternative elr medisinske behandlinger?

akupunktur,healing,magnesium,betablokker,rosemetoden,akupressur, soneterapi,sminke(tenker da på om dere kan utdype hvilket merke dere bruker også,hvor man får kjøpt d,teatersminke osv) og andre lignende ting.

Ting jeg har prøvd som dere skal slippe å si jeg kan prøve er; klipe seg i magen(andre steder),gnu seg på øret rett før man vet man går inn i en situasjon hvor man kan rødme, ha den tankegangen at man må usette seg for situasjoner.

Selv vil jeg anbefale andre som sliter med rødming å gå til legen deres å prøv betablokker,dette KAN hjelpe mot rødming. Går selv på dette nå,synes kanskje det hjelper bittelitt,men er såpass lite hos meg.

Jeg får ingen bivirkninger av det,men er detnoen andre som har fått elr vet om det er skadelig i det lengre løp?

Operasjon er noe jeg aldri komer til å ta,samme hvor ille jeg er plaget av rødmingen min så det er uaktuelt.

Håper noen har et elr annet å komme meg,og da gjerne utdype dette sikkelig,feks akupunktur(sted,behandler,pris,):)

Setter pris på alt av svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...