Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Innlegget er slettet iht. Kvinneguidens regler. Om du ønsker å bruke forumet i jobb- eller studiesammenheng, må du ta kontakt med Hilde eller Mette, for finne en løsning i samråd med en av dem.

Kristin (mod)

Endret av Kristin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle være grei å svare på undersøkelsen din. Jeg har selv studert markedsføring og anbefaler deg å titte over undersøkelsen din en gagn til, for ellers vil resultatene du henter inn være av null verdi.

I teksten i innlegget ditt henviser du til Peppes markedsføring i Norge.

I undersøkelsen din spør du kun om Peppes i Horten eller Tønsberg.

Jeg har ikke vært på peppes noen av stedene, kjenner ikke til dem. Dette svarte jeg på som et av de første spørsmålene. likevel må jeg svare på en mengde demografiske spørsmål. Det er greit.

Men deretter må jeg også svare på hva jeg liker best ved disse spisestedene. Jeg har ikke vært der, jeg aner ikke!! Men du har ingen alternativer jeg kan krysse av å fortelle deg at jeg ikke vet, du tvinger meg til å krysse helt vilkårlig på at av alternativene.

Tekstbokser med kvalitative spørsmål må jeg også skrive noe i, selv om dette er et oppfølgingsspørsmål som jeg ikke skjønner hvorfor jeg behøver å svare på/kan svare på.

Du har hele undersøkelsen, bortsett fra en liten del, på engelsk. Jeg regner med at de du skal spørre om Peppes i Horten og Tønbsberg er alle norske. For å være sikker på at spørsmålene er forstått korrekt, burde du oversette denne undersøkelsen til en norsk versjon.

I innledningen til undersøkelsen skriver du at det vil ta omtrent fem minutter. Her på KG skriver du et par minutter. Det er viktig at du ikke underdriver tidsbruk. (= irriterte respondenter)

Jeg avbrøt testen etter en stund, har altså ikke gjennomført hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...