Myztical Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei. Noen som vet om man kan selge klær til Tonica Vintage? Mener jeg så noen gjøre det på TV-en en gang.. Noen som har noen erfaring med det? Har en ekte skinnjakke som ble kjøpt til 2300 kr, kun testet i 1-2 timer. Hvor mye hadde jeg fått for den evt.? På forhånd takk.
Gjest Gjest_vera_* Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hei. Noen som vet om man kan selge klær til Tonica Vintage? Mener jeg så noen gjøre det på TV-en en gang.. Noen som har noen erfaring med det? Har en ekte skinnjakke som ble kjøpt til 2300 kr, kun testet i 1-2 timer. Hvor mye hadde jeg fått for den evt.? På forhånd takk.
Gjest Gjest_vera_* Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Hei Du kan selge til Tonica som tar tøy i kommisjon, men hun har mange som selger fast til henne og et stort tilbud av varer hele tiden, så mye at hun ofte svarer nei, med mindre det er noe noe helt spesielt. Smykker, vesker, sko og skinnjakker er imidlertid enklere å tilby henne enn f.eks. topper og skjørt. Om du handler jevnlig i butikken, er det også lettere å få henne til å ta det du ikke vil ha i kommisjon. Du får cirka halve utsalgsprisen brukt minus moms. Tipper at en skinnjakke som ny kostet 2300 kroner ville hun ta 1000-1100 kroner for. Du ville få rundt 300-400 kroner utbetalt når jakken er solgt. Vera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå