Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

To ganger i løpet av den siste tiden har jeg opplevd å få sånne plutselige gråteanfall uten noen spesiell grunn. ALT i verden er bare fælt og dumt og trist. Siste anfallet var senest i går og da gråt jeg i tre timer, skikkelig krampegråt, uten sjangs til å ta meg sammen og slutte før jeg kollapset og sovnet.

Er så skremmende når jeg ikke skjønner hvorfor det skjer? Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er godt å gråte jeg av og til. Det trenger ikke være noen spesiell grunn til det, bare en liten ''trigger'' liksom. Det kan være noe så lite og teit som et tv-program (ekstrem oppussing... *grøss*) eller rett og slett at jeg føler meg dritt den dagen. Men 3 timer krampegråt var da veldig lenge synes jeg, uten grunn. Og at du ikke klarte å stoppe før du sovnet... :klø:

Skrevet

Om jeg har gått lenge uten å gråte, tatt på meg for mye og har det litt vanskelig uten at jeg har tatt hensyn til det, kan jeg får sånne gråteanfall.

Kroppen min reagerer før jeg har reagert mentalt på et vis.

Det er ikke farlig, men kanskje et tegn på at du skal tenke over om det er noe du bør ta hensyn til deg selv for akkurat nå?

Skrevet
To ganger i løpet av den siste tiden har jeg opplevd å få sånne plutselige gråteanfall uten noen spesiell grunn. ALT i verden er bare fælt og dumt og trist. Siste anfallet var senest i går og da gråt jeg i tre timer, skikkelig krampegråt, uten sjangs til å ta meg sammen og slutte før jeg kollapset og sovnet.

Er så skremmende når jeg ikke skjønner hvorfor det skjer? Noen andre som har opplevd dette?

:klem: Jeg skjønner godt hvordan du har det. Det samme skjedde med meg for fire måneder siden. Alt var tilsynelatende bra, men plutselig brøt jeg sammen. Helt uten en rasjonell forklaring, eller en grunn.

For meg hjalp det å skrive dagbok, noe jeg gjør uansett. Tristheten forsvant like plutselig som den kom. Kan ikke huske at jeg foretok meg noe spesielt.

Det er ikke sikkert du trenger å gå til lege ennå, men hvis dette vedvarer så bør du kontakte fastlegen din snarest. Det kan være dette er hormonelt, og jeg mener å ha lest at hvis du mangler visse næringsstoffer så kan du bli deprimert.

Uansett så ønsker jeg deg god bedring. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...