Gjest Tanita Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Er det noen her som er medlem der? Jeg lurer litt på om den er bra og om det er noen "vits" i å melde seg inn? De har endel gode bøker om strikking, hekling så jeg tenkte kanskje det kunne være noe for en nybegynner som meg...?
Gjest Raptuza Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Er medlem, men melder meg ut i februar. Har ikkje vore fornøgd. Har bestilt bøker i medlemsbladet som aldri kom, fordi dei var utsolgt. Og fått bøker i posten som eg hadde avbestilt og måtte returnere for egen kostnad, kr 50. Så når året mitt er omme: Aldri meir Hobbyklubben!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har meldt meg inn nå i januar, men har ikke mottatt velkomstpakke ennå. Tar vare på mail som bekrefter at jeg har avbestilt hovedbok, så de skal få meg meg å gjøre om de forsøker seg på å be meg betale for retur av bøker de evt skulle sende meg likevel.
Gjest Tanita Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hm, de velkomstpakkene var så fristende men ble litt skeptisk nå ja...
Bambuspinne Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Har hatt kluss med flere avbestillinger, og meldte meg ut så fort jeg kunne etter obligatorisk tid var ute, så jeg vil ikke anbefale det. De samme bøkene kan du ofte få kjøpt omtrent like billig på capris.no eller tanum.no.
Gjest Tanita Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Åja, da skal jeg ikke melde meg inn der nei. Det frista sånn med den pakken med strikkemappe med bambus-strikkepinner i. Og de bøkene.
Gjest _Leela_ Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Har vært medlem og har ikke hatt noen problemer med de. Fikk velkomstpakken og var vel medlem litt over et år. Brukte nettsiden til å avbestille og de bøkene jeg fikk i posten fikk jeg fordi jeg hadde glemt å avbestille de. Men meldte meg ut da jeg hadde vært medlem et år, var ikke så billig og det jeg hadde interesse av fant jeg i andre butikker og på andre nettsteder.
Gjest Tanita Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Men er det verdt å melde seg inn for velkomstpakken siden man får to bøker og f eks en sånn mappe med bambus-strikkepinner?
Gjest Sansol Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Jeg meldte meg også inn for å få den mappen/vesken med strikkepinner. Ble rimelig skuffet når jeg mottok pakken. Mappen er laget i et plastlignende materiale og ser bare utrolig tacky ut. Den lille som inneholder bambuspinnene var ubrukelig pga utformingen, det var ingen smart måte å lukke den på. I tillegg greide hobbyklubben å skrive feil postnummer på pakken, noe som resulterte i ettersending til det riktige postkontoret og 100 kr i ettersendingsgebyr på min regning. Hold deg unna er nå mitt tips
Gjest Tanita Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Hm, ja høres ikke ut som at de har vært så flinke... Synd, det frista sånn. Men da sparer jeg de pengene!
momajoja Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Og jeg som akkurat har meldt meg inn..ble også frista av mappen med bambuspinner Håper jeg ikke går inn i et langt år med styr og sending av bøker frem og tilbake da
Gjest AnneShirley Skrevet 14. januar 2009 #12 Skrevet 14. januar 2009 Og jeg som akkurat har meldt meg inn..ble også frista av mappen med bambuspinner Jeg også. Bestilte i tillegg flere bøker for 79 kr ved innmeldingen. Så jeg gleder meg i alle fall til pakken kommer.. Håper bare, som du, at det ikke blir for mye styr og rot.
Gjest Raptuza Skrevet 14. januar 2009 #13 Skrevet 14. januar 2009 I dag fekk eg purring på ei bok eg hadde returnert før jul. Så eg måtte ringa dei og fortelja det. DÅ såg dei at eg returnert boka. Er SÅÅÅ glad eg kan melda meg ut neste månad!!!
MissStiles Skrevet 15. januar 2009 #14 Skrevet 15. januar 2009 Jeg er også medlem der. Faktisk vært medlem der 1 gang før. Aldri hatt noen problemer med dem. Ikke så ofte jeg handler bøker hos dem, bare hvis det er noen hobbybøker jeg vil ha. Greit å få litt rabatt inni mellom.
iden Skrevet 15. januar 2009 #15 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har vært medlem siden oktober ellerno, kan være enig i at den strikkeveska var litt tacky, men de bambuspinnene er fantastisk herlige å strikke med syns jeg! Godt fornøyd med bøkene også!! Har ikke hatt noe store problemer med de, fikk tilsendt en bok jeg ikke skulle ha - men det var deres feil, jeg sa i fra, og i løpet av kort tid fikk jeg tilsendt en sånn gratis frakt lapp så jeg kunne returnere boka kostnadsfritt!! Så mitt inntrykk er heller veldig godt!!
Lull Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har akkurat fått velkomstpakken min derfra:) Den kom ganske fort og jeg er fornøyd jeg! Bøkene var kjempefine, jeg fikk bla. en bok om hekling som forklarer absolutt alt man trenger å vite. Og en strikkebok med mange flotte oppskrifter! Så foreløpig er jeg fornøyd jeg:)
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 28. januar 2009 #17 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er medlem og gleder meg til å kunne melde meg ut. Bøkene jeg betiller kommer aldri (men purring på de samme bøkene har jeg mottatt mange ganger), de avbestilte bøkene dukker ofte opp i postkassa, materialene jeg har bestilt er av dårlig kvalitet, og patch woek settet jeg fikk i innmeldingsgave gikk i stykker etter en gangs bruk. Så styr unna sier jeg!
inga:) Skrevet 28. januar 2009 #18 Skrevet 28. januar 2009 er misfornøyd og meldt meg ut. bedre bøker å få lånt på biblioteket faktisk
Arielle Skrevet 28. januar 2009 #19 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er en av de som ikke har helt full oversikt på hve jeg har avbetilt og ikke, men har ment flere ganger at DENNE boka har jeg avbestilt. Nå når så mange sier at de har opplevd det samme, er det vel stor sjanse for at iallefall noen av de bøkene jeg har fått har vært avbestilt..
Krista83 Skrevet 1. februar 2009 #20 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har vært medlem i mange år, og kun hatt problem med dem en gang. Da var det en bok som jeg hadde bestilt utenom som ikke kom. Ringte dem og de sendte den på nytt til meg. Enig at det er mange bøker som ikke er interessante for meg, men jeg ahr aldri fått en bok jeg har avbestilt. Nå må jeg også si at de fleste som svarer på en slik tråd som denne er de som har dårlig erfaring...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå