Gå til innhold

Leige bil i Florida


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi er ein familie på 4 som snart drar til Florida. Skal vere i Orlando-området i ca 10 dagar og så ein rundtur til Miami, Key West og Everglades i ca ei veke. Tar gjerne imot gode tips!

Men det eg lurer mest på er om vi skal booke bil på forhånd på nettet eller om dette er like greit å fikse ved ankomst. Kan legge til at vi flyr til Sanford airport (mindre flyplass i Orlando) og landar 20.20 om kvelden.

Vi må også ha to barneseter og sjølvsagt alle forsikringar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi booker alltid bil på forhånd når vi reiser til USA. Har brukt Avis mange ganger, men også en gang Budget og eleiebil.no. Hvor vidt det lønner seg eller ikke vet jeg ikke, men blir i hvert fall stressfritt å ha bestilt på forhånd :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Book på forhånd er min anbefaling. Hvis du f.eks. skal leie fra Avis så ringer du bare til Avis i Norge så kan du bestille på eget språk og komme med de spørsmål eller spesielle ønsker du måtte ha. Jeg har også booket på nett en del ganger og det har også funket ganske bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_olebrum_*

Gå inn på restplass.no. Der kan du leie bil fra holiday autos. De har en garanti på at de er billigst. Jeg har leid fra de flere ganger og de er jeg veldig fornøyd med. Skal til Florida igjen i april og skal leie av de nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...