Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt ett fag via NKS tidligere, som nettstudent, og jeg synest det var helt grei måte å gjøre det på. Litt vanskelig avogtil å være strukturert mht lesing osv, men måtte presse meg selv litt ja. ;)

Men vurderer nå å ta Arbeidsrett via NKS og lurer på om noen har tatt dette? Dette faget har 6 studiepoeng da.

Var det vanskelig, det smarteste med den type fag er kanskje å gjøre mange oppgaver eller?

*Lader / motiverer meg før jeg melder meg på kurset* :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Jeg har tatt ett fag via NKS tidligere, som nettstudent, og jeg synest det var helt grei måte å gjøre det på. Litt vanskelig avogtil å være strukturert mht lesing osv, men måtte presse meg selv litt ja. ;)

Men vurderer nå å ta Arbeidsrett via NKS og lurer på om noen har tatt dette? Dette faget har 6 studiepoeng da.

Var det vanskelig, det smarteste med den type fag er kanskje å gjøre mange oppgaver eller?

*Lader / motiverer meg før jeg melder meg på kurset* :gjeiper:

Hei!

Det spørs vell litt hvilke utdannelse du har utenom ! :)

Jeg studere økonomi, og skal bla. ha arbeidsrett og skatterett som valgfag til høsten.

Men kun 6 studiepoeng og samme pensum som UIS gir 10 studiepoeng for. Hvorfor ikke ta faget som enkeltemne student på et universitet heller? Ikke koster det penger heller! :)

Skrevet
Hei!

Men kun 6 studiepoeng og samme pensum som UIS gir 10 studiepoeng for. Hvorfor ikke ta faget som enkeltemne student på et universitet heller? Ikke koster det penger heller! :)

Jo, kunne sikkert gjort det, men jeg synest det er greitt å kunne ha mulighetet til å ta det som nettstudent og ikke være avhengig av å måtte møte på forelesninger.

Men om UIS gir 10 studiepoeng, så må nok det faget være noe mer krevende enn det på NKS, ellers er det jo litt rart.

Skrevet

Ingen andre som har kjennskap til dette?

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Jo, kunne sikkert gjort det, men jeg synest det er greitt å kunne ha mulighetet til å ta det som nettstudent og ikke være avhengig av å måtte møte på forelesninger.

Men om UIS gir 10 studiepoeng, så må nok det faget være noe mer krevende enn det på NKS, ellers er det jo litt rart.

Hos oss er det ingen obligatoriske forelesninger, ingen obligatoriske innleveringet. Eneste du må er å møte opp på eksamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...