Gå til innhold

Liker noen gutter finger i rompa?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gjest over her, må være ufattelig forsurende å bruke så mye tid og energi på å ergre seg over andre menneskers seksuelle ønsker!

Kan du ikke heller tenke litt på krig og fred og sånn? =)

Endret av sauen87
Videoannonse
Annonse
Gjest kåt gutt
Skrevet

har mye mer lyst til å kjenne en ekte pikk i rumpa mi...bli tatt av en real homomann.

• 9 måneder senere...
Gjest padawan
Skrevet

Prostata er mannens G-punkt. Den eneste måten å stimulere den på er å stikke noe passende inn (finger, dildo, buttplugg, balltre) og kjøre på :)

du må nødvendigvis ikke opp i toern til en fyr for å finne prostata. er han kåt er den også "tilgjengelig" ved å trykke på et visst punkt mellom toern og pungen.

Skrevet

Jeg ville nok følt meg smått homo hadde hun puttet noe som helst opp i toeren på meg. Nei takk...

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg ville nok følt meg smått homo hadde hun puttet noe som helst opp i toeren på meg

Å, er dama di en mann?

Skrevet

Å, er dama di en mann?

Nå var du så morsom så jeg glemte å le.

Skrevet

hei, finger såvidt inn mens man blir sugd er superdigg.

Skrevet

"liker noen gutter finger i rompa?"

.. Sikkert.... Gjør det, de som vil.

Ikke no for meg. :filer:

Skrevet

Ja, noen gutter liker å få analen sin stimulert. De er homofile.

Resten av oss foretrekker å få vår manndom stimulert under sex.

Skrevet

Digg med finger bak - og diverse annet (plugg, tunge, etc). Det er nå meninga mi, og den bøyer jeg meg for.

Gjest Også mann (30)
Skrevet

Rampejente puttet 2 fingre inn i stumpen min i fjor. Ble litt flau, men hun var da bare så søt. Sprutet som jeg aldri har gjort før. Nå har hun flyttet inn, og å våkne opp med henne hver dag, er en nytelse.

Ikke enig med meg alltid, men hun kommer med GRUNN hvorfor hun ikke er enig, så er vi bare enige om å være uenige. Og har det helt yoppers.

Skrevet

Har ahtt ONS i helgen.

Under akten og kosen merket jeg at han ville jeg skulle ta på rompehullet hans, han "åpnet" opp for at jeg skulle ta på han der. Når jeg tok på rompehullet hans så stønnet han.. ble litt usikker på om jeg skulle ta fingeren inn..?! Jeg prøvde på det etter litt "masasje" der nede.. virket som han likte det veeeldig godt.

Jeg ble litt usikker på hvor langt jeg skulle/kunne gå.

Selv ble jeg tent fordi han ble så tent..

Har ikke opplevd det før jeg!? At en gutt liker det..

Noen andre som vet, evt har opplevd noe lignende?

jeg digger en finger i rompa når jeg blir sugd det gjør det mye bedre fær sterkere orgasme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...