Gå til innhold

Liker noen gutter finger i rompa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt vanskelig å finne prostatakjertelen på damer, kanskje....

Er vel den som gjør susen for menn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har en finger eller to i rompa føles orgasmene 3-4 ganger sterkere, første gangen du prøver det så blir du helt satt ut..

Jeg tror de som har prøvd det liker det!

Skrevet

Jeg håper at min kjæreste en dag skal få lyst til dette, men vil ikke presse han. Selv får jeg heftige orgasmer ved analsex, og skulle ønske han hadde oppdaget det samme. Han er skeptisk, men når vi har snakket om det har han sagt at kanskje, etterhvert... :sjenert:

Vi har vært sammen i snart ett år, har det veldig fint sammen, og jeg håper på å slippe til etterhvert :sengekos:

Selv trengte jeg tid før jeg greide å slappe av med analsex, og jeg skjønner at det sitter enda lenger inne for han. Menn skal liksom ikke ha noe inn der bak, takket være alle dere som maser om skaphomser :kjefte:

Men til menn som har vært skeptiske på dette med en finger bak:

Om man er i tvil, er det best at jenta bare venter, eller bør hun vise at hun har lyst til det? Eller føles det som press og gjør at man i hvertfall ikke vil?

Vet at kjæresten min tenner når jeg tenner, men jeg har bare ikke lyst til å presse på for mye.

Skrevet

Vi menn vil normalt synes det er deilig å bli befølt i rumpa og ofte også innenfor. Det er veldig mange gutter som er redd for det og ser på dette som homofile aktiviteter. Dette er kanskje ikke det man bør gjøre på ONS hvis ikke gutten selv inviterer til det. I forhold går det an å leke med hverandre og se hva den andre part liker og tenner på....

Skrevet
Ikke helt normalt nei. Heller nok litt i bifil retning da.

Oj, da har jeg møtt endel bifile menn.

Prostata er mannens G-punkt. Den eneste måten å stimulere den på er å stikke noe passende inn (finger, dildo, buttplugg, balltre) og kjøre på :)

Lykke til!

Du kan så si... De tre første bør gå greit!

Men jeg undrer meg over at ikke det er noen i denne tråden som nevner at også mange jenter liker en liten finger i rompehullet nå og da. Jeg har ihvertfall god er faring med det...

Man trenger jo ikke balltre som Konseravtiv Mann foreslår men jeg mener bestemt at denne nytelsen gjelder for begge kjønn. Det er i allefall min erfaring.

Vi menn vil normalt synes det er deilig å bli befølt i rumpa og ofte også innenfor. Det er veldig mange gutter som er redd for det og ser på dette som homofile aktiviteter. Dette er kanskje ikke det man bør gjøre på ONS hvis ikke gutten selv inviterer til det. I forhold går det an å leke med hverandre og se hva den andre part liker og tenner på....

Av de jeg har møtt hvor leken og tryggheten har vært på plass så har dette vært ganske vanlig. Ikke hos alle men noen var ikke redd for å vise at de likte det.

Gjest Gjest_Steinar40_*
Skrevet

Jeg har prøvd ekte vare, men bare en gang da. Kjempegodt!

Skrevet
..kanskje fordi dette er en tråd om gutter som liker en finger i rumpa?

Jeg tenkte egentlig også på at det er litt rart det ikke er nevnt, med det var fordi så mange har snakket om at det er "homofilt" å tenne på det.

For hva er egentlig de jentene som liker finger i rompa, da?

Ikke så logisk, på en måte...

Skrevet
Jeg tenkte egentlig også på at det er litt rart det ikke er nevnt, med det var fordi så mange har snakket om at det er "homofilt" å tenne på det.

For hva er egentlig de jentene som liker finger i rompa, da?

Ikke så logisk, på en måte...

Lesber kanskje?

Ønsker ei jente ed strap-on til å knulle seg bak..

Det er jo helt logisk egentlig.

Skrevet
Lesber kanskje?

Ønsker ei jente ed strap-on til å knulle seg bak..

Det er jo helt logisk egentlig.

Øh... Jeg skjønner ikke at det er logisk?

Det blir jo et helt annet tema egentlig. For hvis man skal tenke i slike baner som mange gjør i denne tråden, så blir det jo veldig heterofilt å ønske seg en penis, selv om den sitter på en jente.

Skjønner dere hva jeg mener?

Jeg tenker likevel ikke sånn, om en gutt liker å få stimulert prostata handler ikke om hvilket kjønn han foretrekker.

Uansett, poenget mitt er at hvis dere mener det er homofilt å ville ha noe i rumpa, hva er jenter da? En "normal", heterofil tankegang for ei jente ville jo kun vært normalt samleie, men mange jenter synes likevel det er kjempedeilig å få en finger i rumpa...

Ser dere ikke at det blir det samme? Det er bare stimulering av et erogent punkt, handler da virkelig ikke om legning...

Skrevet

Prøv nå ikke å diskutere med troll, da. Det har ingenting for seg.

Skrevet

Du har vel rett :fnise:

Skrevet
Prøv nå ikke å diskutere med troll, da. Det har ingenting for seg.

Troll? Jeg er ikke troll. Det er det du som er som påstår at ikke-troll er troll!

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Jeg håper at min kjæreste en dag skal få lyst til dette, men vil ikke presse han. Selv får jeg heftige orgasmer ved analsex, og skulle ønske han hadde oppdaget det samme. Han er skeptisk, men når vi har snakket om det har han sagt at kanskje, etterhvert... :sjenert:

Vi har vært sammen i snart ett år, har det veldig fint sammen, og jeg håper på å slippe til etterhvert :sengekos:

Selv trengte jeg tid før jeg greide å slappe av med analsex, og jeg skjønner at det sitter enda lenger inne for han. Menn skal liksom ikke ha noe inn der bak, takket være alle dere som maser om skaphomser :kjefte:

Men til menn som har vært skeptiske på dette med en finger bak:

Om man er i tvil, er det best at jenta bare venter, eller bør hun vise at hun har lyst til det? Eller føles det som press og gjør at man i hvertfall ikke vil?

Vet at kjæresten min tenner når jeg tenner, men jeg har bare ikke lyst til å presse på for mye.

Stakkars fyr, ha en kjerring som "maser" om å pute ting og tang opp i rompa på han! :) Nei vet du hva.... Blir kvalm av å lese om alle de jentene her inne som digger dette.

En skikkelig og ekte MANN, putter ingen ting opp i rompa si, den er reservert for avføring og andre bakterier som kan gjøre deg veldig syk.

Til de som ikke er overbevist, så kan dere kureres mot Bæsje fikseringen deres, ved å søke på google etter: two girls and a cup! Bon appetit!

Gjest MikeWaters
Skrevet
En skikkelig og ekte MANN, putter ingen ting opp i rompa si

Men å henge på Kvinneguiden, det har en skikkelig og ekte MANN lov til i dagens samfunn!

Skrevet
Men å henge på Kvinneguiden, det har en skikkelig og ekte MANN lov til i dagens samfunn!

Jeg liker menn som ikke har behov for å putte ting opp i rumpa si. ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg liker menn som ikke har behov for å putte ting opp i rumpa si. ;)

Jeg liker guinness, gjerne med peanøtter til!

Skrevet
Jeg liker guinness, gjerne med peanøtter til!

Jeg foretrekker chilinøtter til Guinnessen min :)

Skrevet

Smaken er som baken, gjest...

(:fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...