Gå til innhold

Liker noen gutter finger i rompa?

Fremhevede innlegg

Skrevet
sier bare en ting: flis! :eeeh:

Flis som fører til infeksjon som fører til legebesøk som fører til ubehagelige spørsmål fra doktor'n om hvordan et menneske greier å få flis i rompa... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke helt normalt nei. Heller nok litt i bifil retning da.

bullshit, normalt og man trenger ikke være bifil/seksuell.

Skrevet
Flis som fører til infeksjon som fører til legebesøk som fører til ubehagelige spørsmål fra doktor'n om hvordan et menneske greier å få flis i rompa... :gjeiper:

..........................si at du har spist mye fiber? :lol:

Skrevet
..........................si at du har spist mye fiber? :lol:

:skratte: " Nei, du skjønner, doktor, den All-Bran'en er ikke helt go'....."

Gjest Gjest sukkerlise
Skrevet

Prostatakjertelen ligger på øvre vegg opp mot magen..Dva at du trykker på øversiden av veggen når mannen ligger på rygg.Punktet ligger ca6-8 cm inn..Så med langfingeren skal du treffe sånn akkurat..Jeg har selv litt korte fingrer så hos de som har punktet litt lengre opp enn normalt så må jeg presse litt med fingeren i tillegg for å kunne knu på punktet..Ved seksuell opphisselse og trykking mot punktet vil prostatakjertelen svulme opp. Den er hard og lett og kjenne da. som en stor valnøtt ;)

Elsker å slikke, knulle en gutt bak.. de deilige orgasmene og de lange sprutene det gir er utrolig tennende for meg :)

Gjest MikeWaters
Skrevet
Elsker å slikke, knulle en gutt bak.. de deilige orgasmene og de lange sprutene det gir er utrolig tennende for meg :)

Er du i forhold med en gutt/mann som liker dette, og i så fall hvor ofte gjør dere det?

Gjest Gjest sukkerlise
Skrevet
Er du i forhold med en gutt/mann som liker dette, og i så fall hvor ofte gjør dere det?

ja er i et forhold og gjør det titt og ofte, og nesten hver gang jeg suger..ikke alle gangene, må jo spare litt på herlighetene hehe

Gjest MikeWaters
Skrevet
ja er i et forhold og gjør det titt og ofte, og nesten hver gang jeg suger..ikke alle gangene, må jo spare litt på herlighetene hehe

Rock n roll :)

Skrevet
:sjenert: Er det ikke helt vanlig å bruke tunge og fingre i og rundt analåpning, under og rundt baller osv? Det har da jeg alltid gjort... Ikke fått noen klager heller...
Gjest MikeWaters
Skrevet
:sjenert: Er det ikke helt vanlig å bruke tunge og fingre i og rundt analåpning, under og rundt baller osv? Det har da jeg alltid gjort... Ikke fått noen klager heller...

Joa, det er det sikkert ;) - siktet mere til "knulle en gutt bak" varianten?

Skrevet

Det kommer bare fram i tråden her at det ikke er så vanlig, at det er homsete og ekkelt å i det hele tatt nærme seg området bak penis til mannen.

Jeg har bare aldri opplevd at det ikke er supergøy. Og jeg digger det selv også...

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Det kommer bare fram i tråden her at det ikke er så vanlig, at det er homsete og ekkelt å i det hele tatt nærme seg området bak penis til mannen.

Jeg har bare aldri opplevd at det ikke er supergøy. Og jeg digger det selv også...

liker det jeg, da får det være så homsete og ekkelt det bare vil

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet
Har ahtt ONS i helgen.

Under akten og kosen merket jeg at han ville jeg skulle ta på rompehullet hans, han "åpnet" opp for at jeg skulle ta på han der. Når jeg tok på rompehullet hans så stønnet han.. ble litt usikker på om jeg skulle ta fingeren inn..?! Jeg prøvde på det etter litt "masasje" der nede.. virket som han likte det veeeldig godt.

Jeg ble litt usikker på hvor langt jeg skulle/kunne gå.

Selv ble jeg tent fordi han ble så tent..

Har ikke opplevd det før jeg!? At en gutt liker det..

Noen andre som vet, evt har opplevd noe lignende?

Det vet jeg faktisk ikke.. men vil tro at jeg har fått litt sånn gayish følelse om jeg hadde fått en finger i arslet. Derimot ha jeg stukket en finger i dama sin rumpe og andre ting inn dær noen ganger. Sålangt har det funket helt greit, og hun har likt det mer enn jeg først forventet.

Skrevet

helt vanlig å like det, ja. Ikke så veldig overraskende heller egentlig, iom at prostata er et ekstremt erogent område.

Hvordan kroppen reagerer på fysisk stimuli har ingenting med hvilket kjønn man er mest tilbøyelig til å tiltrekkes på et følelsesmessig plan.

Gjest jeansgutt21
Skrevet
Takk for svar dere!

Da vil jeg konkludere med at det er ganske vanlig ;)

For meg er dette helt ukjent, og har som sakt aldri vært borte i dette før.

Kan dere som liker det evt. dere som vet hva dere gjør ;) fortelle meg hva og evt. hvordan en skal utfør dette?

:)

Du gjør det når gutten ber om det, eller du kan spørre om han liker en finger eller butplug/dildo i rumpa, mens dere har sex. Det er viktig å bruke glidekrem, olje etc. Matolje fungerer helt supert. Funker best om gutten ligger på rygg og løfter opp kroppen litt i bue,eller så kan han stå i doggy eller ligge på siden, mens du masserer fingeren rundt åpningen, før du lar den gli inn. Du må prøve å finne g-punktet, det ligger ca 5 cm inni rumpa, opp mot magen, hvis du skjønner. Når fingeren er inne, presser du med lett trykk opp mot magen og beveger den litt frem og tilbake, uten å bruke negler! G-punktet kjennes som en litt ruglete klump, (prostatakjertelen), Når du finner dette punktet, skønner du det med en gang, gutten blir vill og stønner som en gal og vil vanligvis gi gutten volsomme orgasmer:)

Skrevet (endret)

Legg merke til at de som uttaler seg lavpannet om at dette er homsete o.l. stort sett alltid er anonyme gjester.

Forøvrig - for å gjøre det litt mindre homsete for usikre menn, så kan man kanksje bruke motorolje? Da får det en eim av maskulinitet, kanksje.

Endret av Rimmern
Gjest lavpannet anonym gjest
Skrevet

Men jeg undrer meg over at ikke det er noen i denne tråden som nevner at også mange jenter liker en liten finger i rompehullet nå og da. Jeg har ihvertfall god er faring med det...

Skrevet
Men jeg undrer meg over at ikke det er noen i denne tråden som nevner at også mange jenter liker en liten finger i rompehullet nå og da. Jeg har ihvertfall god er faring med det...

..kanskje fordi dette er en tråd om gutter som liker en finger i rumpa?

Gjest lavpannet anonym gjest
Skrevet
..kanskje fordi dette er en tråd om gutter som liker en finger i rumpa?

Rompehullet er vel ganske likt uavhengig av om det er en utover- eller innovertiss på forsiden.

Skrevet
Rompehullet er vel ganske likt uavhengig av om det er en utover- eller innovertiss på forsiden.

Jøss, er det sant? Faktumet at tråden spesifikt handler om menn/gutter forsvinner dog ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...