Gå til innhold

Pumping av penis....


minemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pumpmegoppdavel

Hei mor!!

Noe pumping for tiden? :gjeiper:

Bare lurte litt på det du sa først om pumper her, at man setter den over kuken OG ballene...hehe. Går vel ikke an å stappe kuk og bjeller inn i pumpen samtidig, eller tok du bare litt godt i kanskje? :)

På utkikk etter en pumpe selv for tiden, men noe usikker på hvilken type jeg bør gå for. Slik med trykkmåler synes jeg blir mye å betale bare for å pumpe pikken litt, men hva vet jeg.... Hvilken type bruker typen forresten...peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenn

Det er ikke skryt eller tull at man kan pumpe begge deler. Man har rett og slett en større tube, der alt går inn. De finnes i utallige størrelser og fasonger. En "two stage" har stor diameter, men mindre åpning. Når man har pumpet en stund kan man gå over til en vanlig sylinder med stor diameter.

Syns ikke det er noen vits å komme med dumme utspill her før man har blitt kjent med saken.

Og til deg som skal kjøpe utstyr, du har alt å tjene på å kjøpe noe skikkelig. De billige lekker, og kan ikke sammenlignes med de dyre. Finn noe midt på treet ;)

Google tigerpumping, så har du noe å lese om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle :)

Joda. får inn hele utstyret vettu.

Han kjøpte den på Thickwall.co.uk

Funker krute godt, men jeg er ikke helt der enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Den kan ble seende slik ut ; http: //www.efukt.com/2364_The_Dangers_Of_Penis_Pumps.html

Obs, passe grafisk.

aahahaha så sinnsykt stygg da :skratte: kan umulig gå ann å ha seg når den blir slik?

mannen var ikke så tiltrekkende heller, desverre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pumpmegoppdavel

Hepp!!

Takk for tilbakemeldinger og tipset om nettside, Minemor!! Du fikk meg faktisk til å investere i en kvalitetspumpe (håper jeg da.... :) ) Valgte en vanlig standardmodell, altså en med kun plass til kuken. Litt skeptisk til å pumpe ballene opp også skjønner du, da et par bilder skremte meg en smule...hehe. Forresten greit å friske opp PI=3,14 igjen, alltid greit å kunne for å finne riktig sylinder....lol (vage skoleminner der ja...hehe).

Ha en fin helg, og pump forsiktig!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenn
Hepp!!

Takk for tilbakemeldinger og tipset om nettside, Minemor!! Du fikk meg faktisk til å investere i en kvalitetspumpe (håper jeg da.... :) ) Valgte en vanlig standardmodell, altså en med kun plass til kuken. Litt skeptisk til å pumpe ballene opp også skjønner du, da et par bilder skremte meg en smule...hehe. Forresten greit å friske opp PI=3,14 igjen, alltid greit å kunne for å finne riktig sylinder....lol (vage skoleminner der ja...hehe).

Ha en fin helg, og pump forsiktig!! :gjeiper:

Husket du å bestille pumpen også, eller bare tuben for å ha over penisen? Husk at du trenger pumpe og slange. Om du ikke kjøpte, så bestill! De er raske på levering. Har selv handlet litt der.

Minemor, og andre kvinner: Testet det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
He he....

Nei, men får vel la han leke seg litt med meg i kveld... :=))

Et spørsmål :)

Blir han lengere og/eller tykkere når han bruker den?

Kjenner du stor forskjell?

Er mann og lurer på å kjøpe en pumpe selv for spenningens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt. Ny medlem her:) Tok en sniktitt på en venninnes pc i gårkveld. Mye spennende her må jeg si. Bla denne tråden ;)

Kinky mann her som bla driver med vacuumpumping av penis og pung. Har gjort det noen år, og elsker det. Ingenting er endret ang. potens, lyst, form eller farge.

Spør dere meg, så er det ingen fare. Bare man ikke overdriver. Pumper npr jeg føler for det, og har ingen faste rutiner.

Til dere damer, så anbefaler jeg å prøve det :) Har selv noen venninner som er på besøk inni mellom....

Håper på aktive diskusjoner, både i denne tråden og andre...

Blir nok mest aktiv her inne som det snakkes om seksualitet :)

Minemor, fint innlegg dette forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... :)

kanskje ikke lengre men tykkere en stund, og ballene er svære i noen dager. Men d beste er jo at han blir så vannvittig kåt av dette...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Ikke mye lenger, men tykere. Gjorde det i går kveld. Tykk og Stor ennå. Hvert fall testiklene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Fant en ny side på net i dag som selger. Mest for damer, men en type for menn. www.blcups.com.

Noen som har fått prøvd siden sist jeg skrev her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lurer_*
Samme her. Ikke mye lenger, men tykere. Gjorde det i går kveld. Tykk og Stor ennå. Hvert fall testiklene :D

Hei, hvilken pumpe kan du anbefale, link?

Hadde flere pumper før, billige greier gitt sundt, så kansta den siste for en stund siden. er hypp på og pumpe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her står jo allerede hvertfall 2 linker. Men om du vil prøve, så anbefaler jeg deg å ta en titt på den øverste linken. Men husk at du ikke bare må bestille en tube/sylinder. Du trenger en slange og en pumpe. Der finner du også en guide for å finne DIN størrelse. Kanskje du skal ha en stor tube, der du kan pumpe både penis og pung ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 9 år senere...

Jeg vil foreslå dette før typen, funker det?

Anonymkode: a2065...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...