Gå til innhold

Pumping av penis....

minemor

Anbefalte innlegg

Har et lite spørsmål bare..

Mannen har dilla på vacum, sånn pumpegreier man setter over ballene og kuken og pumper opp... Han blir jo enorm av dette, og det går jo ikke ned på en dag eller tre.....

Kan dette være skadelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt med måte har jeg hørt. 3 dager med ståpikk høres ikke sunt ut. Er det noen spesiell grunn til at han driver med dette? Det har jo bare en midlertidig virkning størrelsesmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite spørsmål bare..

Mannen har dilla på vacum, sånn pumpegreier man setter over ballene og kuken og pumper opp... Han blir jo enorm av dette, og det går jo ikke ned på en dag eller tre.....

Kan dette være skadelig?

LItt mer observasjoner hadde hjulpet når du kommer med innlegget ditt TS. Blir han større, om så hvor mye osv. Liker du det eller ikke, hvorfor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skape misdannelse eller att formen på penis forandres(etter hva jeg har hørt). Og kanskje han burde roe ned litt på pumpingen, pumping skal bare ha en midlertidig virkning på størrelse, jeg har hørt om andre bedre metoder for å øke størrelsen på penis over lengre tid som varer, melking heter det vel. google it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Homofil, singel mann her som selv liker pumping. Hele pakken her også som TS beskriver. For å klargjøre det en gang for alle: Pikken STÅR ikke i 3 dager ! Den ur "puppy", oppblåst eller hva man kan kalle det. Pungen holder størrelsen mye lenger enn pikken. Den holder seg gjerne 3 dager, men blir jo mindre og mindre. Blir faktisk på størrelse med en grapefrukt....

Så til TS; liker du når han har skikkelig "fruktkurv" ? Har han fått pumpet deg da? ;) Blir heftig på damene også :)

Hvorfor jeg gjør det? Spesielt, spennende, og en god følelse. Både når man gjør det og etter.

Farlig? Tror ikke det nei. Alt med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Nei den står ikke i tre dager, men er svulmen og "rar"...

Jeg vet ikke helt om jeg liker d, men han må gjerne gjøre det for sin egen del.

Jeg har prøvd, men syene det er ulidelig vondt og gjør meg ikke kåt.

Bare det ikke er skadelig så..... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det griet for deg, la hann holde på. Da vet du hvor han er den tiden:)

Har du prød med kopp laget for dame? Tror ikke denne kan være så vond.

Som denne http: //www.medicaltoys.com/Pussy_Pumping.html

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Den kan ble seende slik ut ; http: //www.efukt.com/2364_The_Dangers_Of_Penis_Pumps.html

Obs, passe grafisk.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info:

Formen på mannens penis kommer av selve pumpingen. Det er den såkaldt ”s-curve”. IKKE noe farlig der i det hele tatt.

På undersiden og bak hodet, den såkaldte ”donut”. Heller ike farlig.

Det er ikke farlig og går tilbake, og alt ser ut som før.

Slutt synsingen, om dere ikke har nok informasjon om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Svenn

Lurer på hvordan dette gikk med TS og mannen hennes ?

Holder han på, er han "skadet", og har TS selv fått prøvd det?

Selv holder jeg på, oog er frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helgemann
Nja. Den kan ble seende slik ut ; http: //www.efukt.com/2364_The_Dangers_Of_Penis_Pumps.html

Obs, passe grafisk.

Det så IKKE pent ut det der!!! :spy:

Egentlig bare juks og fanteri, både med penispumper og alt annet juggel. Penisen blir ikke noe lengre! Men, hvis du sitter 24/7 og drar i snoppen, over en stokk, skal den vist nok bli lengre. Enn fyr i USA gjorde det, og han fikk snopp ned til knærne.... he he :fnise:

Faren med erigert penis over flere timer, er jo ereksjonsvikt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warning

Anbefaler IKKE hard pumping av penis!!

For ca 10-12 år siden pumpet jeg hardt. - Det skal da sies veldig hardt over lengre tid.

Det har gjort at potensen er vekk for mange år siden, og de blå pillene må alltid til nå.

Jeg har riktignok fått en litt "fancy" penis med veldig tykke blodårer etc. - MEN DET VAR IKKE VERDT DET!!

Så - klok av erfaring -alt med måte!

Hilsen

Gutt tidlig 30-årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan dette gikk med TS og mannen hennes ?

Holder han på, er han "skadet", og har TS selv fått prøvd det?

Selv holder jeg på, oog er frisk :)

Heia:)

Alt vel her. Han pumper, men ikke så ofte som han gjorde en periode.

Jeg ahr bare prøvs pumen hans, og synes det er ubehaglig...

Han er frisk som en fisk, og hard konstant...he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Svenn

Høres bra ut. La han pumpe seg stor og god for deg:) Regner med du får leke med han etter han er ferdig? Har du sett han mens han holder på?

Lån utstyret hans (pumpen) en gang han er borte og prøv for deg selv. Kan jo være at du liker det om du får gjøre det på din måte.

Tenk deg reaksjonen hans når han kommer hjem og finner deg hoven og god. La han stryke deg over kulen i trusene dine og se hvordan han reagerer :)

Spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Mann35

Så noen bilder på net med damer som pumper. Likte det jeg så, viste det til kjæresten og hun tente på det. Kjøpte pumpe for kvinner og prøvde dette. Hun ble hekta. Hunn liker følelsen mens det pågår, blir hoven og veldig følsom. Deilig å se på er det også. Spesielt når hun kler på deg trusa igjen. Stor og hoven bollemus.

Anbefales, mener hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona-pia

Kjøpe en slik for damer her om dagen, og gjett om det var godt ;) Holdt ikke på så lenge før jeg ble hoven. Har prøvd den hver kveld, og blir større hver gang. Deilig, og alt blir så følsomt og godt, og vått :)

Andre damer som haar en slik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki :) Kanskje man skulle prøvd en som var tilpasset...

Liker ikke mannens, synes det gjør vondt.

Men alt nytt er spennende, så hvorfor ikke..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona-pia

Har tidligere prøvd pumpe for menn. Rør-lignende sak. Det lkan IKKE sammenlignes! Minemor, kjøp en for damer det er helt rått:) om det er mannen din som holder på så vet han sikkert hvor man får taak i disse. Og han vet sikkert hva du trenger. Bør testes!

Selv tenner jeg på tanken å gå på stranden eller bassenget med en god kul i bikinien. Tenk de blikkene man kan få av sulltne menn :)

Dessuten så kom orgasmen(e) lettere, ble meget følsom og god. Opphissende etterpå med STOR kul på stringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest major_1

Kjøpe en slik pumpe for damer for en tis tilbake siden. Sambo flytta ut, og den ble ALDRI brukt. Fikk besøk av en små-kinky jente en kveld, og tok den frem. Hun hadde sett dette på nett, men aldri prøvd. Så da var tiden kommet. Dette ble hennes first try ;)

Hun ble stor og hoven, og heltent på dette. Har henne innom nå og da, og hver gang vil hun pumpes. Blir større og større hver gang, og hun kommer oftere og oftere nå.

Kommer på besøk mener jeg;) Og jada. Hun kommer mens hun er her.

Hun er også fasinert over kulen i trusa når hun drar hjem.

TRY IT girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...