Gjest Lano Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har tidligere lest noe om hva slags form man bør ha på buketten hvis man er høy og tynn eller liten og rund eller høy og rund osv. Noen som husker noe om sånne "regler"?? Jeg er passelig høy (175), og samboeren bare to-tre centimeter høyere. Men jeg er bred, så vil gjerne se slankere ut ved siden av han... Her gjelder det å bruke de triksene man kan!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeh har også lest de "reglene" en plass men husker heller ikke hvor, men jeg har en venninne som giftet seg i sommer, og hun fikk beskjed om og styre unna hjerteformet buketter, for disse fikk deg til og se rundere ut. Jeg er selv liten (165cm) og en god del kilo overvektig, har lyst og ha en rund bukett men vet ikke om det er til min fordel.
Frk. Stella Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg tror jeg ville styrt unna små og "kompakte" buketter, samme med hjerteformede og runde. "Lange" buketter og dråpe-buketter (?) ser jeg for meg som mest flatterende...
TuttaV Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Jeg husker ikke alle reglene, men tror noen av dem var som følger: - Hvis man er lav, så bør man ikke ha en lang bukett, for det kan få en til å virke kortere. - Hvis man er litt rund, så bør man ikke velge en smal og liten bukett, men heller velge en bukett som er i en størrelse som står til bruden, altså en litt større bukett. - Men man må huske på at det er viktig hvordan kjolen også ser ut! Det har stor innvirkning hvordan skjørtet ser ut og formen på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå