Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hvordan vil en person som er ruset på amfetamin i kombinasjon med alkohol opptre?
hufsa! Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Heia,det virker sikker forsjellig fra person til pesrson..urolig,store pupiller og rare fakter person ikke gjør ellers..De er ufyslige spør du meg!!Hater narko ;-))
Phobos Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Anfetamin kan være dehydrerende, noe som alkohol også er.. Totalen av det er ganske sterk + at tommelfingerregelen sier at man ikke skal blande alkohol og "medikamenter" Når det gjelder atferd, kan vedkommende bli mer voldelig. Det gjelder riktignok også om han bare har inntatt 1 av delene også, men mener at det blir ytterligere forsterket med en slik blanding.. Ellers er vanlige bivirkninger som sagt store pupiller og kan virke veldig våken og "på hugget" Etter effekten har gått ut ("dagen derpå"?) skal visst nok være det verste. Sterke depresjoner osv. På noen kan det slå rett ut i selvmordstanker. Ikke noe å begynne med for å si det greit..
Gjest Glør Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Amfetamin nøytraliserer mye av effekten av alkohol, så man kan drikke veldig mye uten å bli full. Derfor skal man være forsiktig med å drikke seg opp til en promille man egentlig ikke tåler, i tillegg til at man bør tenke på at begge deler er dehydrerende. Adferdsmessig skal det egentlig ikke ha mye å si, i forhold til å bare bruke amfetamin, rent fysisk. Men, det er mange som bare bruker amfetamin når de har drukket, som gjør det for å bryte en sperre i hodet sitt, og ha en unnskyldning for å være brautende og ufine. Og da får man den typiske "kuleste karen på byen" som flyr rundt og er en hissig kjekkas og kommanderer andre rundt, og ikke skjønner hvorfor ikke alle damene hopper på han. Som fulle ufine folk, bare enda mer ekstremt. Endret 11. januar 2009 av Glør
Tarjetta Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 (endret) En person på virket av begge stoffene vil opptre som om den har KUN tatt amfetamin da dette stoffet nøytraliserer alkohol. Dette som er nevnt med store pupiller er meget individuelt. Noen får store, noen får små. Endret 11. januar 2009 av Tarjetta
Gjest Gjest_krimskrams_* Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 En person på virket av begge stoffene vil opptre som om den har KUN tatt amfetamin da dette stoffet nøytraliserer alkohol. Dette som er nevnt med store pupiller er meget individuelt. Noen får store, noen får små. Mange vil mene at kombinasjonen amfetamin og alkohol vil gi det beste av begge rusmidlene. Man slipper å bli ufin og ekkel av alkoholen, eller å miste kontrollen etter å ha drukket for mye. Altså, ikke noe grøftefyll eller spying i gatene på vei hjem fra byen. Selvfølgelig kan noen bli mer aggressive av blandingen, eller av de to stoffene hver for seg, men de alle fleste vil bare bli mer "normal", altså ikke så full. Alkoholen demper effekten av amfetamin, og amfetamin gir kvikker en opp og øker kontrollfølelsen etter inntak av alkohol. Sekvfølgelig har dette mye med mengde å gjøre. Har man tatt mye amfetamin og drukket lite, vil nok amfetaminrusen oppleves sterkere enn om man er full når man tar en "strek" eller tre. Baserer dette på egne og andres opplevelse, og intervjuer med brukere i forbindelse med studier. Kan til slutt nevne at man også får større pupiller av alkohol.
Gjest sindre Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Alkohol er et løsemiddel som forgifter kroppen din og sløver deg ned. Når man tar amfetamin "speeder" man opp alle kroppens funskjoner. Derav kallenavnet speed. Dette gjelder fordøyelsen, "vannforbruket", og spesiellt hjernens funksjoner. Make no mistake en person kan lett "justere" seg med ampfetamin på en fest uten å bli mekret. Måten og merke det på er rett og slett at den det gjelder plutselig blir i bedre form. Klarere i hodet, tenker mer over hva han/hun sier, og blir nok litt mer rastløs. Men dette er veldig individuellt. Jeg for min del har en mild form for ADD, og amfetamin har en annen virkning på meg, jeg blir avslappet og får fort bivirkninger iform av depresjoner. Ofte grunner depresjonene i det at jeg har tatt amfetamin som er sterkt vandedannende. Mest fordi det er så innmari godt, og det gjør deg godt der og da. Men man går til slutt på lånt energi, og nedturene varer gjerne i flere dager, og er noe av det værste som finnes. Pupiller skal dere bare glemme og begynne og stirre på for det er enda mer individuellt. Jeg for min del bruker og røyke litt cannabis for å ta "edgen" av amfetaminen hvis det blir for voldsomt, det roer også ned reaksjonen til pupillene ved forskjellige lysforhold. Og såklart alkohol så hemningene forsvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå