Gå til innhold

Fortvila, sambo. er på sykehus...

Fremhevede innlegg

Gjest Redd og fortvila...
Skrevet

Hei alle sammen....

Er fortvila.... vet ikke andre steder å henvende meg midt på natta... Skriver egentlig bare for å få noen til å roe meg ned litt....

J(eg har logget meg ut for dette innlegget...)

Har akkurat fått telefon fra sykehuset at sambo. har blitt innlagt.... Fikk ikke vite så mye om hva som har skjedd bare at han her falt ned fra en veranda og slått seg i brystet og nyrene.... han ringte selv så da har han det vel greit nok... Men er så grusomt å sitte her og ikke kunne gjøre noe, siden han er på fjellet og dermed på et sykehus mange mil unna...

uff... blir ikke mye søvn på meg i natt, er så bekymmra...føler meg utrolig hjelpesløs når jeg ikke kan være hos han... Hadde det ikke vært for at jeg har drukket i kveld hadde jeg kjørt opp til han med en gang.....

:(

er vel ikke mange her på denne tiden av døgnet, men huff..... hva gjør jeg nå? ? dette føles helt grusomt...hadde gjort hav som helst for å være hos han....... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Redd og fortila...
Skrevet

Tusen takk for klem :) hjelper litt det...

Skrevet

Du burde uansett ikke ha kjørt i den tilstanden du er i nå :klem:

Ingen i nærheten du kan ringe bare for å holde deg med selskap? (Du er aktiv her, merkeligere situasjoner har ført til møter vet jeg. Jeg er ikke aktiv her i til vanlig, men jeg har møtt mennesker som jeg kun har kjent via nett i liknende situasjoner.).

Uansett :klem:

Skrevet

Huff, håper det går bra med han.

Skjønner at du er beskymret, men det er kansje litt godt at du fikk snakket med han da, sånn at du vet at det går litt bra alikevel? Vet ikke hva jeg skal skrive, men håper du får sett han snart sånn at tankene roer seg litt. :klemmer:

Skrevet

Takk for svar.... Har liksom ingen og ringe midt på natta nei.... får ringe noen i morgen tidlig......men takker for klem... Hjelper litt det....

Lurer veldig på hvordan det går... men kan jo ikke ringe til han hele tiden heller.... er vel det siste han trenger at jeg ringer i ett sett og maser... Får vel bare sitte her og vente og være fotvila.... hadde jeg bare kunnet være der og trøstet og gitt han masse klemmer.....

Gjest Gjest_Gjest2_*
Skrevet

Det er søndag i morgen så det er ikke så mange som skal på jobb, send rundt noen sms ala ".... har vært uheldig (det går bra med han), jeg er bare skjelven. Kan jeg ringe deg?"

Og du kan kanskje ringe sykehuset for å få litt mer informasjon?

Gjest Gjest_Gjest2_*
Skrevet

Eller skal vi fore deg med humorlinker? *snekrer sammen litt forskjellig av krisetaktikker brukt på (og av) venner, aner ikke om de virker på deg*

:klem:

Skrevet
Takk for svar.... Har liksom ingen og ringe midt på natta nei.... får ringe noen i morgen tidlig......men takker for klem... Hjelper litt det....

Lurer veldig på hvordan det går... men kan jo ikke ringe til han hele tiden heller.... er vel det siste han trenger at jeg ringer i ett sett og maser... Får vel bare sitte her og vente og være fotvila.... hadde jeg bare kunnet være der og trøstet og gitt han masse klemmer.....

Huff, hvis han har fått smertestillende og er ferdig med å "fikse" skader så sover han nok nå. Han ligger jo på sykehus så han er nok trygg og får den hjelpen han trenger så på den siden kan du jo være trygg. Jeg vet at hvis jeg sier prøv og sov så virker jeg veldig ufølsom, men prøv å legg deg ned og slapp av litt så kan du ringe han med en gang du våkner "imorgen". Send han en koselig nattamelding istdenfor å ringe han nå.

Skrevet
Det er søndag i morgen så det er ikke så mange som skal på jobb, send rundt noen sms ala ".... har vært uheldig (det går bra med han), jeg er bare skjelven. Kan jeg ringe deg?"

Og du kan kanskje ringe sykehuset for å få litt mer informasjon?

Eller gjør som gjest_gjest2_ skriver her, ring sykehuset for å få litt mer informasjon hvis du trenger det.

Skrevet

Så snille dere er alle sammen.... Gråter og hulker som en foss her.... Men vet jo det ikke er mye jeg kan gjøre. Grusomt å høre han gråte i tlf. uten å kunne klemme og trøste...

Vet hvertfal han er trygg på sykehuset som du sier gjest..... godt det hvertfal...

Jeg har sendt han en laaaang mld.... ba han ta kontakt når som helst, uansett når han skulle ha behov for meg.... Men føler meg uansett utrolig hjelpesløs...

Gjest Gjest_gjest2_*
Skrevet
Så snille dere er alle sammen.... Gråter og hulker som en foss her.... Men vet jo det ikke er mye jeg kan gjøre. Grusomt å høre han gråte i tlf. uten å kunne klemme og trøste...

Vet hvertfal han er trygg på sykehuset som du sier gjest..... godt det hvertfal...

Jeg har sendt han en laaaang mld.... ba han ta kontakt når som helst, uansett når han skulle ha behov for meg.... Men føler meg uansett utrolig hjelpesløs...

Først av alt: puuuuuuuuuuuust

Som du selv er inne på, han ringte selv. Han gråt, det er ofte faktisk på en måte et bra tegn (kroppen har overskudd nok til å reagere).

Men klarer du ringe sykehuset? Jeg har en mistanke om at siden det var han du snakket direkte med så fungerte hverken han som avsender, eller du som mottaker særlig bra, og all informasjonen ble silt ut til ".... skadet" og alle de andre skumle ordene du klarte plukke opp, som ble blåst opp.

Dette går bra! Ikke i natt, og kanskje heller ikke i morgen, men snart :klem:

Skrevet

Kansje jeg skulle ringe sykehuset ja..... Bare for å få roet meg litt...

Men han sa jo at han hadde det greit, men han kom til å bli liggende der for prøver og observasjon osv. men han hadde sikkert ikke helt oversikt, siden ulykken skjedde mer eller mindre fordi han var full.... Men regner vel med han hadde fått med seg noe...

Er vel kansje lettere og roe seg litt hvis jeg ringer.....

Gjest Gjest_gjest2_*
Skrevet

Men han sa jo at han hadde det greit, men han kom til å bli liggende der for prøver og observasjon osv. men han hadde sikkert ikke helt oversikt, siden ulykken skjedde mer eller mindre fordi han var full.... Men regner vel med han hadde fått med seg noe...

Definitivt :Nikke:

(Men vær klar over at det kan ta litt tid å komme til rett avdeling osv, og at det ofte er en litt "stresset" tone. Det har ingenting med deg og din samboer å gjøre, men at det er et sykehus og de kan ha kommet fra alt mulig 2 minutter i forkant)

Så, ring nå :) Jeg kan vente her en liten halvtime om du vil? :klem: (nåja, jeg vaser nok på nett ellers også, og sitter ikke akkurat pal og oppdaterer denne siden, men jeg kikker ofte innom tråden, som du sikkert har lagt merke til ;))

Skrevet

Syns du skal prøve å ringe jeg også. Håper du får snakke med han snart og ikke minst se han sånn at du kan klemme på han og føle at han har det bra.

:klemmer:

Skrevet

Er her jeg også, vet egentlig ikke helt hva jeg gjør her selv nå. Men jeg så tråden din og måtte bare svare, ikke det at noe av det jeg sier hjelper.. men håper jo at det går bra med han og at du føler deg bedre snart.

Skrevet

Da har jeg snakket med sykehuset.... Men de sa ikke så mye, bare at jeg kunne snakke med han og at han måtte være der for behandling/observasjon... sikkert stressa... men jeg fikk snakke med sambo igjen da... det var godt :) roet meg litt nå... lovet han og komme i morgen.... han har det ikke så bra stakkar.... de er redd han har indre blødninger og greier.....ribbeinsbrudd og alt mulig.... har slått seg veldig stakkar.... :( Blir så bekymra.....

Forferdelig å ikke være hos han, når han trenger meg mest.....

Tusen takk for svar alle sammen, dere er utrolig snille! :)

Gjest Gjest_gjest2_*
Skrevet
Da har jeg snakket med sykehuset.... Men de sa ikke så mye, bare at jeg kunne snakke med han og at han måtte være der for behandling/observasjon... sikkert stressa... men jeg fikk snakke med sambo igjen da... det var godt :) roet meg litt nå... lovet han og komme i morgen.... han har det ikke så bra stakkar.... de er redd han har indre blødninger og greier.....ribbeinsbrudd og alt mulig.... har slått seg veldig stakkar.... :( Blir så bekymra.....

Forferdelig å ikke være hos han, når han trenger meg mest.....

Tusen takk for svar alle sammen, dere er utrolig snille! :)

Fall med ribbeinsbrudd ja. Da pleier de ofte holde litt på de, sånn i tilfelle. Og når han er under obersvasjon så har de det under kontroll uansett.

Tror du at du får sove litt nå? Siden du kanskje skal kjøre langt i morgen (håper du får tak i noen som kan kjøre deg) så bør du være så uthvilt som mulig :klem:

Skrevet

Skal pøve å slappe av litt.... bør jo det når jeg skal dit i morgen... men tror jeg skal prøve å få noe til å kjøre meg... tror det er best...

Men det eneste jeg kan gjøre nå er å vel å vente på neste telefon, slappe av og vente på at det skal bli morgen så jeg kan komme meg opp å ta vare på den stakkars samboeren min.....

Tusen takk for all støtten igjen :) setter stor pris på det!

Gjest Gjest_gjest2_*
Skrevet
Skal pøve å slappe av litt.... bør jo det når jeg skal dit i morgen... men tror jeg skal prøve å få noe til å kjøre meg... tror det er best...

Men det eneste jeg kan gjøre nå er å vel å vente på neste telefon, slappe av og vente på at det skal bli morgen så jeg kan komme meg opp å ta vare på den stakkars samboeren min.....

Tusen takk for all støtten igjen :) setter stor pris på det!

Ja, noen bør det være mulig å spa frem (har ikke lappen desverre, eller så hadde jeg vurdert å "fiske" etter hvor du bodde for å se om jeg kunne vært til nytte om alle andre var opptatt. Men tro meg, med mine kjøreferdigheter kommer du raskere frem til fots ;))

Pass på deg selv :klem:

Rett til sengs nå, mobilen ved siden av deg, og pust rooooooolig inn og ut. Om du ikke sovner så får i det minste kroppen slappet av litt :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...