Gå til innhold

Bjørgvin-saft/Bestemors saft

Fremhevede innlegg

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Hei. Her på vestlandet kunne vi før kjøpe bringebærsaft som het Bjørgvin. Noen ganger het den Bestemors saft. Denne har nå forsvunnet helt til meg og mannens store sorg.

Har hørt rykter om at den ble kjøpt opp av Lerum, men finner den ingen steder. Er det noen som vet om den fortsatt er i salg noe sted? Eventuelt noen som vet om en ren bringebærsaft det går å kjøpe (med sukker)?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattjakatt
Skrevet
Hei. Her på vestlandet kunne vi før kjøpe bringebærsaft som het Bjørgvin. Noen ganger het den Bestemors saft. Denne har nå forsvunnet helt til meg og mannens store sorg.

Har hørt rykter om at den ble kjøpt opp av Lerum, men finner den ingen steder. Er det noen som vet om den fortsatt er i salg noe sted? Eventuelt noen som vet om en ren bringebærsaft det går å kjøpe (med sukker)?

Heisan

hervik.com på nettet har bringebærsaft, men det blir til helt andre priser enn bjørgvinsaften var da dessverre, denne saften selges vel også i ICA butikkene tror jeg.

Skrevet

Jeg sto å så på en sånn dunk med bjørgvinsaft hin dagen. I bergensområde. Kan ikke huske helt hvilken butikk det var, men skal oppdatere når jeg finner ut av det ;)

Ville bare fortelle at alt håp ikke er ute!! :fnise:

Det var en sånn stoor dunk du mente, sant :klø:

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg kjøpte Bestemor saft på Rema 1000 hun dagen, så det finnes ennå! (Den store remaen i nattlandsveien, der som det egentlig skulle kommet lidel)

Skrevet

De har sånn bestemorssaft på rema på kokstad og..

Men Bjørgvinsaften har jeg ennå ikke fått skjekket ut..

Skrevet
De har sånn bestemorssaft på rema på kokstad og..

Men Bjørgvinsaften har jeg ennå ikke fått skjekket ut..

Er Bjørngvinsaft og bestemorssaften det samme altså?

Gjest Bjørgvinsaften lever!
Skrevet

Heisann, jeg ville bare si at jeg til min store overraskelse oppdaget at de har Bjørgvins bringebærsaft (1,9 L faktisk) på Safari på Støletorget! Jeg trodde også denne hadde forsvunnet, men kjøpte sporenstraks to flasker. Ble ikke akkurat mindre skuffet da jeg fant ut at den smakte nøyaktig det samme som før! :)

Det er bare et par uker siden jeg handlet den fantastiske saften der, så kan anbefale deg å ta turen dit om du fortsatt er på utkikk etter den!

Skrevet
Er Bjørngvinsaft og bestemorssaften det samme altså?

Det tror jeg ikke! Men siden ts spurte om begge typene saft, så svarte jeg dette ;)

Skrevet

Sånn stor dunk med bjørgvinsaft så jeg på lørdag på spar i blomsterdalen :nigo:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei , bestemorssaft blir produsert av volda mineralvatn, og den kan du kjøpe ho Rema 1000. Spør hos den nærmeste rema 1000 butikken.

Skrevet

Jeg så akkuart en sånn stor dunk med saft på rema jeg også i dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...