captiva Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har nå akkurat sluttet på p-piller ettter 12 års bruk. Lurer på hva slags erfaringer dere har med dette i forhold til vekttap og det å bli kvitt vann i kroppen? Og i forhold til humørforandringer. Blir humøret mer stabilt? Takknemmelig for svar
Puserjenta Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har nå vært pillefri i 10 dager. Spotter litt nå og satser på at mensen kommer imorgen. Men foreløpig ingen endringer på kroppen. Noen andre?
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg bruker Cerazette og har mensen med meget ujevne mellomrom. Det er leit aldri å kunne forutsi når blødningen kommer, men alltid ha med seg bind i tilfelle... Har gått på div p-piller i maaange år og tenkte kanskje å slutte med Cerazette og la kroppen "finne sæ sjæl" nå. Vi satser på kondom enn så lenge! Bare sexlysten min kommer tilbake og, for det er lenge siden jeg har sett snurten av den... Lurer også på hvor lang tid etter Cerazette-slutt syklusen kommer i gang. Etterhvert tror jeg at jeg skal sette inn en spiral, men vet ikke helt om jeg skal velge hormon eller kobber....
Gjest fisk Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg sluttet på p-ring for ca 1 mnd siden, etter å ha brukt det i mange år. Jeg har fått mer sexlyst, og blitt i litt bedre humør, men er fortsatt litt humørsyk. Håper det bedrer seg. Jeg blør også mye mer nå enn før. Har fått skikkelig mensen igjen.
Puserjenta Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Jeg bruker Cerazette og har mensen med meget ujevne mellomrom. Det er leit aldri å kunne forutsi når blødningen kommer, men alltid ha med seg bind i tilfelle... Har gått på div p-piller i maaange år og tenkte kanskje å slutte med Cerazette og la kroppen "finne sæ sjæl" nå. Vi satser på kondom enn så lenge! Bare sexlysten min kommer tilbake og, for det er lenge siden jeg har sett snurten av den... Lurer også på hvor lang tid etter Cerazette-slutt syklusen kommer i gang. Etterhvert tror jeg at jeg skal sette inn en spiral, men vet ikke helt om jeg skal velge hormon eller kobber.... Jeg har brukt cerazette og det tok ca 10 dager før jeg fikk mensen igjen. Jeg har vært veldig fornøyd med cerazette da, har hatt 3 blødninger siden jeg begynte, men det var helt i begynnelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå